oon yrittäny ettii netistä josko löytyis mut en oo löytäny. tietääkö joku?
Löytyykö Suomi-Serbia peli netistä??
12
1701
Vastaukset
- sadsadsa
et vaan osaa
- sitä
netistä mistään löydä
- dsadasasd
pitää koittaa tuota yhtä serbialaista streamia. En voi kyllä luvata että toimii.
mms://88.198.14.117/rtrs/tv.wmv- polo
pelkkä ääni tuosta linkistä, teenkö jotain päin kettua vai mitä?
- dadasdasdas
polo kirjoitti:
pelkkä ääni tuosta linkistä, teenkö jotain päin kettua vai mitä?
pitää kokeilla jollain toisella ohjelmalla.
- asdasdasdsa
ja pitäis näkyä pelikin tuolta.
http://www.balkaniyum.tv/srpski/index.shtml
logasin vaan tonne sisään ja avasin realplayerillä.- tua..
jotenki tumma vai luulenko mä vaan
- rgehd
tua.. kirjoitti:
jotenki tumma vai luulenko mä vaan
Voitteko vielä kertoa miten tuolta saa ottelun näkymään? Kiitos!
- sinne..
rgehd kirjoitti:
Voitteko vielä kertoa miten tuolta saa ottelun näkymään? Kiitos!
ja etusivulla on tommone kohta BalkaniYUm pokreni program sen vieres on play nappi
- asddaads
sinne.. kirjoitti:
ja etusivulla on tommone kohta BalkaniYUm pokreni program sen vieres on play nappi
vaan musta ruutu. Voi olla että pitää olla uudempi real player.
- dsadsaasd
mutta kuva on kuin joltain 60:tä luvulta. Värit olis aika kova sana.
- wgtwg
Selostus vähän jäljessä, mutta löytyy radio suomen sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631415Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061389Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681235Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334960Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42927