Veikkauksen ahneudella ei ole mitään rajaa. Samaan aikaan kun yrittävät puolustaa pelimonopolia EU:ssa, niin kauppoihin ilmestyy Veikkauksen pisteitä, lisätään pelimahdollisuuksia kännykkään, markkinoidaan hyvin aggressiivisesti. Veikkauksen sivuilla suorastaan luvataan rikkautta jne. Huh huh.
Vastaukset 4
- veikkaus oy
kaatuu välittömästi kun kilpailu vapautetaan eu:n mukaiseksi.
- JUU JUU
Ei ole kaatuminen valitettavasti vielä näkyvissä. Ja paljon ehtivät vielä tekemään vahinkoa. Esimerkiksi pokeri kielletään varmasti. Ja vastoin oikeastaan kunnon tutkimustietoa. Mutta kiusaa tehdään ja ihmisiä holhotaan.
- määrää
JUU JUU kirjoitti:
Ei ole kaatuminen valitettavasti vielä näkyvissä. Ja paljon ehtivät vielä tekemään vahinkoa. Esimerkiksi pokeri kielletään varmasti. Ja vastoin oikeastaan kunnon tutkimustietoa. Mutta kiusaa tehdään ja ihmisiä holhotaan.
vapautettavaksi kilpailun, tai onhan se määrännyt jo, tulee pokerikin silloin.
veikkaus ei persettään nosta muutaman prosentin voitolla, siksi eivät ole innostuneita pokerista.
- Anonyymi00004
Veikkaus teki noin vuosi sitten kansalaisista rikosilmoituksia urakalla, kuinka ne kansalaiset jotka olivat syyttömiä, saivatko veikkaukselta korvauksia esim. kunnianloukkauksista? Olen kuullut että näitä oli paljon ja veikkauksen turvallisuuspuolen näistä vastaavat ovat ilmeisesti jollakin tapaa vastuussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.377882- 102865
- 80660
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei170646- 50635
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 31590
- 59590
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557