Palstalaisten iät

27v

Kertokaapa ikänne ja sukupuolenne...

T: Nainen 27v

22

1336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen 20v.

• Profiilissahan noi mutta niille, jotka eivät jaksa lukea, tiedän niitä olevan, olen 22 (ja risat) vuotias mies

• Karjalan heili

niitä tietoja tarvihet?

• 44 vuotta, nainen

....

• kysellä

koska vastausten todenperäisyys on täysin epäluotettava. terv. alien 139 v

• Esko46v

ja mies

• nainen...

21v.

• Depiskus

Että jos jonku nuoremman mielestä oon "kamalan vanha", niin voin sanoa: ei tän ikänen ole vielä ollenkaan vanha; vasta sen alussa ja kuitenkin on sen verran jo dallattu, että on jotain aika- ym. perspektiä asioihin...

• Depiskus

Ja jos ei toi nm.(?) kerro, ni mie oon mies.

• olen

Tyttö, vasta 15 vuotta ja ihan lopussa

• punajuuri

17v poika

• 62 vuotta.

Eka masennus 47 vuotiaana. Kesti 3,5 vuotta. Toka masennus 55 vuotiaana. Kolmatta ei onneksi enää tule. Nimittäin tämä "kakkonen" kestää varmaan loppuiän.

"Patu" = siis mies.

• täällä...aika harvoin

Olen 42v mies

• penni89

17 ja puol on aika tarkalleen ikää lasissa. Ja tyttö olen.

• kleopatra84

kuten profiilistani voi lukea

• oolen

25 M. Silloin tällöin käyn.

• 31 v

.......

• sinisiili

46v ja nainen

• mamy blue
        sinisiili kirjoitti:

46v ja nainen

Lueskelen silloin tällöin, mutta mua ahdistaa ja satuttaa täällä se, että niin nuoret ovat jo sairastuneet... Kun itselläkin on aikuinen lapsi.
        Toki mullakin oli nuorena jo oireita, mutta niitä ei oikein sillon noteerattu, murrosikää kuulema. Mutta siitä asti olen oikeastaan oireillut, enemmän tai vähemmän.

• turhatyttö

Nimimerkistäni käynee ilmi sukupuoleni, ikää on 12 tavallista vuotta 4 vuotta kamaluutta

• Kallupin keksit !

Mää oon vanha parkkiintunut konkari - siis monissa asioissa. Näitä vuoristoratavuosia on mittarissa lähempänä 60 kuin 50 vuotta ! t. Äitee

• insinööri_m

vs. mies vai nainen....?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      290
      4483
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      108
      4040
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      194
      2415
    4. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      88
      1908
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1697
    6. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      1
      1239
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1229
    8. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1179
    9. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      43
      1122
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      139
      928
    Aihe