Puijaan skorppionimiestä

VesimiesNainen :)

mennen tullen. Luulee, että olen ainoastaan hänen mutta ei asia näin kuitenkaan ole. En osaa sitoutua, ainakaan vielä, ehkä joskus. Skorppionimiehiä on todella helppo juksata, uskovat mitä sanotaan. Ja vesimiehillähän on salaisuuksia, joita ei koskaan tuoda julki.
Enkä pelkää, että jos skorppioni saa tietää valheistani, keksin taas jotain millä puijaan jälleen. : )

16

3192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puijata itseäsi

      Kaikki skorpionit tuntevat teidät.

      Olette niin ennalta-arvattavia ettei tosikaan. Luuletko tosiaan ettei skorpparisi tiedä sinun kaupankäynnistäsi mitään? Hän pelaa sinulla aivan samoin kuin sinä hänellä. Mutta kun veskarit olette pelkkiä kauppiaita, te ette ymmärrä sitä leikkiä kauppojen takana. Te kyllä ymmärrätte kaupankäynnissä arvot, mutta ette ymmärrä niiden arvojen merkityksiä.

      Sinulla ei ole edes käynyt mielessä että skorpparisi tietäisi sinun valheesi, mutta pelaisi niiden mukaan. Ei tietenkään koska ajattelet yrittäväsi samaa temppua uudelleen häneen.

      Täytyy oikein tosissaan ihmetellä teidän yksinkertaisuutta. Annan pienen vinkin jota voit miettiä kun seuraavan kerran yrität jotain peliä. "Pelissä voittaa se joka vaihtaa taktiikkaa".

      Ei olisi ensimmäinen kerta että skorppari vedättää ihmisen ajamaan itsensä omien valheidensa verkkoon ja lopulta kun elintilaa ei enää ole, iskee lopullisen iskunsa ja nauttii siitä. Sinä olet koko ajan kietoutumassa entistä tiukempiin paskapuheisiin ja ennenkuin huomaatkaan joudut siitä kärsimään.

      • vesiN

        vetäytymistä nyhjäämään johonkin nurkkaa :)
        Nähty on. Eikä näitä nyt niin vakavasti pidä ottaa. Vesimiehiä ei tunneta, ei vuosienkaan jälkeen, että tiedoksesi se. Mutta antaa ajan kulua


      • oletpa sinä...
        vesiN kirjoitti:

        vetäytymistä nyhjäämään johonkin nurkkaa :)
        Nähty on. Eikä näitä nyt niin vakavasti pidä ottaa. Vesimiehiä ei tunneta, ei vuosienkaan jälkeen, että tiedoksesi se. Mutta antaa ajan kulua

        "Vesimiehiä ei tunneta, ei vuosienkaan jälkeen, että tiedoksesi se."

        Ei muka tunneta ei, mutta yllättävästi tässä tuli sinustakin vaikka minkälaista analyysiä heti päivän sisään, etkä vieläkään muka sitä näe että Vesimiehiä ei muka tunnettaisi. Olet kyllä hauska provosoija.

        Itsekin vielä menit paljastamaan typeryytesi sanomalla että teet samaa paskaa senkin jälkeen kun jäät kiinni.


      • Lukutar

        olen ihan samaa mieltä sinun kanssa olen ite skorppari ja tiedän millanen olen.skroppareita ei voi vedättää millään lailla siinä juotuu toinen osa puoli kärsimään enemmän kun se aika koittaa:) ps:kokemusta on!!!!


    • Ne on eri asiat

      Jännä, että joku arvostaa tollasta itsessään. Kyllä se jotain ihmisestä kertoo, jos ei parjää rehellisyydellä.

    • on tosi

      hyvä muisti, he muistavat kaikki kerrotut asiat ja ottavat selvää niistä jotka jäävät epäselviksi.

      Joten tuskinpa sinä puijaat skopu-miestä... vaan hän nauraa partaansa sinun leikkiessä leikkejä

    • kun kuulostat...

      HELVETIN SÄÄLITTÄVÄLTÄ! Vai kuvitteletko sä että skorpioni ei tajua?! HUHHUH
      HUORA PAINU HELVETTIIN ellet haluu kokea skoprionin suloista kostoa...tai no itseasiassa olet jo menossa päin helvettiä, skorpioni kyllä pitää siitä huolen! =)

    • veskariN

      koskaan. Tekstin on luultavasti aloittanut sellainen, joka on saanut jostain syystä tarpeekseen veskareista.
      Skorppionit ovat ihania.

      • Itsekin vesimiesnainen

        Aloittajan viestiä lukiessani ensimmäisenä tuli mieleeni, että tässä täytyy nyt olla kyse henkilöstä, joka haluaa mustamaalata veskarinaisia. Ei vesimiesnainen todellakaan toimi noin. Itse arvostan skorpionimiehen todella korkealle, eikä tulisi mieleenikäkään aliarvioida hänen älykkyyttään yrittämällä puijata häntä. Kyllä tuo ihana skorpionimies huiputtamiseni heti huomaisi...


    • S-nainen

      Niin mitä kiksejä sä tuosta juksaamisharrastuksesta saat? Etkö sä muuten saa sisältöä elämääsi?

      S-nainen

    • ja saatuaan tietää

      petoksestasi, voi tehdä kaksi asiaa: joko jättää sinut heti tai antaa "pienen" kurinpalautuksen. Moni skorppari ei edes murhaa kaihda. Siksi he antavatkin tuon "kylmän" vaikutelman, sillä tavallinen elämä ei heidän tunnereaktioitaan juurikaan hytkäytä. Siinä missä joku muu horoskooppimerkki laskee alleen, skorppari tutkii kynnenalusiaan.

    • että kykenee luottamaan

      sinä saisit ITSE hävetä. Se jos luottaa toiseen, ei ole mikään häpeä, mutta kataluus on hävettävää. Kun jäät kiinni, hän ei ovellesi tule enää.

      • PIIKKIHÄNTÄ

        Tiedän et skorppioni tosiaan tietää asioista jos ei tiedä,kaivaa ne kyllä esille.
        Oletko valmis kohtaamaan tulevan ,se voi olla yllätys sinulle.
        Skorppioni kestää ja kestää kunnes häipyy hiljaa takavasemmalle ,älä sitten ihmettele,miks kävi näin .
        Anteeksi voi antaa ,mut unohda ei koskaan.

        Vuosienkin päästä voit vaan ihmetellä että mistä johtuu skorpparin käytös.


    • kaksone

      on teistä kieroista vesimiehistä,kateellisista ja epäluotettavista.

    • skorppionirouva

      Minusta tuntuu, että joko skorppionimiehesi on hullujenhuoneelta tai sitten hän menee lankaan vaan siksi, että pettää itsekkin. Tätä en usko että skorpionia voi huijata. Ainakaan miestä...

    • Maaliskuun Idus

      uskomaan ettei skorppari tiedä mitä touhuat. Mun skorpparimieheltä ei jää yksikään ele tai sana huomaamatta, ja sanoisin että hänellä on lähes eläimen vaisto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe