Nyt saisi tähän kuvailla kaikki hampuusit, että minkälainen olo tulee pilvestä ja mistä lajikkeesta. Rentouttaako? Piristääkö? Skitsottaako? Jumittaako? Pistääkö ajattelemaan syntyjä syviä? Aiheutuneet ongelmat? Yllätykset?
Minkälaiset olot pilvestä?
21
4847
Vastaukset
- ¨¨¨¨¨¨¨¨
¨Kaikkee noita sekavassa järjestyksessä.
Kerran kokeillut ja tosi paskat fiilikset tuli.
Tosin mulle tulee krapula unilääkkeestäkin.
Mulle ei oikein sovi mitkään hermostoon vaikuttavat aineet. Ei edes alkoholi vaikka sitä tulee joskus otettua.- ======
"Ei edes alkoholi vaikka sitä tulee joskus otettua."
vähätteletkö alkoholia tai sen haittoja jollain tavalla? :)
- olo tulee
unohda koko juttu. Pöljien hommaa.
- Ei ikinä enää
Tässä mun kokemus. Otin kun tarjottiin. Tuli 4-5 tunnin takapakkina paha paniikkikohtaus (eka elämässäni) joka toistui seuraavana päivänä. Se siitä pöllyistä. Nii et en ota.
- hangaround-wannabe
Olen käyttänyt kannabista virallisen lääkehoidon korvikkeena kroonisiin selkä ja hartiakipuihin, unettomuuteen ja satunnaisesti myös stressinhallinnassa. Minulle se on ollut toimiva lääke, ja mikä parasta, siihen ei sen suurempia riippuvuuksia synny. Eli tauotellessasi sinun ei tarvitse viettää viikkoa unetta, tms.
- vai pitääkö hereillä?
Auttaako kukka uniongelmiin vai pitääkö ennemmin hereillä?
- s3nsi
vai pitääkö hereillä? kirjoitti:
Auttaako kukka uniongelmiin vai pitääkö ennemmin hereillä?
Minun ymmärrykseni mukaan se vaihtelee paljonkin lajikkeiden välillä. Jotkin hyvin indicaiset lajikkeet saattavat laittaa melkein samantien untenmaille, riippuu tosin annostuksesta. Jos jotain sativoita polttaa niin en usko että paljon uni tulee kun mielikuvitus laukkaa niin villinä.
- Hihittely
Omasta mielestäni mulla oli ensin hyvä ja mukava olla mutta kaverin mielestä muutuin hihitteleväksi, punasilmäseksi hitaaksi ääliöksi, jolta ei saanut mitään järkevää vastausta ja vain halusi olla ja ihmetellä. Eli jos poltat on parempi sulkeutua koppiin neljän seinän sisään yksin, sivullisten seuralaisten mielestä pilvessä oleminen ei ollenkaan vaikuta ja näytä niin mukavalta.
- se on ihan
itsestä kiinni, sun ei oo pakko antaa hampun tehdä susta semmosta kuin se tekee. hihittelyn lomasasa vakavoituminen ei vaadi kuin tahtoa :-)
- alkoholiin...
Eli minkälaiset olot alkoholista:
Omasta mielestäni minulla oli tosi kuningas olo, mutta kaverin mielestä muutuin möykkääväksi ja epäkohteliaaksi ääliöksi, joka ei ymmärtänyt yhtään lausetta ja joka vain tuntui rakastavan omaa ääntään (eli mölyä) vaikka mitään sanottavaa ei ollut. Eli jos juot viinaa, parempi sulkeutua neljän vahvan ja äänieristetyn seinän sisään.
Toki kännissäkin pystyy skarppaamaan mutta se on paljon hankalampaa kuin pössyissä, sillä känni poistaa estoja varsin tehokkaasti ja tekee impulsiiviseksi.
Eli: Selvänä ei kestä känniläisiä, mutta ei tietenkään myöskään pääse samalle aaltopituudella tuhdeissa sativa-pajareissa olevan kanssa. - Dow Bones
alkoholiin... kirjoitti:
Omasta mielestäni minulla oli tosi kuningas olo, mutta kaverin mielestä muutuin möykkääväksi ja epäkohteliaaksi ääliöksi, joka ei ymmärtänyt yhtään lausetta ja joka vain tuntui rakastavan omaa ääntään (eli mölyä) vaikka mitään sanottavaa ei ollut. Eli jos juot viinaa, parempi sulkeutua neljän vahvan ja äänieristetyn seinän sisään.
Toki kännissäkin pystyy skarppaamaan mutta se on paljon hankalampaa kuin pössyissä, sillä känni poistaa estoja varsin tehokkaasti ja tekee impulsiiviseksi.
Eli: Selvänä ei kestä känniläisiä, mutta ei tietenkään myöskään pääse samalle aaltopituudella tuhdeissa sativa-pajareissa olevan kanssa....ja sitten hippi saa kokea sisäänlämpiävän ajatuksenjuoksun tuloksen, kun ei kännitoisto saanut arvoistaan vastakaikua.
- mike_bentso
alkoholiin... kirjoitti:
Eli: Selvänä ei kestä känniläisiä, mutta ei tietenkään myöskään pääse samalle aaltopituudella tuhdeissa sativa-pajareissa olevan kanssa.On äärettömän mielenkiintoista seurata savuissa kännissä olevien kavereiden sekoiluja. Jollain tavoin he vaikuttavat jopa mielisairailta äärimmäisen tekemisen tarpeen takia. Enimmäkseen kännisekoiluiden katsominen on hauskaa, mutta joskus normaalina kaveri vittuiluna tarkoitettu lausahdus koskettaa yllättävän syvältä.
Taas toisinpäin, savuissa olevat vaikuttavat ainoastaan hieman omissa ajatuksissaan olevilta. - mike_bentso
mike_bentso kirjoitti:
On äärettömän mielenkiintoista seurata savuissa kännissä olevien kavereiden sekoiluja. Jollain tavoin he vaikuttavat jopa mielisairailta äärimmäisen tekemisen tarpeen takia. Enimmäkseen kännisekoiluiden katsominen on hauskaa, mutta joskus normaalina kaveri vittuiluna tarkoitettu lausahdus koskettaa yllättävän syvältä.
Taas toisinpäin, savuissa olevat vaikuttavat ainoastaan hieman omissa ajatuksissaan olevilta.baarissa käynti savuissa on myös aika avartavaa
- levollinen olo
Viimeksi kannabista tuli poltettua viikonloppuna ja sitä edellisen kerran 3 viikkoa sitten. Minulle kannabiksesta tulee levollinen, rauhallinen olo. Esimerkiksi toisinaan esiintyvät todella ärsyttävät (varsinkin kasvon alueella tapahtuvat) lihasnykimiset poistuvat kokonaan. Millään lääkkeellä en ole saanut yhtä levollista hyvänolontunnetta. Poltettuani kannabista nukun levollisesti ja näen nautinnollisia unia. Unilääkkeiden, rauhoittavien tai alkoholin (tai kaikkien näiden samanaikaisesti) otolla en nuku levollisesti vaan näen painajaisia koko yön. Ilman mitään uniapua nukahtaminen kestää 2 - 6 tuntia. (Saisinpa lääkekannabista krooniseen unettomuuteen...) Ulospäin minusta ei ilmeisesti juuri havaitse koska olen pössyissä. Sukulaiset eivät ole ikinä kyselleet mitään vaikka olen ollut pössyissä heidän kanssaan tekemisissään. Muutamalle kaverille olen myöhemmin myöntänyt olleeni pössyissä heidän läsnäollessaan mutta heille silloin mainitsematta. Eivät sanoneet huomanneensa mitään.
- polttelet
Mitä lajiketta polttelet?
- ja Purple #1:stä
polttelet kirjoitti:
Mitä lajiketta polttelet?
Ja Purple Poweria. Noita on tullut eniten hiisailtua. Noista viimeksi polttamistani en ole varma mitä se oli, mutta ilmeisesti Skunk #1:stä ja oli erinomaisen hyvää. Vaivoihini en ole vielä huonoa kukintoa (tai edes lehteä) tavannut. Igorin katuhasiksista olen saanut välillä vain huonomman olon. Siksi en ole Igorin tuotteita pitkään aikaan ostanut.
Varmaa kuitenkin on, että kokeilemalla löytyisi vaivoihini parempi lääkelajike mitä olen ikinä kokeillut.
Toisaalta tähän asti on menty sillä mitä on. Ja lisäksi lääkkeestä on aina tullut hyvä ja hauska olo.
- mievaan täälä
riippuu lajikkeesta, ite en tunne niitä kovin hyvin mut hasiksesta fiilis on paljon rennompi, ja ite vaikutus iskee hitammin. Skunk (?) on vahvempaa, ainakin mulla, sopivassa määrin rentouttaa ja naurattaa, kipeet lihakset rentoutuu hyvin,mut liiallisessa määrin aiheuttaa pahojakin paniikkioireita, jotku vanhat asiat hyppii mieleen ja olo tosi surrealistinen...
mut toisaalta en polta paljoo(kerran/kk, jos sitäkään) joten kroppa/aivot ei oo tottunu, ja parempi pitää niin. samon ku viinan kans.
hyvä puoli ettei tuu krapulaa mt en minään bilehuume pitäs, vaan chillausta kotosalla,rauhallassa rupatellen kavereiden kans..- varjolude
Kavereiden kans ku pajautellaan niin yleensä tehään samoja asioita kuin normaalistikin: käydään kalassa, hengaillaan ja vietetään todella laatuaikaa! Fiilikset aina todella hyvät, sativoita tullu poltettua kylläkin enemmän. Itellä tulee monesti pohdiskeltua omaa elämää: mistä on tullu ja mihin on menossa ja minkälainen tyyppi oikeesti olen. Oikeastaan melkein kaikki mitä tekee savuissa on hauskaa mutta suosittelen kyllä OIKEASTI keksimään ja tekemään jotain, rennon sohvajumittelun sijaan...
- olot
varjolude kirjoitti:
Kavereiden kans ku pajautellaan niin yleensä tehään samoja asioita kuin normaalistikin: käydään kalassa, hengaillaan ja vietetään todella laatuaikaa! Fiilikset aina todella hyvät, sativoita tullu poltettua kylläkin enemmän. Itellä tulee monesti pohdiskeltua omaa elämää: mistä on tullu ja mihin on menossa ja minkälainen tyyppi oikeesti olen. Oikeastaan melkein kaikki mitä tekee savuissa on hauskaa mutta suosittelen kyllä OIKEASTI keksimään ja tekemään jotain, rennon sohvajumittelun sijaan...
Samaa mieltä varjoluteen kanssa, vaikka rento sohvajumittelu monesti viekin voiton.
Savuissa tunnen oloni erittäin miellyttäväksi ja terveeksi, koska krooniset kipuni katoavat saman tien. Muut lääkkeet ei oikein auta.
Ja tietenkin, jos ei polttele usein ja ei ole toleranssia, niin saattaapa helposti paskat fiilikset tullakin jos polttaa kerralla liikaa, elikkä ööverit. Pahoissa övereissä ei ole kiva, laatta lentää eikä tajua mistään mitään. Mutta sekin on AINA ohimenevä olotila, jonka jälkeen voi ottaa rennosti ja polttaa uudet pajat.
- mielestä
.. se fiilis joka savuttelusta tulee riippuu aika paljon henkilön sen hetkisestä mielentilasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1006494
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303883törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283280Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3781783- 331408
- 271350
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi471033Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11986Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11910- 42879