Vesimies: seksi/tunteet

Kuuma skorppari

Ei ole juuri vesimiehistä kokemusta, joten kyselen teiltä: onko tyypillistä, että seksi kyllä mahtavaa ja siltä voi odottaa lähes mitä vain ja siitä kyllä keskustellaan, mutta tunteet... täysin tabu.. niitä ei voi näyttää, muuten kuin fyysisesti.

Löytyykö jotain tunnepuoltakin myöhemmin?

14

6747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesiN

      on tunteet .... mutta miksi niitä pitäisi näyttää? Kyllä minäkin ajatuksissani tunteistani puhun, mutta en ääneen (kun hän, se tunteitteni kohde, voi kuulla) :)
      Tykätä osaan mutten ole kai koskaan ollut rakastunut ... kun en oikein tiedä mitä se tarkoittaa ???

    • on tunnettavaksi

      annettu. Ei puhuttavaksi niistä. Paljon puhetta, vähemmän tunnetta. Vähemmän puhetta, enemmän tunteita. Jos rakastavaisten välillä ei ole hiljaisuutta, niin aika vähän rakkauttakin silloin on läsnä...

      • Ramu73

        minä vesimies-miehenä aattelen. Rakastan hiljaisuutta ja sitä löytyy tuolta suomen jylhiltä saloilta. Siellä on kiva kullan kanssa kuljeskella nauttia rakkaudesta... :O))


    • näin on

      rakastan sua" voi sanoa kerran pari....pitkän seurustelun jälkeen......eikä sitä tartte höpöttää alvariinsa......Kyllä mä ainakin sitten ilmotan kun lopetan rakastamisen ;D

    • aika

      heikohko,jos väittää vesimiehiä hyviä sängys :) ei pahalla... tunteita voi olla,mut ei niitä näytä! yksineläjiä,ennemmin tai myöhemmin,valitan...

    • ole jo

      kaiken kokenut:)))))

    • VesimN

      tunnepuolta??

      • ..ihan repesin..

        ..tarkoitit vissiin viestilläsi, että vesimiehet eivät edes ymmärrä koko tunne-sanaa, koska eivät henkilökohtaisesti ole kosketuksissa tunteiden kanssa.... heh..

        mutta, tunnepuolella voitaneen kai sanoa, että viestittää myös sanoilla, että viihtyy toisen seurassa, käyttää jotain hellittelynimeä (muru, babe, kulta, hani), halaa ja ottaa kainaloon, ottaa itse ensin kädestä kiinni kävellessä, viestittelee: on ikävä, mitä murulle kuuluu, tmv...

        ...että sellasta tunnepuolta...


    • VesimiesN

      Kyllä vesimiehellä tunteita on,mutta ainakaan minä en niistä niin tykkää puhua.Mieluummin näytän ne.

      Tuntuu niin tyhmältä hokea "mä rakastan sua" päivästä toiseen.Kyllä kumppanin pitäisi tekojenkin perusteella se rakastaminen huomata.Ja sama juttu mullakin: ilmoittelen kyllä,jos en enää rakastakaan.

      Minä osoitan rakkauteni huomioimalla kumppaniani.Tykkään järjestää yllätyksiä,ostella pieniä lahjoja vaikka ei olisikaan juhlapäivä.Ja jos tunteita etsit,katso vesimiestä suoraan silmiin.Monesti olen kuullut mieheltäni,että silmäni "loistavat" kun olen onnellinen.Saattaa päteä myös muihin vesimiehiin. :)

    • vesimesN

      joo no sekin iha riippuu henkilöistä. itse tykkään sanoa useasti että rakastan ja välitän paljon ja tykkään muutenkin näyttää tunteet..

    • Kissimirri

      Seurustelen itse vesimies miehen kanssa. Mitään aiempaa kokemusta veskareista ei ole. Tämä mies elää kyllä niin täysin tunteella että välillä hirvittää. Puhuu laidasta laitaan tunteistaan jatkuvasti ja itkee usein kun siltä tuntuu. Mieletön mies tässä suhteessa, enpä ole aiemmin vastaavaan törmännyt. Ja seksissäkään ei ole valittamista...

      Täytyy kuitenkinh muistaa että olemme kaikki yksilöitä.

    • VesimiesN-81

      Minun on helpompi vaikka kirjoittaa tunteistani. Tai juuri näyttää ne, esim. kosketuksena ohimennen tms. Kaipaan paljon läheisyyttä.
      Olen ihastunut kaksoset mieheen ja välillä melkein ahdistaa hänen kaunopuheisuus ja lässyjutut. Vaikka ne toki on ihanaa kuulla, ei siinä mitään. Itse vain haluaisin enemmän tekoja kuin sanoja. :)

    • Sani-29-tre

      ..mutta tunteista yms puhuminen riippuu vastapelurista paljon.. fiiliksen mukaan.. puhuu sitten kun pakko :-) parempi kuuntelija

    • ruma-mies-ei

      moikka olen itse vesimies ja olen iste romantikko,ja kyllä sil tunteit on mut se kätkee ne ja ei halua näyttää tuntietaan on herkkä,ujo,kiltti,kiva,rauhallinen siin sulle vähän vesimiehestä milaisia ne ovat mut älä koskaan menetä luottamusta vesimieheen.terv:jari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe