Kävin 30.8.06 ostamassa auton kyseisestä paikasta ja kun naispuolinen olen niin enhän minä autojen päälle mitään oikee ymmärrä.
Koeajoin ja kehuttiin että on vähän ajettu ja hyvässä kunnossa ja niinpä ostin auton itselleni.
Heti seuraavalla viikolla hävis kaikki mittarivalot ja eiku soitin myyjälle ja hän sanoi että vie merkkiliikkeesseen niin kyllä siellä korjataan.
Korjattiin mutta matkalla tuli toinen vika joka minun piti maksaa itse,eihän se paljoa ollut mutta kuitenkii..
Sitten vein auton katsastukseen ja eikä helmapalkissa ollut ammottava reikä ja eiku taas korjaamolle,ja ite maksoin.
Talvella jouduin ostamaan uuden akun.
Viikko sitten meni startti ja hirvee lasku ja tänään meni laturi ja taas auto korjaamolla.
Kyllä niinku vähän v......ttaa kuinka akkoja autokaupoissa huijataan!Paska mikä paska!
Savilahden auto
8
4343
Vastaukset
- auton ostaja
Olin tässä taannoin ostamassa autoa ja käytinpä sitten Savilahen autossakin (vaikka siellä ei ollu yhtään hyvää ja sopivaa myynnissä) Myyjä antoi seuraavana päivänä kirjallisen tarjouksen, niin eipähän tarvinnu eikä tarttee mennä jatkossakaan sinne. Tarjous oli 3000 euroo alempi kun muissa kaupoissa, joten Savilahden Auto saa puolestani pitää kaikki autonsa ja myydä ne hintatiedottomille asiakkaille (en tarkoita tällä tätä viestiketjun aloittajaa =) )
- jepulis
DELTA-Autosta. Valtakunnallinen ketju joka osaa vaakia asiakasta, myös ongelma tilanteessa. Ja antavathan ne hyvät takuut vaihtoauton hankkioille. Olen ollut tiityväinen, vaikka en KIa:lla Ja Fiat:lla ajakkaa....
- vaihtoautosta!!
Me myös kierrämme kaukaa kyseisen autoliikkeen, koska hyvittävät huomattavasti vähemmän kuin muut liikkeet. Suorastaan surkea autokauppa!!
Kannattaa käydä ihan huvikseen vertailemassa hintoja eri liikkeissä..- enpä olisi uskonut!
Kävin kyllä kaikissa muissakin liikkeissä katsomassa autoja ja vertailemassa hintoja,mutta jotenkii sitten vaan päädyin sinne takaisin.
Kun en ollut aikaisemmin kuullut näistä liikkeistä hyvää enkä huonoakaan palautetta ja kun itse en ole mikkeliläinen niin sen siitä saa kun asioista ei ole sisäpiirin tietoa! - minua
enpä olisi uskonut! kirjoitti:
Kävin kyllä kaikissa muissakin liikkeissä katsomassa autoja ja vertailemassa hintoja,mutta jotenkii sitten vaan päädyin sinne takaisin.
Kun en ollut aikaisemmin kuullut näistä liikkeistä hyvää enkä huonoakaan palautetta ja kun itse en ole mikkeliläinen niin sen siitä saa kun asioista ei ole sisäpiirin tietoa!Tästä on jo jokunen vuosi, ostin käytetyn, autosta puuttui huoltokirja.
Sanottiin, että kirja on tulossa päivän parin sisällä, auto oli tullut Karikon autotaloon myyntipomon tutulta, eli siis huoltokirjan saamisessa ei ongelmaa.
Juu, ei ongelmaa Karikolle, kun ei edes yrittänyt.
Soitin jos kuinka ja monta kertaa perään, mutta kun ei niin ei!
Olivat rahani saaneet, en ollut enää paskankaan arvoinen. Tänäpäivänäkään minulla ei ole alkuperäistä huoltokirjaa, tilasin uuden maahantuojalta ja korkkautin sen sitten ensimmäisellä huoltokerralla.
T:NAINEN, tietenkin (mutta vahingosta viisastuneena) - Anonyymi
enpä olisi uskonut! kirjoitti:
Kun en ollut aikaisemmin kuullut näistä liikkeistä hyvää enkä huonoakaan palautetta ja kun itse en ole mikkeliläinen niin sen siitä saa kun asioista ei ole sisäpiirin tietoa!Olen yrittänyt soittaa ja jättää soittopyyntöä varatakseni huoltoaikaa kaksi vuotta vanhalle autolleni. Ei ole onnistunut, joten vien auton viereiseen liikkeeseen. Lisäksi olisin kysynyt korjausta pissapojan korjaukseen samalla, mutta ei onnistunut. Pettynyt, vaikka auto onkin hyvä.
- Hessu...
Jo vain. Tämä liike on mustalla listalla itseläkin.
Toisaalta sulla on autossasi takuu muistaakseen 6kk, joka kattaa kaikki nämä korjaukset, jos myyjä ei ile vioista sulle kertonut ja ne on tullut oston jälkeen, niin liike on velvollinen maksamaan kulut. Eli NYRKKI PÖYTÄÄN. Näin me tehtiin kanssa omalle autolle, johon ostin jälkeen tuli vikoja.
http://www.jyvaskylanseutu.fi/sivu.php/kuluttaja/kulut_perustietoa#ostajan_oikeudet_virheesta- Anonyymi
Vai on käytetyssä autossa takuu...
Vai olisiko sitten, että puhutaan virhevastuusta, joka ei ole koskaan asiakkaalle maksuton, ellei myyjä niin halua.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831