Milloin olette viimeksi

Anastazia

saaneet..siis jotakin..ei mitään seksuaalista mutta jotain..vaikka kukkia?

21

1332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksuaalisia

      kukkia?

      • Anastazia

        niitäkin..mutta minkälaisia ovat seksuaaliset kukat..ruusujako?


    • mies_vm56

      vaikken saanut mitään konkreettista enkä muutakaan varsinaisesti itseeni kohdistuvaa mutta sain silti niin paljon.

    • pahanmielen

      kun kettinki loppui kesken fillari lenkin

    • hyvän mielen taas

      Olin Hartwall Areenalla katsomassa Mamma Mia musikaalin ystäväni kanssa :)

    • Pirre*

      Sain yö kylään pikkuisen prinsessan, - tuossa tuhisee jo täydessä unessa, - pehmoponi kainalossaan.

      Kuinka saisin enkelin hänen askeliinsa mukaan.

      • eikö olekkin...

        ihanaa, kun on tuollaisia pikkuprinsessoja ja pikkuprinssejä.
        Minulla oli viime yön melkein vuoden vanha (loppukuusta täyttää 1 v.) pikkuprinssi yötä. :))


      • Pirre*
        eikö olekkin... kirjoitti:

        ihanaa, kun on tuollaisia pikkuprinsessoja ja pikkuprinssejä.
        Minulla oli viime yön melkein vuoden vanha (loppukuusta täyttää 1 v.) pikkuprinssi yötä. :))

        ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.

        Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/


      • vielä.,.,
        Pirre* kirjoitti:

        ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.

        Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/

        oikein kauheasti ole meilläkään poika vielä ollut yö kylässä yksin, mut muuten kyllä nähdään joka viikko. :))
        Hyvää yötä sinulle myös!


      • Mamy¤Blue
        Pirre* kirjoitti:

        ja kuinka ihmeellistä; kuinka he rakastavatkaan meitä ja ilman ansioitammekin/ni. Mie ainakin olen joutanut olemaan heidän kanssaan hirmu vähäsen, ihan harmittaa.

        Hyvää yötä, olen ihan puhkipoikki jo :/

        sembalot ihan putkeen tällä kertaa...pari tuntia unta houkuteltiin tuplien kans. Sillä aikaa koiruli oli jyrsiny (mustiksissaan??) muovisen lelulaatikonpaloja mahaansa asti. Kuinkahan sille käy...No lapset nukkuu, mutta huutojen ja sylittämisien jälkeen...kuitenkin sikiunessa nyt, huh :)


      • Pirre*
        Mamy¤Blue kirjoitti:

        sembalot ihan putkeen tällä kertaa...pari tuntia unta houkuteltiin tuplien kans. Sillä aikaa koiruli oli jyrsiny (mustiksissaan??) muovisen lelulaatikonpaloja mahaansa asti. Kuinkahan sille käy...No lapset nukkuu, mutta huutojen ja sylittämisien jälkeen...kuitenkin sikiunessa nyt, huh :)

        kumman mustiksia lapsillekin, kun ovat yleensä olleet huomion keskipisteenä :)


    • enkelitrio

      Sain tänään,tarkemmin sanottuna eilen,lyyran.Ai,niin
      kukkiakin.

      • mutta 13 vuoden kuluttua

        On toista! Kun ihana lapsesi/ monet lapsesi tulevat murrosikään! Nauti just lapsesi kanssa parhaillaan! Iloitse ja sure/lohduta ja jaa elämäviisauksesi lapsesi/lapsiesi kanssa! ;)


      • enkelitrio
        mutta 13 vuoden kuluttua kirjoitti:

        On toista! Kun ihana lapsesi/ monet lapsesi tulevat murrosikään! Nauti just lapsesi kanssa parhaillaan! Iloitse ja sure/lohduta ja jaa elämäviisauksesi lapsesi/lapsiesi kanssa! ;)

        Nyt en tajua....murrosikään?
        Kuopus,joka nyt kirjoitti täytti 19v toukokuussa.

        Mutta,juu,nautin lapsista ja lastenlapsista enemmän
        kuin mistään muusta.
        : )


    • hildurvonhopsis

      2-vuotiaan kummipoikani äiti soitti eilen ja hän tuli pienen poikansa kanssa luokseni - tai tuohon pihalle ja metsään kanssani kyläilemään.
      Olimme tuossa läheisessä leikkipuistossa ja sitten menimme metsään kävelemään. Ihana pikkuinen kummipoikani riemuitsi muurahaisesta, joka kiipesi ison kiven päälle ja huusi riemuissaan:"Kiipee". Kiertelimme metsäpolulla ja sain itsekin taas katsella kaunista luontoa lapsen silmin."Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, mi hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa..."

      Lopuksi lähtiessä tuo ihana pieni poika rutisti minua kaulasta kun kyykistyin hänen viereensä. On ihanaa kun on kaksi pientä kummilasta kun omat lapseni ovat jo aikusia. Ystävät ja kummilapset ovat aikuisten lasteni ja heidän puolisoden lisäksi suurin riemunaiheeni.

    • Sain Marketta nimisen kukkasen viime viikolla töissä ns. asiakkailta, ja kiitokset hyvästä työstä ja hauskan loman toivotukset myöskin.

      Tulin hyvin iloiseksi.

    • Lyyti

      valmistuin uuteen ammattiin ja sain kukkia ja lahjoja. Eilen poikani valmistui ammattiin ja sain tuntea todellista äidinylpeyttä komeasta, rakkaasta pojastani.

      • hildurvonhopsis

        Onnea ylpeälle äidille ihanasta Pojastasi.

        Olen itsekin kahden komean ja ihanan aikuisen pojan äiti. He valmistuivat kaksi vuotta sitten kumpikin yhtäaikaa (ensimmäiseen?) ammattiinsa ja pidin heille kotonani juhlat. Vanhempi poikani alkoi jatkamaan opiskelujaan viime syksynä. Nuorempi poikani ehkä jatkaa opiskelujaan muutaman vuoden kuluttua, mutta on nyt työssä.

        Onnea ja hyvää kesää sinulle ja perheellesi !


      • Lyyti
        hildurvonhopsis kirjoitti:

        Onnea ylpeälle äidille ihanasta Pojastasi.

        Olen itsekin kahden komean ja ihanan aikuisen pojan äiti. He valmistuivat kaksi vuotta sitten kumpikin yhtäaikaa (ensimmäiseen?) ammattiinsa ja pidin heille kotonani juhlat. Vanhempi poikani alkoi jatkamaan opiskelujaan viime syksynä. Nuorempi poikani ehkä jatkaa opiskelujaan muutaman vuoden kuluttua, mutta on nyt työssä.

        Onnea ja hyvää kesää sinulle ja perheellesi !

        sinulle ja perheellesi. Minun poikani lähtee nyt armeijaan ja miettii jatkoa vasta sen jälkeen. Ammattiin valmistuminen on aina juhlimisen arvoinen asia.

        Hyvää ja rentouttavaa kesää!


      • hildurvonhopsis
        Lyyti kirjoitti:

        sinulle ja perheellesi. Minun poikani lähtee nyt armeijaan ja miettii jatkoa vasta sen jälkeen. Ammattiin valmistuminen on aina juhlimisen arvoinen asia.

        Hyvää ja rentouttavaa kesää!

        Opiskelu on rankkaa aikaa ja kannattaa juhlia kun on etappi saavutettu. Onnea teille molemmille valmistumisenne johdosta.

        Nuorempi poikani (21v) pääsi viime heinäkuussa armeijasta. Sano pojallesi, että monista tilanteista selviytyy huumorilla. Poikani kertoi, että hänellä oli vaikeinta olla nauramatta kun "ylemmät" karjuivat tosissaan ja komensivat tekemään "älyttömyyksiä". Hyvin meni ja hän sai heti työtä, kun pääsi armeijasta.

        Huomenna lähden vanhusten leirille kolmeksi päiväksi kauniin luonnon keskelle. Ihanaa !


    • Angel of The Morning

      Sain ihanan lammasaterian, aurinkoa ottaessa yllätyssuukon suoraan suulle ja monta halia :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe