Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä kumpi olen. Syntynyt 190255 aamulla kuudelta.Aina on kinaa kumpi olen vesimies vai kalanainen.
kumpi olen?????
8
1443
Vastaukset
- vesmies
oleppa kumpaistakin. Olet rajoilla, joten valitse mieluisin, kumpi kulloinkin. Ei varmasti heilauta puoleen jos toiseen! :)
- vastauksestasi ??????<...
Voin siis tulevaisuudessakin valita jommankumman. kiitos.Niin ja hyvää kesää sinulle ja ystävillesi.
- mukaan
sinä olet vesimies.
Ei vaan tämäkään ole 100% tietoa, koska se todellakin oli siinä aivan rajamailla. Myös syntymäpaikka voi vaikuttaa..
Voit itse käydä kokeilemassa mitä sanotaan vaikkapa mtv3 sivuilla, - helmi - kuudesaisti - tähtikartta - syntymäkartta. Syötä sinne nimesi, syntymä- aikasi ja paikkasi.
Toinen ilmainen kartanteko paikka on astron sivuilla, joka on kylläkin ainakin minun mielestä aika sekava.=)- tästäkin vastauksesta.....
Pitääpä tutkia tämä juttu,mikä on vaivannut minua 52v.
- ilmoitan
aurinko-merkkisi vesimies ja kuu-olemuksesi kauris.
- kodijfd
kun sä olet syntynyt 19 päivä niin sä olet kalat
- vesipää
Oon syntyny 18.2 kumpi oon?
- sinullekin
kysymysken. Tekeekö horoskoopimerkki sinut tai teetkö sinä horoskooppimerkin? Siinäpä pulma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764