Bongasin tänään tämän tiedon kuvineen kaikkineen osoitteesta: http://bricksandstones.blogspot.com/2007/05/anthony-kiedis-and-model-girlfriend.html
Tai Googlaa anthony kiedis expecting.
Että totta näyttää olevan! Tutkiskelin asiaa enemmänkin, ja ilmeni, että vauvan laskettu aika olisi nähtävästi syyskuun loppupuolella.
Tätä tietoa on ollut saatavilla toukokuun 20. pv:n jälkeen, eikä meilläpäin (Suomessa) asiasta ole puhuttu vielä mitään!
Anthony sopisi kyllä tulevalle äidille, Heather Christiellekin isäksi, joka on iältään 21-vuotias (Kiedis 44)...
Anthony Kiedis isäksi!
7
1453
Vastaukset
- hhhhhhhh
No ei oo kyllä pahemmin Suomessa uutisoitu asiasta.
Ja tosta ikäerosta... jos se ei niitä haittaa niin mikäs siinä sitten jos synkkaa hyvin. Ikähän on vaan numero.
Onnitteluni heille.- Nimetön
Löysin tämän tiedon wikipediasta jo aikaisemmin. Tuskin sitä kaikkien bändien laulajia joka paikassa touhotetaankaan. Kai se hyvä on kun saavat olla rauhassa!
- ...
Itse ainakin tiennyt uutisesta jo hyvän tovin. Onnellinen olen Anthonyn ja Heatherin puolesta, toivottavasti liitto kuitenkin kestää sillä tuo ikäero enteilee kyllä vähän huonoa.. mitenköhän 20 vuotias osaa kunnolla vakiintua loppuiäkseen. Vaan mitäpä sitä sanomaan kun ei ihmistä tunne.
- Chili-fan
Ikäero on kyllä suuri. Jotenkin pelottaa, että bändi sanoisi pian heipat, kun alkavat jäsenet vanheta ja artistillekin tulossa lapsi. D:
- no jaaaa
En näe että lapset olis este bändi touhuille. Onhan Flealla ja Chadillakin lapsia.
Tämähän oli yllättävä uutinen.
Onnittelut teille! - jenkkitytto
vai etta sillai...onnellinen olen anthonyn puolesta. kylla han on lapsen ansainnut. jos kerran piti 20-vuotiasta tyttoa menna kuksauttamaan, ni ois voinu tulla mua ennemmin kuksauttamaan...en ois pannu yhtaan pahaksi. =) ikaero vahan arveluttaa, mutta onnea heille molemmille kovasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409