Kautta päässyt hyvin työllistymään media-alalle? Nii pelkästään sen käynyt.
Onko Audiovisuaalisen-viestinnän
2
375
Vastaukset
- inu´rdreams
no se on varmaan yksi paskimmista työllistymisistä.
monet lähtee muulle alalle, kaikki ne harvat paikat mitä on emnevät nekin medianomeille.
tietty jos kovasti alle tahtoo kannattaa kyl miettiä jatkokoulutusta tai tehdä muuten vaan kaikkensa.
itsessään medianomeillakin on huono työllistyminen.
:/ - semmosta
Pelkällä koulutuksella ei työllisty, valitettavasti tv- ja elokuvapuolella joutuu tekemään harjoittelijahommia (lue palkatonta työtä) suht kauankin ennen kun saa kunnon hommia.
Mutta ahkerat palkitaan.
Pitää olla kunnon draivi ja palava intohimo jos lähtee tälle alalle. Muuten ei jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233