Onnistuuko -98 asentaminen CD:ltä suoraan uuteen koneeseen jossa HD on SATA II liitännän perässä?
Win -98 ja SATA II
5
565
Vastaukset
- ihan täysin
emon piirisarjasta ja sen ominaisuuksista. Joihinkin menee heittämällä ja joihinkin ei kirveelläkään. Kokeilemalla tietää.
- vanha kellarissa
Aikas kallista hankkia emo ja todeta ettei onnistu mutta ei kai siinä muukaan auta.
- vanha kellarissa
Asuksen uusien emojen tiedoissa mainitaan, että jopa 2000 ja XP vaatii service pacin jotta tukisivat SATA levyjä joten mitä ilmeisemmin -98 ei tue niitä ollenkaan.
- joku vaan
Itseasiassa se on niinpäin ,että SATA-levyt toimivat suoraan 98 ME versioilla asennuksessa RAID-korteilla joko emolevylle integroiduilla tai erillisillä korteilla. Eli kun asennat Windows 98 tai Millennium Editionia et tarvitse ajureita asennuksessa RAID-korteille, vasta sitten kun windows on asennettu. Windows XP ei yleensä löydä koko levyjä RAID-korteilta ennen niiden ajureita edes asennuksessa.Windows 98 ja ME vaatii RAID-kortin jos haluaa hyödyntää yli 137 GT kiintolevyä. RAID-kortin kautta ei ole kokorajoitusta kiintolevylle.
- jollain konstin..
elikkä sun pitää biosin asetuksista laittaa kai jokin legacy-asetus päälle eli bios kertoo käyttikselle levyn olevan PATA-levy (eli tavallinen ide-levy), jolloin ei tarvita mitään ajureita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848