Kissan pakkomielteitä :)

Sohvi_

Onko teijän kissoilla mitään pakkomielteitä? Meijän kollin on aivan pakko käydä aina aukaisemassa kylppäristä lattiakaivon kansi.. :D Jos sen laittaa kiinni niin ei mene pitkään kun se taas on auki. Se vaan niinku ohimennen aina aukasee sen, pistää kynnet niiten reikien väliin ja nostaa sen pois. :) Huvittavaa...

16

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • catmania

      Meidän yksi kissa teki ihan samaa,nyt on jo unohtanut koko jutun kun kissoja on neljä niin on paljon muutakin tekemistä.

    • Kappas!

      Kissathan ovat uteliaita. Jospa kolli tahtoo aina vilkaista onko siellä "kolossa" mitään kiinnostavaa?

      • Sohvi_

        Kyllä se joskus vilkaisee sinne ja juo vettä sieltä. Vaikka sillä on aina kupissa puhdasta vettä, niin silti. Ja juo joka paikasta muualtakin, esim. keittiön altaasta. Ja juo kyllä myös omasta kupistaankin. :) Kai se leikkii jotai kulkukissaa välillä, että juo muka jostain "rapakosta" vettä.. :D *reps* mutta tosiaan, joskus se vaan ohimennen aukasee sen kannen ja menee sit pois. Sen mielestä sen vaan kuuluu olla auki, niin kuin ihmisten mielestä esim. vessapaperirullan kuuluu olla telineessä just silleen tietyin päin. :D


    • meidän tytöllä

      ja sitten on toinen todella ärsyttävä, kun avaa lehden lukeakseen, niin silloin kissa hyppää heti sen päälle, menee siihen pitkälleen ja on aivan kuin hänen kuuluisi siinä olla...(;

      • Sohvi_

        Joo, meillä myös kolli tulee aina lehden päälle makaamaan kun yrittää lukea. Tai jos kirjoittaa jotain niin huitoo kynää käpälällään. Tai jos kattoo telkkaria niin asettuu pöydän päälle just silleen ettei nää telkkaria. Tai jos on vessassa niin kissa tulee käsienpesualtaaseen makaamaan juuri kun on alkamassa pesemään käsiä. Niitä juttuja on vaikka kuinka paljon ja aina yhtä huvittavia.. :)


      • metsämyrmeli

        Katillamme on tapana lysähtää koko 7 kg komeudessaan juuri siihen kohtaa sanomalehteä, jota yritän lukea. Kun sitten käännän sivua, katti toimii hyrisevänä lehden lukutelineenä. Näin tulee huolehdittua lehden luvusta ja kissan jututtamisesta samalla kertaa. Omituisempi päähänpinttymä sillä on valokuvien nuoleminen, olisiko joku kemikaali syynä?


      • Pink_Tigris
        metsämyrmeli kirjoitti:

        Katillamme on tapana lysähtää koko 7 kg komeudessaan juuri siihen kohtaa sanomalehteä, jota yritän lukea. Kun sitten käännän sivua, katti toimii hyrisevänä lehden lukutelineenä. Näin tulee huolehdittua lehden luvusta ja kissan jututtamisesta samalla kertaa. Omituisempi päähänpinttymä sillä on valokuvien nuoleminen, olisiko joku kemikaali syynä?

        myös minun kissallani et aina rupeaa istumaan tai makaamaan lehden päälle jota juuri luen. Yleensä kun täytän tärkeitä asiakirjoja niin kissani tulee aina pureskelemaan kynää ja puskee koko ajan. Todella hassu persoona. =)


      • Anonyymi
        metsämyrmeli kirjoitti:

        Katillamme on tapana lysähtää koko 7 kg komeudessaan juuri siihen kohtaa sanomalehteä, jota yritän lukea. Kun sitten käännän sivua, katti toimii hyrisevänä lehden lukutelineenä. Näin tulee huolehdittua lehden luvusta ja kissan jututtamisesta samalla kertaa. Omituisempi päähänpinttymä sillä on valokuvien nuoleminen, olisiko joku kemikaali syynä?

        Sama täällä paitsi että meillä kaksi kissaa tekee sitä toinen on n. 15viikkoa vanha kun taas toinen n. 4vuotta


      • Anonyymi
        Pink_Tigris kirjoitti:

        myös minun kissallani et aina rupeaa istumaan tai makaamaan lehden päälle jota juuri luen. Yleensä kun täytän tärkeitä asiakirjoja niin kissani tulee aina pureskelemaan kynää ja puskee koko ajan. Todella hassu persoona. =)

        Sama


    • Jozu

      Miun kisulla on pakkomielle purra kännykkää! Varsinki aamulla kun sammutan herätyksen ja laitan puhelimen takas lattialle, nii tää menee jaalkaa jyrsimään sitä. Tai jos olen puhelimes nii se tulee ja alkaa puskee ja nuolla sitä. Toinen on sitte kaukosäätimet ja niiden jyrsiminen...! :D

      • vastataan

        kissa juoksee kiireen vilkkaan puhelimen luo kun se soi, ja mennessään mouruaa ja jos ei heti vastaa niin silloin vasta ääni nousee, joten meillä ei ainakaan voi jättää vastaamatta...


    • Pentu..

      Meillä kollilla on pakkomielteenä kissanluukun raapiminen muuten vain. Joskus se istuu luukun ääressä ja raapii sitä raivoisasti menemättä kuitenkaan ulos. Toinen ärsyttävä tapa molemmilla kissoilla on juuri tuo lehden päällä istuskelu aamuisin, ja lisäksi pienellä tyttöpennulla on pakkomielle kaikkeen kiiltävään. Mikä tahansa haarukasta mamman silmälaseihin ja kaulakoruun kelpaa. Silmälasit on just huollossa kun pentu järsi linssit rikki, ja joka yö se tulee nyhtämään mua kaulakorusta tai korviksista ja kerran jo nappasi korviksen irtikin.

    • cattimus

      Meilläkin nuorempi kissa repii lattiakaivoja auki. Joskus saattaa ihan ohimennen sen nykäistä ja lähtä pois, mutta olen sen myös joskus yllättänyt, kun on ollut siellä lattiakaivossa jo kaulaansa myöten menossa. :D Siksi meillä on pitänytkin lattiakaivot aina peittää jollakin, kun kissa saattaa mennä juomaankin sieltä, vaikka puhdasta vettä on tarjolla. Pakkomielteinä on myös verhoissa roikkuminen, tiivisteiden repiminen, hanskojen ja sukkien kantelu mitä erilaisimpiin piiloihin..! Tänään oli miehen työkäsineet kadonneet penkiltä, 15 minuutin etsiskelyn jälkeen toinen löytyi maton alta, ja toinen pahvilaatikosta.. :DD Mistä sitä tietää mitä kaikkea ne kissat hommaa kun me nukutaan :D

    • kaks_kissaa

      Mun toinen kolli haluaa AINA nähdä kun vessa vedetään. Kun menen vessaan niin jää aina kytikselle oven taakse ja raapii ja haluu päästä sisään. No niin mää sitten oon sen yleensä aina ennen h-hetkeä päästänyt sisään ja sit se nousee ja katsoo pönttöön kun mä vetaisen sen. Voin kertoa, että on niin huvittava tapa, että joka kerta saan hymyn naamalleni :)

      • kollipoju

        on kanssa erittäin kiinnostunut vessan vetämisestä! :) Aina se pistää tassunsa reunalle ja kattoo, miten vesi pyörii.. Ja siinä samassa pyörii oma pääkin.

        Ja kun ollaan kyläilemässä paikassa, missä wc pytyn kansi on kevyt, niin poika työntää päänsä kannen alle ja nostaa sen ja vetää pään pois. Ja tämä jatkuu tasan niin kauan kun jollakin menee hermo jatkuvaan paukahteluun ja menee hakeen veijarin pois. :)

        Intohimo on topsipuikot. ;)


    • Anonyymi

      Minun edellinen kissa avasi lattiakaivon, kun se oli likainen. Istui vieressä siinä kunnes tulin pesemään- ikäänkuin pöyristyneenä miten saastaista.
      Jynssäsin aina kiltisti lattiakaivon kun nosti kannen. Sitten meni aikaa ettei nostanut kunnes taas sen mielestä oli saastaista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe