Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä kumpi olen. Syntynyt 190255 aamulla kuudelta.Aina on kinaa kumpi olen vesimies vai kalanainen.
kumpi olen?????
8
1455
Vastaukset
- vesmies
oleppa kumpaistakin. Olet rajoilla, joten valitse mieluisin, kumpi kulloinkin. Ei varmasti heilauta puoleen jos toiseen! :)
- vastauksestasi ??????<...
Voin siis tulevaisuudessakin valita jommankumman. kiitos.Niin ja hyvää kesää sinulle ja ystävillesi.
- mukaan
sinä olet vesimies.
Ei vaan tämäkään ole 100% tietoa, koska se todellakin oli siinä aivan rajamailla. Myös syntymäpaikka voi vaikuttaa..
Voit itse käydä kokeilemassa mitä sanotaan vaikkapa mtv3 sivuilla, - helmi - kuudesaisti - tähtikartta - syntymäkartta. Syötä sinne nimesi, syntymä- aikasi ja paikkasi.
Toinen ilmainen kartanteko paikka on astron sivuilla, joka on kylläkin ainakin minun mielestä aika sekava.=)- tästäkin vastauksesta.....
Pitääpä tutkia tämä juttu,mikä on vaivannut minua 52v.
- ilmoitan
aurinko-merkkisi vesimies ja kuu-olemuksesi kauris.
- kodijfd
kun sä olet syntynyt 19 päivä niin sä olet kalat
- vesipää
Oon syntyny 18.2 kumpi oon?
- sinullekin
kysymysken. Tekeekö horoskoopimerkki sinut tai teetkö sinä horoskooppimerkin? Siinäpä pulma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482553
- 1831826
- 701647
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91291- 95989
- 80988
- 72988
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188894- 67891