Ravut ovat itserakkaita ja ärsyttäviä

Enkeli..

Tätä mieltä olen minä! Ainakin muutama jotka tunnen. Yksi rapunaikkonen osaa olla niin hemmetin ärsyttävä...Sillä on niin pahasti pissiä päässä ettei kellään! Aina kehumassa itseään ja selittämässä kuinka paras hän on kaikessa, ja kuinka iso musiikkistara hänestä tulee joskus.ÄH! Ja roikkuu aina perässä..

8

1994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>>

      No, mä olen kieltämättä itserakas mutta en ikinä näytä sitä ja uhraudun kuitenkin aika usein muiden eteen, ihan omaksi eduksi tietenkin, mutta en kuitenkaan ikinä hössötä itsestäni että kuinka ihku olen ja mikä musta tulee isona. Oikeastaan en kyllä edes ajattele tulevaisuutta, vihaan itseäni ja viihdyn parhaiten yksin.
      Mutta miten voi todistaa että "moraalisesti" on "oikein" ajatella muiden parasta, myydä elämäsä jollekin muulle. Tai ylipäätänsä että on "oikein" että ihmisten pitää olla olemassa, ja siksi pitää tehdä niille vain "hyvää".
      Tai no jaa, sanoit vain että ravut ovat itserakkaita, et puhunut mitään moraaleista. No voin sanoa, että suurin osa ravuista joita tiedän on vähiten "itserakkaita" tietämistäni ihmisistä.
      Ai niin, täytyy sanoa että muuten en ole juuri kovinkaan rapumainen, muistutan enemmän ehkä kaksosia tai skorpionia...

      • itserakas stara

        Tuohan oli aivan kuin minä! =DD


    • Ravun prinsessa

      en tunne yhtään itserakasta ja ärsyttävää rapua. Minun tuntemani ravut antavat kaikkensa kaikissa ihmissuhteissaan. Ajattelevat aina lähimmäisiään enemmän kuin itseään, todella epäitsekkäitä, kultasydämisiä ihmisiä. Ja älykkäitä. Enkä ikinä vaihda rapumiestäni, kohta neljän vuoden yhdessäolon jälkeen tulee onnenkyyneleet vieläkin silmiin ja pyydän häntä nipistämään itseäni varmistaakseni että tämä ei todellakaan ole vain pitkää, kaunista unta.

      • toivon olevani väärässä

        Prinsessana on kivaa ! Itsekin olin ravun prinsessa. Ei katumista, vaikka loppu oli karsea. Rapu omistaa kaiken lähellään olevan, myös ihmiset. Jaksua vankina oloon!


    • raputyttö91

      olen rapu...ja voin sanoa rehellisesti, että en ole yhtään pissis-mäinen....enkä itserakas...joten laitappa harkintaan tuo sinun kantasi, sillä varmaan ei moni muukaan rapu ole sellainen. se riippuu ihan ihmisestä.

    • enpä oikee tiivä

      Monia rapukavereita eikä yksikää ole itserakas, ja jos on niin vähän. Riippuu kuule ihmisen luonteestakin eikä pelkästä horoskoopista.
      Itse olen Jousimies.

      • rapuna sellaisena

        Minusta et voi enään itse rakkaudesta puhuessa sanoa sen liittyvän horoskooppiin ! Minusta kehuttuja luonteenpiirteitä ovat olleet antautuminen annan helposti anteeksi ja yritän unohtaa myös pitkä pinnaisuus mutta joskus kilahtaa päässä ja silloin helposti kaikki se vanha pamahtaa esiin ikinä ei ole itserakkaaksi kukaan koskaan sanonut :)


    • Mä vaan...

      Tunnen kaksi rapumiestä oikein hyvin ja kieltämättä molemmissa on jonkin verran itsekkyyden piirteitä. Toinen heistä on aina kaiken huomion keskipisteenä ja omaa ehkä liiankin hyvän itsetunnon eli ei arastele kehua itseään. Tosin usein hän tekee sen hieman pilke silmäkulmassa. Mutta joskus se alkaa ärsyttää tällaista ihmistä, joka vihaa itsensä kehumista yli kaiken...Usein kyseinen rapu-mies haluaa tehdä asiat siten kuin hän haluaa, eikä välitä muiden mielipiteistä. Häntä ei kuitenkaan voi vihata, koska hän osaa hurmaavalla charmillaan saada minutkin leppymään. Eli kaiken kaikkiaan hyvin ristiriitainen persoona...Useimmiten kuitenkin rakastettava!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2341
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      856
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe