oinasnaiset!

kuinka teidät hurmataan?

haluan yhden teistä?

8

2214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hilpuritilli

      Nyt pakko ainakin korjata muutamaa seikkaa täs oinas immeisen elossa teille muidem merkkien omistajille;)
      Olen nainen 42v, OINAS hyvä tavaton sellainen.. heti kättelyssä mainittokoon, et olemme me mitä merkkiä hyvänsä, niin eikös meidän kasvatus, sosiaaliset taidot, opitut kohtelun/ kohtelemisen kautta merkitse mitään?? Myönnän ja olen oieestaan ylpeä siitä, et olen tietyllä tavalla vahva nainen, osa kunnioittaa sitä, toinen pelkää ja taas pelkää. Olen ihan normaali nainen, pidän puoleni, huolehdin liikakin toisten murheista ja pahasta olosta. Autan kun pystyn ja se ei päde et olemme itsekkäitä kusipäitä. Innostun helposti asioihin, spontaani mut myäs harkitsevaisuutta löytyy;)) Läheiset merkitsee paljon ja ehkä meillä juuri siksi on niin pieni se todellinen läheisten piiri, et ei kaivata mitään hömppää ympärille. Uskallan olla oma itseni, en tarvitse roolia en kaksosten jakautunutta luonnetta...muutama mainattakoon, jos se muka siitä johtus.. Miettikää oikeesti jopa naiset kun miehiä OINAITA mollaatte, olisiko kenties teissä mitään vikaa vaan ollaanko täällä niiiiin täydellisä taas jälleen kerran?? Olen oinaana takuulla lämpösempi, kuumempi kaikessa..hei ja osaan myöntää jo virheeni ja pyytää anteeksikkin.. taito jota moni merkistä huolimatta ei hallitse.. Anteeksi antamisen taito kai vielä suurempi. Rakastan ja rakastan kiihkeesti, suutun ni tietää sen toinenkin mut vain hetken asiasta riippuen... Mies joka sopii oinas naiselle on MIES!!! Mikkihiiret ei sovi todellakaan. Ajatelkaa kuitenkin, arvostan suuresti sitä herkkää puolta miehessä, joka oikeesti katseella, eleillän hurmaa jopa tämänkin pariin kertaan vesi-ihmisten kanssa koetun liiton jälkeen. Tiedoksi, en ole mikään rotkopossu nainen, vaan hyvissä mitoissä ja elämää elävä nainen OINAS.. Kuulemma oinas nainen /mies kohdatessaan silläkin saralla kokee kuulemma tajutonta kemiaa;)) En vain vielä oinasmiestä ole kohdannut ja jos sellanen kiihkeän karpaasin tapaan , mikä mua miellyttää niin wau wau jne.. Joten lopetetaan oikeesti se merkkiin tuijottaminen ja jokaisen kai olis joskus hyvä vilkasta vaikka omaan peiliin jookos;)) Kiva jäädä tänään kesälomalle ja katella vaikka kivoja oinasmiehii...

    • yks punapää..

      Moi..

      Tässä kans yks oikku oinas, uusio sinkku,
      nuo seuraavat kommentit pitää aika hyvin kutinsa munkin kohdalla, hrkkä ja vahva...tarviin rinnalleni
      vahvan miehen joka uskaltaa olla oma itsensä ja kaikki,vehkeilyt, valheet, miellyttämiset yököttää.
      Suora rehellinen ja avoin ja vähän "hullu" siis hyvässä mielessä, valmis tekee ex-temporejuttuja ja kokeilee kaikkee kivaa.Mitkään mielistelyt ei meihin uppoo, eikä lahjukset!Kukka niityltä, tai suudelma keskellä toria...semmonen toimii...
      PIKKU VINKKI, SUOMI.24.TREFFIT, SIELLÄKIN MEITÄ ON...VAPAITA, ODOTTAA SITÄ OIKEETA!

      • tuota....

        mä olin nuorempana saatanan tempperamenttinen, olen kyllä vieläkin syntynyt 6.4....mutta nykyään osaan jopa olla suuttumatta ja vittuilematta välillä.

        Joo sama pätee kyllä mullakin että mikki hiiret ei kyllä ole ollenkaan mun tyyppiä, mulle ei saa olla liian lempee ja hempee, mutta en sitä nyrkkiä ja omistushalua halua. Toisen kunnioitusta ja luottaa toiseen vaikka vähan flirttaileekin.

        Mua kans ei hurmata millaan lahjalla, ainoastaan silloin kun toista oikeesti rakastan kuten nyt yhtä ihanaa Leijona miestä, niin silt jos saan edes pienen kukkasen, lämpimän suudelman, halauksen, olen onnellinen :)

        Mulla ainakin sellaine salajuttu toimi, ainakin ukkoni sai mut iskettyä silleen että ei suoraa toimintaa, katteli ihaillen, kosketti mun kättä salaa ja herkästi, suuteli sitten kiihkeesti ja lopulta antoi kunnon kyytiä sängyssä, niin sillä tän oinas naisen sai harmikseen.

        Eikun kokeilua...hih...tsemiä???

        Niin miks haluat juuri oinas naisen? oletko ihastunut sellaiseen ja pahastikkin?

        niin ja mulla on ollut ns. ihailijoita miehiä mitkä haluais mun kanssa paljon enemmän. Mutta jos mä en nää mitään siinä ihmisessä, ei seksuaallisesti kiinnosta, olen vain kaveri ja moni ei sitä ymmärrä että se on sitten oikeesti siinä. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Siinä pitää olla sitä jotain....rakkautta, ihastumista, halua, seksiä.


    • oma itsesi

      Itse pidän avoimista, spontaaneista miehistä. Seksuaalista vetovoimaa on oltava, vähän riitelyäkin, ei saa antaa heti periksi.

      Oinaat (ainakin tämä nainen) on sisimmältään herkkä romatikko, syvällinen ja raadollisen rehellinen.

      • juuuuuuuuuuuuuu

        teidän rehellisyys on kyllä nähty..


    • Kestävyysjuoksija

      niin henkisesti kuin fyysisesti

      Siinäpä sulle yhtälö ratkaistavaksi ;) ;)

    • <3<3<3

      tuu hakemaan ;>

    • vinkkiä

      Jos haluut saada oinasnaisen kiinnostuksen, ensin olet aika epäsuora, annat pieniä vihjeitä, merkitseviä katseita jne. ei mitään suoraa toimintaa. Tällä tavalla saat hänen kiinnostuksen, jos saat.

      Sitten vasta kun huomaat että oot saanu oinasnaisen haluamaan sut, sitten vaihdat tekniikkaa. Pienet vihjailut ei enää pure, alkaa suorempi toiminta. Eli osotat hänelle että otat hänet nyt ja haluut just nimenomaan pelkästään hänet.

      Eli ensin herätät kiinnostuksen vihjailulla ja sit ku kiinnostus on heränny siirryt suoraa toimintaa.

      Joo ja noi hienot lahjat ei pure, mut just se tienpielestä poimittu villikukka sulattaa sydämmen. Se että poimit maasta kukkasen hänelle osoittaa että ajattelet häntä kun näät kukkasia eli kun näet kauniita asioita ajattelet häntä eli ehkä ajattelet myös hänestä kauniisti =)

      Se että osoitaa myös pienillä eleillä välittävänsä toimii myös, esim naamalle tipahtaneen hiuskiehkuran laittaminen korvan taa jnejne

      Parhaitenhan ainakin tämän oinaan on hurmannut mies joka näyttää miehekkäältä mutta on herkkä sisältä. Sellaisen miehen kainalossa saan nukkua tämänkin yön =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe