Kiinnostaisi kuulla mielipiteitä kumpi olen. Syntynyt 190255 aamulla kuudelta.Aina on kinaa kumpi olen vesimies vai kalanainen.
kumpi olen?????
8
1460
Vastaukset
- vesmies
oleppa kumpaistakin. Olet rajoilla, joten valitse mieluisin, kumpi kulloinkin. Ei varmasti heilauta puoleen jos toiseen! :)
- vastauksestasi ??????<...
Voin siis tulevaisuudessakin valita jommankumman. kiitos.Niin ja hyvää kesää sinulle ja ystävillesi.
- mukaan
sinä olet vesimies.
Ei vaan tämäkään ole 100% tietoa, koska se todellakin oli siinä aivan rajamailla. Myös syntymäpaikka voi vaikuttaa..
Voit itse käydä kokeilemassa mitä sanotaan vaikkapa mtv3 sivuilla, - helmi - kuudesaisti - tähtikartta - syntymäkartta. Syötä sinne nimesi, syntymä- aikasi ja paikkasi.
Toinen ilmainen kartanteko paikka on astron sivuilla, joka on kylläkin ainakin minun mielestä aika sekava.=)- tästäkin vastauksesta.....
Pitääpä tutkia tämä juttu,mikä on vaivannut minua 52v.
- ilmoitan
aurinko-merkkisi vesimies ja kuu-olemuksesi kauris.
- kodijfd
kun sä olet syntynyt 19 päivä niin sä olet kalat
- vesipää
Oon syntyny 18.2 kumpi oon?
- sinullekin
kysymysken. Tekeekö horoskoopimerkki sinut tai teetkö sinä horoskooppimerkin? Siinäpä pulma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun634571KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?632854- 1492811
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492674- 241913
- 241801
- 301646
- 1741630
- 421342