Moi!
Minulla on läjäpäin vanhoja Arabian astioita saatu mummoilta yms. Tutkailin niitä ja joissain ei ole Arabian leimaa laisinkaan. On vain kohokuvio A.S. ja joissain joku numero ja joissain lukee made in finland. Mistähän mahtaa olla kyse? Voivatko ne olla jotain sekundaa tms? Leimat eivät myöskään ole kuluneet pois vaikka vanhoja astioita ovatkin.
LEIMATON
5
1346
Vastaukset
- Vaan.
Olis kupittaan saven tekosia??
- arabian kannu
Sama homma maustepurkkisetissä joka on tismalleen samanlainen kuin netistä löytämäni. Pohjissa ei siis leimaa.
- -Kooma-
Siis kohokuvio? Ei kai se A.S. ole koholla siitä pinnasta vaan päinvastoin? No, joka tapauksessa Arabia jätti usein kakkoslaatuista tavaraan leimaamatta tehtaanmerkillä.
- muistaakseni
A.S on jonkun suunnittelijan signeeraus, juuri eilen yhdellä tutulla katselin sitä listaa missä noita signeerauksia on... Luulen ettei siihen aikaan juurikaan mitään sekunda/rihkamatuotteita tehty... Voin sen sulle selvittää kun näen sen lapun seuraavan kerran!! Mut tosiaan ne on suunnittelijan nimikirjaimet!!
- -Kooma-
muistaakseni kirjoitti:
A.S on jonkun suunnittelijan signeeraus, juuri eilen yhdellä tutulla katselin sitä listaa missä noita signeerauksia on... Luulen ettei siihen aikaan juurikaan mitään sekunda/rihkamatuotteita tehty... Voin sen sulle selvittää kun näen sen lapun seuraavan kerran!! Mut tosiaan ne on suunnittelijan nimikirjaimet!!
Se AS tarkoittaa, että kannu on AS-sarjaa. Signeeraus-listat ovat Arabian taiteilijoiden signeerauksia.
Tuohon aikaan myytiin paljonkin sekundaa/kakkoslaatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774432Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112343- 1681527
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431466- 1211311
- 1151237
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721159Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81136- 641062
- 35956