Hei! Mitä tuoksuttomia shampoita, hoitoaineita ja jätettäviä hoitoaineita(tms jotka vähentävät sähköisyyttä ja missä ei ole citric acidia(sitr.happo))tiedätte seur. lisäksi: LV, Erisan, Lacto Line, Lacto Plus, Kadus, Cutrin Sensitive, LC2, Quattro, Dermasyd, Femella, Neccin?
Mitä tuoksuttomia hiustenhoitotuotteita
9
2572
Vastaukset
- kalluppi
Eikö tuosta valikoimasta löydy jo sopivaa??
- homeahdistus1
missä näitä myydään? Minä en tiennyt ennestään kuin LVn ja cutrinin.
- sim
sm sensitive sarjaanhan kuuluu kaikkia hiustenhoitotuotteita aina shamposta väriaineisiin ja niitä myydään mm. hyvän ilman kampaamoissa ympäri suomen ja myös tavallisissa kampaamossa voi olla sim sensitive tuotteita ainakin vaasassa myydään monessa kampaamossa noita sim sensitiven tuotteita
- nulltyttö Sysmästä
null Haluaisin tiedustella saako väriaineita tilata postiennakolla.
- Alkuperäinen kysyjä
Kiitos.
- yliherkkä
Alkuperäinen kysyjä kirjoitti:
Kiitos.
Tuli vielä mieleen, että Dermosililtakin löytyy shampoo hajusteettomana. http://www.dermoshop.com/catalog.asp?path=2&purpose=clean&group=hair&parfume=o
- Auttaa myös rasvaiseen hius...
Minulla on allergioita ja sen lisäksi hennot hiukset ja rasvoittuva hiuspohja.
Shampoot/hoitoaineet ovat kirvelleet ja tehneet hiuspohjasta rasvaisen ja kutiavan ja hilseilevän. Mietin jo että mistä löydän shampoon.
Kun aloin käyttää Cutrin Sensitiveä niin ongelmat vähenivät, on ainoa shampoo/hoitoaine joka ei kirvele silmiä ja päänahkaa ja mikä parasta se auttaa rasvoittuvaan päänahkaan. Eikä kuivata liikaa kuten esim. ne SIM:in System 4 tuotteet. Eli pesee kunnolla mutta ei liian kuivaksi.
Eli nyt tarvitsee pestä hiukset joka toinen tai kolmas päivä ja hilse ja kutina on hävinnyt. Eikä jää sellasta tahmeaa tönkkiä päänahkaan.
Cutrinin Sensitive sarjassa EI OLE SILIKONIA, joten ei tahmaa ja tuki päänahkaa.
Monissa hajusteettomissakin tuotteissa sekä myös apteekkituotteissa saattaa olla silikonia joka on myrkkyä ainakin minun päänahalle, samoin ainakin markettien hoitoaineissa oleva paraffiiniöljy.
Eli tarkistakaapa INC-tuoteseloste, ettei löydy DImethiconea, yms. silikoneja.- Sanna233
Taidat olla itse pelsepuupin asialla :)
Herra Cutrin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569