Tenniskyynärpään hoito? Shock-wave, hepariini?

Tennistelijä

Hei!

Missäköhän saisi tuohon tenniskyynärpäähän shock-wave tai hepariini hoitoa?

Onkos jotain muitakin keinoja noiden lisäksi, jossei kortisonia lasketa?

10

3278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

Oliskohan rintarangassa C7:n tienoilla hermo ahtaalla?
      http://kansanparantaja.blogspot.com/

Moni on päässyt eroon tenniskyynärpäästään yhdellä kunnon rangan manipulaatiokorjauksella.

• C7 ?????

Taitaa olla niitä "uus-parantajia", kun ei tietokaan ole sitä osaavien kansanparantajain tietoa? C7 on kyllä paljon pielessä, mikäli tenniskyynärpäässä on kipua. Selästä se kyllä manipulaatiolla saadaan kuntoon, mutta arvaapa uudelleen.

• mulla oli
        C7 ????? kirjoitti:

Taitaa olla niitä "uus-parantajia", kun ei tietokaan ole sitä osaavien kansanparantajain tietoa? C7 on kyllä paljon pielessä, mikäli tenniskyynärpäässä on kipua. Selästä se kyllä manipulaatiolla saadaan kuntoon, mutta arvaapa uudelleen.

Mulla oli nikama C7 kääntynyt vinoon ja diagnoosisksi annettiin käsioireiden perusteella tenniskyynärpää. Taitava hoitaja sai käden ja niskanikaman kuntoon. Joten voi olla jollain toisella sama vika eli häiriö niskanikamassa syynä tai osasyynä ainakin.

• hoidettu
        C7 ????? kirjoitti:

Tuon vanhan ja kokeneen mestariparantajan sivuilta sen tiedon otin.
        http://kansanparantaja.blogspot.com/

Samaa sanoo pari muutakin parantajaa.
        Taidat itse olla hakoteillä...?

• älä ainakaan
    • Mölkky
    • minullakin oli

Oletko kokeillut lazer-hoitoa?

• Tenniskyynärpään lisäksi oikean käden puristusvoima heikkeni.
        Sormet kouristuivat työkaluihin tai avaimiin toveiksi.
        Oman talon fysikaaliset hoitajat alkoivat katsomaan pitkin nenänvarttaan; aina samat tyypit...
        Aloin voimavenyttelemään kehoani kerrostalohuoneiston lämpimällä lattialla.

Myös lannerankani on sökö, eli skolioositapaus. Tämä ilmeni rtg-lausunnosta.
        Kävin työssä. Muutamien viikkojen venyttelyn jälkeen oikea käsi tilttasi kunnolla.

Jatkoin venyttelyjä apua hakematta. Tiesin, että omahoito oli löytänyt kipupisteen.
        Tunne oli mahtava.

Myös tenniskyynärpää tuli kuntoon.

Aloitin venyttelyn myöhäsyksyllä. Vielä keväällä psyykestä poistui valtavia jännitystiloja.
        Omahoito kesti parhaimmillaan 4 h yhtä soittoa.
        Duunissa löytyi meditointitaitokin.

Skolioosiruoto on tapauksessani tietysti synnynnäinen.
        Sellaisen tukirangan omahoidon laiminlyöminen merkitsee vääjäämättä kunnon romahtamista.
        Kipuoireet tulevat elämää häiritseviksi.

Muutama sitkeä sissi omahoitaa jatkuvalla fyysisenkunnon ylläpdolla kivut ja krempat mäkeen.
        Hintansa tällä tieten on; saat ennenpitkää kuulla olevasi kusipäänarsistipsykopaatti.
        Niin että lääkkeettömällä huuhaahoidolla on kääntöpuolensa.

• Tennistelijä

Jaa-a, tulinpahan löytäneeksenikin jotain
      noita paikkoja, kallista on kun synti.

Taidanpa nyt ensi hätään kokeilla kahden
      viikon buranakuuria ja kyynärpään päivittäistä
      hierontaa.

• Tuore tapaus

Diagnoosi tehtiin toissapäivänä. Tenniskyynärpääksi nimetty rasitusvamma molemmissa käsissä samaan aikaan. Hoidoksi määrättiin: vahvaa Buranaa tulehduskipuun ja tämän rinnalle vatsaystävällisempää Panadolia, Piroxin-geeliä kipeisiin niveliin ja lihaksiin, ja fysioterapeutin ohjeet venyttelyyn. Kuulosti minusta ihan terveelliseltä ohjeistukselta, vaikka kipulääkkeiden määrä hirvittikin.

Kortisoniin en olisi edes suostunut. Olen nähnyt läheltä, miten kortisonihoidot ovat vieneet ihmiseltä lopulta liikuntakyvyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2211
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      984
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe