olen ihan...

..liian kiltti

Monessakin suhteessa.Olen 21v.nainen,ja siis jouskari.

Esimerkkejä: Lainaan aina rahaa yksinhuoltaja kaverilleni,vaikkei itselläkään paljoa olisi,koska minun käy tätä ihmistä sääliksi.

Olen ollut melkein vuoden kihloissa skorpioniMiehen kanssa,muuten menee todella hyvin,mutta annan periksi liian helposti,kun molemmat on aikas itsepäisiä.ja olen liian huolehtivainen,ja toivon et mies auttaisi enemmän esim.kotitöissä,mutta en kehtaa ees vihjaista,koska pelkään et musta tulee hirveä valittaja/saarnaaja-akka.
Jos haluan seksiä,mies ei yleensä jaksa/pysty?
Hän lupaa seuraavana päivänä,minä loukkaannun ja sanon yleensä et mistä hän sen tietää haluanko itse enää huomenna? Mutta kuitenkin suostun aina seksiin silloin seuraavana päivänä,ja olen taas hetken tyytyväinen,kunnes taas tulee seuraava kerta.
Olen mustasukkainen,mut en kehtaa sanoa sitä mieskaverille,koska kuvittelen et hän pitää mua pimahtaneena.Yritän vain olla ajattelematta et mies aina katsoo kauniita vieraita naisia.
Itse en halua edes katsella muita miehiä,koska rakastan niin paljon miestäni.
Mitä ihmettä teen,että mulla olis enemmän omaa tahtoa ja yleensä paljon parempi itsetunto?
Onko muita jouskareita,joilla samankaltaisia ongelmia??

3

728

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ongelma on aika usein

      ...liika kiltteys, mutta kuten huomaat, olet jo heräämässä!

    • Oinas75.....
    • Joulu neito

      Liika kiltteys on ollut minunkin ongelmani..kun haluaa olla kaikille ystävällinen, luullen että kun minä huomaan sinut sinä huomaat minut. Tuo seksi hommelikin niin samantapaista myös minun kokemuksistani. Mutta äläpäs hättäile...olet huomannut liika kiltteyden ja voit alkaa toimia toisin. Muutosta täytyy vain itse ensin haluta...aukaise silmät ja ala tekemään, harrastamaan ja kulkemaan vaikka diskoissa niin jopas tuuli kääntyy kun partneri huomaa, ettet olekaan kynnysmattona. Varsinkin kun huomaa, että muutkin miehet voivat sinusta kiinnostua. Skorpparit ovat kyllä vaikeita..eivät hirveen sosiaalisia, eivätkä oikein osaa puhua tunteistaan, koska ovat pohjimmiltaan ujoja (eivätkä halua tätä paljastaa) ja ovat kateellisia sinun sosiaalisuudestasi ja haluavat olla pätemässä ja pomottamassa. Tsemppiä ja uskoa itseesi...samantapaisia asioita kokeneena voin sanoa, että voi olla kiltti olematta kynnysmatto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      2275
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      70
      1914
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1725
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1631
    5. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      152
      1618
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1604
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1514
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1357
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1218
    Aihe