Kertokaapa ikänne ja sukupuolenne...
T: Nainen 27v
Palstalaisten iät
22
1336
Vastaukset
Nainen 20v.
Profiilissahan noi mutta niille, jotka eivät jaksa lukea, tiedän niitä olevan, olen 22 (ja risat) vuotias mies
- Karjalan heili
niitä tietoja tarvihet?
- 44 vuotta, nainen
....
- kysellä
koska vastausten todenperäisyys on täysin epäluotettava. terv. alien 139 v
- Esko46v
ja mies
- nainen...
21v.
- Depiskus
Että jos jonku nuoremman mielestä oon "kamalan vanha", niin voin sanoa: ei tän ikänen ole vielä ollenkaan vanha; vasta sen alussa ja kuitenkin on sen verran jo dallattu, että on jotain aika- ym. perspektiä asioihin...
- Depiskus
Ja jos ei toi nm.(?) kerro, ni mie oon mies.
- olen
Tyttö, vasta 15 vuotta ja ihan lopussa
- punajuuri
17v poika
- 62 vuotta.
Eka masennus 47 vuotiaana. Kesti 3,5 vuotta. Toka masennus 55 vuotiaana. Kolmatta ei onneksi enää tule. Nimittäin tämä "kakkonen" kestää varmaan loppuiän.
"Patu" = siis mies. - täällä...aika harvoin
Olen 42v mies
- penni89
17 ja puol on aika tarkalleen ikää lasissa. Ja tyttö olen.
- kleopatra84
kuten profiilistani voi lukea
- oolen
25 M. Silloin tällöin käyn.
- 31 v
.......
- sinisiili
46v ja nainen
- mamy blue
sinisiili kirjoitti:
46v ja nainen
Lueskelen silloin tällöin, mutta mua ahdistaa ja satuttaa täällä se, että niin nuoret ovat jo sairastuneet... Kun itselläkin on aikuinen lapsi.
Toki mullakin oli nuorena jo oireita, mutta niitä ei oikein sillon noteerattu, murrosikää kuulema. Mutta siitä asti olen oikeastaan oireillut, enemmän tai vähemmän.
- turhatyttö
Nimimerkistäni käynee ilmi sukupuoleni, ikää on 12 tavallista vuotta 4 vuotta kamaluutta
- Kallupin keksit !
Mää oon vanha parkkiintunut konkari - siis monissa asioissa. Näitä vuoristoratavuosia on mittarissa lähempänä 60 kuin 50 vuotta ! t. Äitee
- insinööri_m
vs. mies vai nainen....?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2904483Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1084040Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942415Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar881908Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351697Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11239- 171229
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71179Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii431122entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä139928