mikä merkki sopii parhaiten härälle?

kouluttaja

Eli mitkä merkit sopivat parhaiten härälle ja miksi?

Ja mitä merkkejä on syytä varoa?

Oma käsitys on, että ainakaan kaksi sarvipäätä ei saman katon alle mahdu

T: härkäneito

19

9810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merelli

      No, olen periaatteessa härkä, vaikka toisinaan vahvasti kaksosmainen. Kokemusta on ainakin kaksosmiehestä (14 vuotta), sekä skorpionista ja oinaasta.

      Ihailen kovasti omaa kaksostani. Hänen eloisuutensa on niin ihanaa oman jäykkyyteni ja "jalat maanpinnalla" asenteeni vastapainona. Toisaalta olemme usein törmäyskurssilla etenkin kodin hoidon ja raha-asioiden suhteen. Niin ja on opittava antamaan hänelle vähän liekaa..

      Skorpionimiehien väitetään sopivan erinomaisesti härkänaisille. Uskon. Ovat kovin herkkiä ja helliä, ja viihtyvät kotona kuten härätkin. Minulle vain osoittautui skordari liian omistushaluiseksi, ja tallasin hänet jalkoihini, mutta epäilen että se johtui kaksosmaisuudestani..

      Sitten Oinas. Kovin vahva seksuaalinen lataus on näiden merkkien välillä. Mutta varmuutta en ikinä ole saanut, että olisiko oinaan kanssa mahdollista pitkään suhteeseen.. Kirjallisuuden mukaan se olisi haasteellista. He tuntuvat lepertelijöille, ja alkuun se varmasti olisi ihan kivaa..

      Kauriiden sanotaan myös sopivan yhteen härkien kanssa. Ne kaurismiehet, joita tunnen, ovat olleet aika rauhallisia, joten siltä pohjalta se olisi helppo uskoa. Toisaalta tietynlainen päättämättömyys ja saamattomuus tuntuisi kauriisiin liittyvän, ja sellaista minä en siedä.

      Neitsyet ovat myös todella hankala tapaus härkien seurassa, olen huomannut. Mitenhän muiden mielestä?

      • jatka kokeilua

        Mulla kokemusta kaksosesta, ravusta ja kauriista. Kaikki sopivat, mutta jutut päättyivät silti monenlaisen muun syyn vuoksi. Kokeile kaksosta. Ainakin hän on virkistävää seuraa!


      • mävaan.

        Minulle ainakin sopi parhaiten jousimies


      • alussa aina autuas?
        jatka kokeilua kirjoitti:

        Mulla kokemusta kaksosesta, ravusta ja kauriista. Kaikki sopivat, mutta jutut päättyivät silti monenlaisen muun syyn vuoksi. Kokeile kaksosta. Ainakin hän on virkistävää seuraa!

        Kyllähän häränfileen seuraksi kaikenlaiset muut "leikkeleet" voivat sopia, olen esim. lähes 40 vuotta ollut naimisissa kaksosen kanssa ja aina nuorempana se tuntui erityisen jännältä. Nuorisoakin on saman merkkistä. Vanhempana olen tuntenut tarvetta pistää sellaisen miehen komeroon odottamaan aina parempaa aikaa.
        Parhaiten olen kalamiehen veneessä tuntenut tarttuvani airoihin, viettänyt elämäni harmoonisimpia aikoja heidän vierellään, mutta nähnyt heidän usein myös käsittämättömästi häviävän merilevien joukkoon pelehtimään muiden muikkujen kera, tai sitten vaan hyppelehtimään vastavirtaan. No, elämäni suuria rakkauksia fisut näköjään vaan aina tulevat olemaan ja on myös rakas tyttäreni!


      • Nainen kun nainen))))

        No joo kyllä,härille sopii merkki kun merkki,kun osaa vaan pitää hänet hyvässä ruuassa ja sexissä.Mut mulle härkämiehenä kyllä on parasta mitä olen elämässäni saanut ja oppinut on NEITSYTnainen,olkoot muut mitä mieltä tahansa,häneltä olen oppinut oikeat elämän realiteetit ja arvot,ei elämä pelkkää panemista ole,niin luulin minäkin edellisten naisteni kanssa ja heitä tuli kyllä testattua vähä joka sorttia,millä perustelet ettei neitsyt sovi härälle???Kauris naiset ovat itsekeskeisiä ja härkä ei rupea tanssimaan oinaan "pillin"tahdissa.


      • cauris

        Että itse kauriina tai joitakin kauriita lähipiirissäni tunteneena en voi yhtyä siihen, että kauris olisi päättämätön, päinvastoin, asiat harkitaan kyllä, mutta sitten mennään läpi harmaan kiven.

        Itse voisin kuvitella, että härälle sopii skorpioni, rapu, kalat, vaaka ja kauris. Ainakin oma kokemus on, että härkämieheni viihtyy erittäin hyvin kauriin kanssa;)ja itsekin koen, että suhteemme on erittäin hyvä.

        Mitä tulee mieleen tässä kun lueskelin, että olisiko näissä yhteensopivuuksissa eroja riippuen onko nais- va miespuolinen. Itse koen, että kaurisnaiset olisivat jotenkin eläväisempiä kuin kaurismiehet ja härkämiehet rauhallisempia kuin härkänaiset. MItä olette mieltä?


      • cauris
        Nainen kun nainen)))) kirjoitti:

        No joo kyllä,härille sopii merkki kun merkki,kun osaa vaan pitää hänet hyvässä ruuassa ja sexissä.Mut mulle härkämiehenä kyllä on parasta mitä olen elämässäni saanut ja oppinut on NEITSYTnainen,olkoot muut mitä mieltä tahansa,häneltä olen oppinut oikeat elämän realiteetit ja arvot,ei elämä pelkkää panemista ole,niin luulin minäkin edellisten naisteni kanssa ja heitä tuli kyllä testattua vähä joka sorttia,millä perustelet ettei neitsyt sovi härälle???Kauris naiset ovat itsekeskeisiä ja härkä ei rupea tanssimaan oinaan "pillin"tahdissa.

        Olen kauris ja koen kyllä olevani erittäin paljon muut huomioon ottava, varsinkin parisuhteessa. Kuten neitsytkin, kauris ei ole mikään lässynlässyn-tyyppi, joka haluaa vain panna tai leperrellä, suhteessa tarvitaan niin paljon muutakin.
        Kauriina voin kuitenkin myöntää syyllistyväni toisinaan siihen, että tietäisin jostakin asiasta paremmin kuin muut ja pienelläkin tiedonjyväsellä intoudun "mylvimään" ja mäkättämään epäoikeudenmukaisuudesta. On siinä varmaan naurussa pitelemistä kuulijoilla, ainakin härkämieheni katsoo silmä pyöreänä kun alan papattaa;)

        Minun on vaikea sanoa neitsyt-härkäsuhteesta mitään, olen nähnyt niitä jotka surkeasti epäonnistuneet ja niitä härkiä jotka eivät voi sietää neitsytihmisiä päinvastoin. Joten ehkä en halua perustaa arviotani omaan ihmissuhteeseeni, enkä muutamaan muuhun mitä olen nähnyt yleistyksiin asti. Tuolla edellä kuitenkin jo laittelin, mitkä minun mielestäni voisivat olla sopivia ihan horoskooppien ja luonteenpiirteiden perusteella.


      • abccc
        Nainen kun nainen)))) kirjoitti:

        No joo kyllä,härille sopii merkki kun merkki,kun osaa vaan pitää hänet hyvässä ruuassa ja sexissä.Mut mulle härkämiehenä kyllä on parasta mitä olen elämässäni saanut ja oppinut on NEITSYTnainen,olkoot muut mitä mieltä tahansa,häneltä olen oppinut oikeat elämän realiteetit ja arvot,ei elämä pelkkää panemista ole,niin luulin minäkin edellisten naisteni kanssa ja heitä tuli kyllä testattua vähä joka sorttia,millä perustelet ettei neitsyt sovi härälle???Kauris naiset ovat itsekeskeisiä ja härkä ei rupea tanssimaan oinaan "pillin"tahdissa.

        kiitos !! tuo oinas - härkä viimoinen kommentti
        siitä oli hyöytä koska 1 härkä poika on kiinnostunut, minusta mutta minä en siitä !! ja olen itse oinas joten taidan jättää asian sikseen... mistään vakavasta ei voi puhua todellakaan koska ollaan liian kavereita vai voiko kaveri pohjaiset suhteet toimia ? onko ikä tosiaan vaan numeroita ?


      • merelli
        Nainen kun nainen)))) kirjoitti:

        No joo kyllä,härille sopii merkki kun merkki,kun osaa vaan pitää hänet hyvässä ruuassa ja sexissä.Mut mulle härkämiehenä kyllä on parasta mitä olen elämässäni saanut ja oppinut on NEITSYTnainen,olkoot muut mitä mieltä tahansa,häneltä olen oppinut oikeat elämän realiteetit ja arvot,ei elämä pelkkää panemista ole,niin luulin minäkin edellisten naisteni kanssa ja heitä tuli kyllä testattua vähä joka sorttia,millä perustelet ettei neitsyt sovi härälle???Kauris naiset ovat itsekeskeisiä ja härkä ei rupea tanssimaan oinaan "pillin"tahdissa.

        Juu, minä ajattelin neitsyitä ystävinä, eli neitsytnaisten kanssa en itse (härkänainen) millään tule juttuun. Tuntuvat loukkaantuvan verisesti, jos tapani mukaan olen avoin ja suorapuheinen.. Siksi kysyinkin, että onko se muiden mielestä hankalaa. Ja millaisia ovat neitsytmiehet?!


      • merelli
        cauris kirjoitti:

        Että itse kauriina tai joitakin kauriita lähipiirissäni tunteneena en voi yhtyä siihen, että kauris olisi päättämätön, päinvastoin, asiat harkitaan kyllä, mutta sitten mennään läpi harmaan kiven.

        Itse voisin kuvitella, että härälle sopii skorpioni, rapu, kalat, vaaka ja kauris. Ainakin oma kokemus on, että härkämieheni viihtyy erittäin hyvin kauriin kanssa;)ja itsekin koen, että suhteemme on erittäin hyvä.

        Mitä tulee mieleen tässä kun lueskelin, että olisiko näissä yhteensopivuuksissa eroja riippuen onko nais- va miespuolinen. Itse koen, että kaurisnaiset olisivat jotenkin eläväisempiä kuin kaurismiehet ja härkämiehet rauhallisempia kuin härkänaiset. MItä olette mieltä?

        Päättämättömyydellä viittasin siihen, että tuntemani kaurismiehet ovat innostuneet herkästi kokeilemaan kaikenlaista, mutta jättäneet kesken. Eli harrastuksia, koulutuksia, työpaikkoja..

        Minä kovasti pidin näistä kauriista kuitenkin, sen myönnän, mutta syvempi suhde pelotti, sillä pelkäsin joutuvani tukijan ja auttajan rooliin sen sijaan, että itse olisin jotain saanut. Ei voi tietää.. Ehkä se olisi toiminutkin.


    • parhaat

      monessa paikassa sanotaan, että neitsyt ja kauris.

      Oma kokemus sanoo että rapu ja jotenkin myös vaaka.

      • The TaurusMan

        On ollu neitsyitä, rapuja, ja leijona. Kaikki ollu ohan ok, mutta suurimman tunteen mylleryksen on kalaneiti aiheuttanu...


      • härkämies-75
        The TaurusMan kirjoitti:

        On ollu neitsyitä, rapuja, ja leijona. Kaikki ollu ohan ok, mutta suurimman tunteen mylleryksen on kalaneiti aiheuttanu...

        Mulla kans yks kala, mutta ei onnannut.

        Oikeastaan olen kohdannut pidemmissä suhteissa skorpionin, kaksoset ja vaakanaisen. Kaikki aiheuttivat kyllä paljon tunteen myllerrystä. Kauris oli kuitenkin se, joka kesytti minut ja sai haluamaan jäämään, koska tulee niin pirun hyvä olo sen ihmisen lähellä. Kun voi olla oma ittensä ja jokainen päivä on erilainen, mut silti turvallinen.


    • merkki

      on ollut kalat.Liitto kesti 23 v puolison poisnukkumiseen:( Toinen yritytys ravun kanssa, älä kokeile. Rapu manipuloiva ja narsistinen sinulle ei jää tilaa!

      • katriinakakkonen

        ...toisen horoskoopin keskusteluissa oli linkki, mistä pääsee testaamaan mikä merkki sopii parhaiten. Testasin joitain (olen siis härkä) ja neitsyen kanssa tuli lähes täydet pojot. Ravuista tuli aika hyvät ja kaksosesta vähän huonommat.


    • härkä nainen

      Olin naimisissa 16 vuotta ja sitä ennen seurustelin yli viisi vuotta oinasmiehen kanssa. Suhde oli tulinen. Sarvet paukkuivat ja äänet raikuivat. Seksi oli upeaa ja sitä oli usein. Oinaallee ei enää riittänyt yksi härkä..ja kaikki meni lopulta pahasti pieleen. Sitten tuli aika kokeilla leijonaa, joka ensin oli niin herkkä ja huomaavainen mutta osoittautui turhamaiseksi ja niin itsekeskeiseksi, ettei siinä ollut tilaa muille. Leijonan kanssa kaikki toimii hyvin, niin kauan kun hän on kaiken keskipiste ja ihailun kohde.
      Nyt aloittelen varovasti suhdetta kalamiehen kanssa. Luonteet ovat kyllä erilaiset mutta haluan uskoa erilaisuuksien täydentävän toisiaan ;)

      • Härkäliinipiini

        Kolme pisintä ja tärkeintä ihmissuhdettani ovat kaikki olleet vesimiehiä. Olen siis härkänainen. Heistä kukaan ei kuitenkaan jotenkin 'pärjännyt' minulle, kilttejä ja mukavia jokainen, mutta sellainen tietty kipinä puuttui ja kyllästyin jokaiseen.


      • Toivonsa menettänyt
        Härkäliinipiini kirjoitti:

        Kolme pisintä ja tärkeintä ihmissuhdettani ovat kaikki olleet vesimiehiä. Olen siis härkänainen. Heistä kukaan ei kuitenkaan jotenkin 'pärjännyt' minulle, kilttejä ja mukavia jokainen, mutta sellainen tietty kipinä puuttui ja kyllästyin jokaiseen.

        Voi ei. :(
        Olen härkänainen ja kiinnostunut vesimiehestä. Tapaus ei vaikuta ihan hirveän "perinteiseltä" vesimieheltä, vaikka itse taidan sopia härän muottiin juuri just eikä melkein. Olen ollut kiinnostunut jo pidemmän aikaa, joskus tuo vesimieskin kertoi pitävänsä minusta (oma-aloitteisesti, ei tiennyt vielä silloin tunteistani), mutta minun (ja erään tuttuni) takiani siitä ei koskaan tullut mitään. Elättelen vieläkin toiveita, vaikka minusta on aika selvää, että vesimies tykkää toisesta naisesta. Taisi juuri sammua viimeinenkin toivonkipinä, mutta ei se mitään, koska osasin odottaa tätä ihan alusta asti.
        Minulla vain ei toimi yhtään mikään. Kai sen kuuluukin sitten olla näin.


    • että...

      Rapu on usein oikein hyvä valinta, ainakin itse tulen näiden kuuhullujen kanssa hyvin toimeen. Rapu on herkkä ja saattaa joskus suutahtaakin, mutta ei ole samalla tavalla tulinen kuten esim. oinas. Toinen härkä voi olla haastava asia, mutta ainakin plussaa on se, että härät ymmärtävät toistensa jääräpäisyyttä yleensä paremmin kuin muut. Neitsyt on ajattelevainen, auttavainen ja myös herkkä, mutta osaa olla myös kriittinen. Härällä voi synkata ihan hyvin neitsyen kanssa, onahn niitä neitsyitäkin erilaisia. Ajattelevaisen neitsyen kanssa voi keskustella vaikka mistä, hän on yleensä vielä hyvinkin älykäs.

      Leijona on yleensä ärsyttävän itsekeskeinen ja omaa napaansa tuijotteleva ihminen, joka voi olla omalla tavallaan vallan hurmaava, mutta ehkä hieman liian intohimoinen tyyppi. Eräs kaverini on leijona, ja täytyy sanoa, että en ymmärrä hänen korkealentoisuuttaan ja villejä suunnitelmiaan. Osaamme myös tuoda huonot puolet toisistamme esille ja hän usein suuttuu minulle, vaikka koittaisinkin asiallisesti mielipiteeni esittää. On se herkkää. Ja itse siis olen härkä, ellei se jo esille tullut.

      Jousimies ei ehkä ole mikään hyvä valinta, ne kun tuppaavat olemaan seikkailijoita ja hurmureita. Niitähän me härät emme ehkä kaipaa turvallisen katon alle, jousimies myös saattaa pitää härkää tylsänä ja hitaana. Kaksonen vaikuttaa jotenkin kevytmieliseltä, tosin eräs melko hyvä ystäväni on kaksonen. Hänessä on asioita, joita en ymmärrä, mutta jotka hyväksyn. Ehkä juuri siksi olemmekin ystäviä, ja meillä on samoja ajatuksiakin.

      Tuossa nyt oli jotain, omia kokemuksiani pääasiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe