kuinka paljon sua haluan.
Viimeksi ei viety loppuun asti. Miten olisi uusinta? ;)
Mika
15
2350
Vastaukset
- mik*
otetaan uusinta ja tällä kertaa ihan loppuun asti.:)
- kanssa...
sun olis nyt sitten tarkoitus ottaa uusinta? ;)
- mik*
kanssa... kirjoitti:
sä ensin vinkki,ollaanko edes olenkaan oikeilla jäljillä..:)..paikkakunta?
- raleye
kanssa... kirjoitti:
maanantaina valkoisten hiusten vieressä liehui rastat? Vai tykkääkö se vaalea eläväinen tyttö musta kuitenkin, vaikka niin kaltoin sitä kohtelin?
- ja rastat?
raleye kirjoitti:
maanantaina valkoisten hiusten vieressä liehui rastat? Vai tykkääkö se vaalea eläväinen tyttö musta kuitenkin, vaikka niin kaltoin sitä kohtelin?
Mustiin en kyllä pukeudu.
- oikeilla jäljillä
mik* kirjoitti:
sä ensin vinkki,ollaanko edes olenkaan oikeilla jäljillä..:)..paikkakunta?
ollaan.
Tämä koskee hieman pohjoisempaa Mikaa. Siinä vinkki. - mik*
oikeilla jäljillä kirjoitti:
ollaan.
Tämä koskee hieman pohjoisempaa Mikaa. Siinä vinkki.ei osunut,itse oon etelästä.mut hyvää jatkoo sulle :)
- Mik...
ja rastat? kirjoitti:
Mustiin en kyllä pukeudu.
Otetaan vaa uusiksi :)
- Mutta kerropa
Mik... kirjoitti:
Otetaan vaa uusiksi :)
missä? Ja mistä mut tunnistaa? :)
- Mik...
Mutta kerropa kirjoitti:
missä? Ja mistä mut tunnistaa? :)
Hmm. kyl me jotai keksitää ja sut tunnistaa lumoavista silmistä ;)
- silmissä on
Mik... kirjoitti:
Hmm. kyl me jotai keksitää ja sut tunnistaa lumoavista silmistä ;)
lumoavaa? Siis toki pidän silmistäni, jotain persoonallistakin niissä on.
Kerro vielä nimeni alkukirjain. :) - sinä
silmissä on kirjoitti:
lumoavaa? Siis toki pidän silmistäni, jotain persoonallistakin niissä on.
Kerro vielä nimeni alkukirjain. :)niin otan yhteyttä jos se tosiaan oot keneksi luulen.
- 6. järjestyksessään.
sinä kirjoitti:
niin otan yhteyttä jos se tosiaan oot keneksi luulen.
Siinä se.
- osua ja
6. järjestyksessään. kirjoitti:
Siinä se.
upota... :)
- Anonyymi
osua ja kirjoitti:
upota... :)
Vieläkös uppoilee hän?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886013Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3045338Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503355Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102926Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41685Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211530Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1801110