Moi!
Minulla on läjäpäin vanhoja Arabian astioita saatu mummoilta yms. Tutkailin niitä ja joissain ei ole Arabian leimaa laisinkaan. On vain kohokuvio A.S. ja joissain joku numero ja joissain lukee made in finland. Mistähän mahtaa olla kyse? Voivatko ne olla jotain sekundaa tms? Leimat eivät myöskään ole kuluneet pois vaikka vanhoja astioita ovatkin.
LEIMATON
5
1351
Vastaukset
- Vaan.
Olis kupittaan saven tekosia??
- arabian kannu
Sama homma maustepurkkisetissä joka on tismalleen samanlainen kuin netistä löytämäni. Pohjissa ei siis leimaa.
- -Kooma-
Siis kohokuvio? Ei kai se A.S. ole koholla siitä pinnasta vaan päinvastoin? No, joka tapauksessa Arabia jätti usein kakkoslaatuista tavaraan leimaamatta tehtaanmerkillä.
- muistaakseni
A.S on jonkun suunnittelijan signeeraus, juuri eilen yhdellä tutulla katselin sitä listaa missä noita signeerauksia on... Luulen ettei siihen aikaan juurikaan mitään sekunda/rihkamatuotteita tehty... Voin sen sulle selvittää kun näen sen lapun seuraavan kerran!! Mut tosiaan ne on suunnittelijan nimikirjaimet!!
- -Kooma-
muistaakseni kirjoitti:
A.S on jonkun suunnittelijan signeeraus, juuri eilen yhdellä tutulla katselin sitä listaa missä noita signeerauksia on... Luulen ettei siihen aikaan juurikaan mitään sekunda/rihkamatuotteita tehty... Voin sen sulle selvittää kun näen sen lapun seuraavan kerran!! Mut tosiaan ne on suunnittelijan nimikirjaimet!!
Se AS tarkoittaa, että kannu on AS-sarjaa. Signeeraus-listat ovat Arabian taiteilijoiden signeerauksia.
Tuohon aikaan myytiin paljonkin sekundaa/kakkoslaatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826251- 353421
- 443028
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402252Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282161- 1202043
- 1901972
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291969Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241588Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171468