Monellako on tapana vetää spermat omaan suuhun? Ite vetelen joskus. Eli asentona selinmakuu ja sitten sen verta selkää kaarelle, että kulli on mahdollisimman lähellä suuta. Sitä ennen on kannattanut vatkata suht. pitkään, jotta on iso lasti tulossa. On se vaan hienoa, kun saa laukasta mällit omaan naamaan ja suuhunsa. Ihan ku ottais joltain toiselta poskeen ja spermat tulis suuhun, vaikka en yhtään homo olekaan.
Spermat iteltä suuhun.
5
3430
Vastaukset
- homma..
että maistuu... ite olen joskus ajatellut tätä kokeilla, mutta viimehetkellä on ylempi viisaus ottanut ohjat käsiin ja väliin on jäänyt...
- HOHHOHHOHOOO
viimeinen lause oli kaikkein kornein......etpä yhtään homo kun toisen kullin imemisestä aattelet :D:D:D:D
Jatka vaan samaa rataa mutta ole edes rehellinen itelles ja muille...ei ole hävettävää olla homo tai bi! - eräs yksi heistä myös
HEI!
KOKEILLUT OLEN ja ihanalta se tuntuu kun harjoitteleminen palkitsee lopussa.OLIN 25V 182 JA 88KG Siis kolme vuotta sitten treenasin ja bodasin / painonnostoja ja vetreyttää mutta ei liika massaa. myös testobuusteria ja Antikatabolinen valmiste CORT BLOCK. Ehkäisee katabolisen (kudoksia hajottavan) kortisolihormonin eritystä elimistössäsi. Kortisoli on katabolinen, elimistön luonnollinen oma hormoni joka ehkäisee voimakkaasti lihastesi ja kudostesi kasvua. Kortisolia muodostuu harjoittelun yhteydessä. Myös psyykkinen stressi lisää kortisolihormonin eritystä. Mitä pienemmät kortisolitasot elimistössäsi ovat, sitä paremmat edellytyksesi ovat lihaskasvulle sekä harjoituksesta palautumiselle. TÄSTÄ TUOTTEESTA SAIN HARJOITTELUN SIIHEN PISTESEEN ETTÄ ELIMISTÖ ANTAA PERIKSI JA SAIN VENYTELLÄ LISÄÄ VAIKKAKIN NORMAALIOLOSUHTEISSA EI SAANUT ENÄÄ. OLIN SIIS SELIN JA VENYTIN KÄSIÄ JA SELKÄÄ JA OJENSIN JALAT YLÖS SEKÄ SAAMAAN ASENNON NIIN ETTÄ KALU OHJAUTUU KASVOIHIN JA SITÄ HARJOITTELIN VIIKOSSA PARIKIN KERTAA ( KOLMEKIN VIIKKO KULUU KUN OLIN SIINÄ TULOKSESSA ETTÄ NYT VOISIN KOKEILLA OTTAA KIELENKÄRJELLÄ SUIHIN JA KOKEILLA PENISTÄ.)JA NOSTIN PAINOJA SEKÄ TEIN HAUIS LIIKKEITÄ SEKÄ SELKÄVENYTYKSIÄ KUNNES MYÖS KEHO VATSANSEUDULTA KAPENEE JA LIHAKSISTO LISÄNTYY SEKÄ KYSEINEN VALMISTE LOI EDULLISEN TILAAN JOLLOIN SE TEHOSTUI OIKEIN NOPEASTI JA JOTENKIN JOKUNEN PÄIVÄ OLI SELLAINEN FIILIS TÖISSÄ ETTÄ KOITANPA TÄNÄÄN MYÖS. SILLOIN ILTAPÄIVÄN AIKOIHIN KOITIN JA LAITOIN PATJAN LATTIALLE JA TUOLIN SEINÄNPÄIN JOLLOIN OLIN SELÄLLÄ JA PIDIN BOXERIT JALASSA(KIIHOTTI KOVASTI ALUSSA) JA YRITIN SIIS OJENTAA JALAT SUORIKSI JA ASENTAA NE SINNE TUOLINPÄÄLLE ASENTO OLI´SIIS TAKAMISTO YLHÄÄLLÄ JA ON SELLAISESSA KYNTTILÄ ASENNOSSA JOLLOIN RINTALASTASSA TUNTUU PIENTÄ KIPUA MUTTA SE MENEE OHI JA YRITTÄÄ PIKKASEN LISÄÄ JOLLOIN OLIN YLLÄTTYNYT KUN BOXEREITA RIISUIN PIS SIINÄ ASENNOSSA NIIN KALU OLI JÄYKISTYNYT JA SITÄ OLI IHANA KOSKETELLA KIELELLÄ JA KUN ASENTO PARANI VIELÄ SE PENIS OSUI JÄYKISTYNEENÄ SILMÄKUOPPAAN OLIHAN SE MINULTA PITKÄN AJAN OLLUT HAAVE. SE ON TOTUUS NYT KULUNUT 3 VUOTTA SIITÄ JA EN OLE KOITTANUT ENÄÄ. KOKEMUS ON SEKIN. SUOSITTELEN KOKEILLA JA JOS HALUAT LISÄÄ NIIN KIRJOITTELE E. MAILIA SEURAVAKSI VASTAUKSEEN. CORT BLOCK AINETTA MYY aminoporssi.fi kauppa- pissaa
oon runkannut monta kertaa omaan suuhun ja myöskin pissannut suuhuni. Onko joku muu kokeillut pissaa
- Anonyymi
pissaa kirjoitti:
oon runkannut monta kertaa omaan suuhun ja myöskin pissannut suuhuni. Onko joku muu kokeillut pissaa
Minä myös runkkaan omat spermat suuhun ja pissaan suuhun ja kasvoille ois kiimaista antaa toisen kaverin pissata kasvoille ja suuhun olen 65v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1611845
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1561501Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231174- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711068viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan38924- 38885