Mistä tietää

milloin

skorpparimies on rakastunut, eikä vain noin yleisesti ihastunut johonkin luonteenpiirteeseen haluamatta enempää?

6

1858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -on-

sillon ku se tekee kaikkensa saadakseen sut omakseen, haluaa viettää koko ajan yhdessä.

• minun

kannattaa unohtaa koko mies, sillä muuten menee loppuelämä odotellessa? Jos hän pyrkisi olemaan kaiken aikaa kanssani, tuskin minun tarvitsisi sitä tältä palstalta kysellä. Unohdetaan siis ja valitaan joku huonompi, joka oikeasti haluaa, eikö niin. Elämä on lyhyt, liian lyhyt pelkkään unelmointiin vuosi toisensa jälkeen.

• sinkku

"valitaan joku huonompi"? missä mielessä huonompi? minusta on parempi haaveille ja odottaa sitä ihmemiestä kuin lyödä hynttyyt yhteen "toiseksi parhaan" tai sitä huonomman kanssa. mulle mun tunteet on pääasia, se toinen voi rakastaa miten paljon vaan, mutta jos en ite tykkää siitä tai tykkään jostain toisesta enemmän, niin hukkaan menee rakkaus (ehkä molemmilta). Yksin olenkin ollut toistaiseksi, mutta ainakin rehellinen itselleni ja ehkä toisellekin..

• koko loppuelämäsi
        sinkku kirjoitti:

"valitaan joku huonompi"? missä mielessä huonompi? minusta on parempi haaveille ja odottaa sitä ihmemiestä kuin lyödä hynttyyt yhteen "toiseksi parhaan" tai sitä huonomman kanssa. mulle mun tunteet on pääasia, se toinen voi rakastaa miten paljon vaan, mutta jos en ite tykkää siitä tai tykkään jostain toisesta enemmän, niin hukkaan menee rakkaus (ehkä molemmilta). Yksin olenkin ollut toistaiseksi, mutta ainakin rehellinen itselleni ja ehkä toisellekin..

olla yksin? Mitä jos se josta pidät enemmän ei koskaan halua sinua parisuhteeseen? Ehkä hän olisi jo kertonut jos haluaisi, jos tunnette jo useamman kuukauden tai vuoden ajalta?
        Aiotko odottaa loppuelämäsi, vai katseletko ympärillesi löytääksesi sellaisen jonka kanssa se olisi todellisuudessa mahdollista? Aiotko joskus antaa tilaisuuden sellaisellekin rakkaudelle josta voisi kasvaa jotain suurta, vai pysytkö sen yhden ihmisen varjoihailijana joka ei koskaan tule sinua haluamaan eikä nytkään osaa arvostaa tunteittesi laatua ja määrää (varmaan hän sen jo tietää)?
        Haluatko loppuelämäsi olla yksin? Riittääkö se kärsimys, jota rakkauden varjolla koet tuon ihastuksesi kanssa, sinulle vuosikausiksi, tai koko LOPPUELÄMÄKSESI? Mitä sitten jos jonain päivänä heräät tuosta kärsimysihastuksestasi, millaisen seuraavaksi valitset, taas sellaisen joka laittaa sinut kärsimään koko rahan edestä, vai jonkun ihan pohjan? Eikö kukaan todellinen ihminen oikeasti kelpaa sinulle?
        Näitä kysyn ja näitä mietin kun olen jo monta vuotta seurannut läheisen ystäväni kärsimyksiä tämän kaltaisessa tilanteessa. Ehkä sinä voit selittää minulle tämän jota en ymmärrä.
        Minä mietin vielä sitäkin että jos kaikki ajattelisivat noin, ihmissuku ei jatkuisi seuraavaan sukupolveen, vai mitä? Mutta selitä sinä skorpioni, haluaisin kovasti ymmärtää, ehkä voisin ystäväänikin auttaa.

• tuollaisia kokemuksia
        koko loppuelämäsi kirjoitti:

olla yksin? Mitä jos se josta pidät enemmän ei koskaan halua sinua parisuhteeseen? Ehkä hän olisi jo kertonut jos haluaisi, jos tunnette jo useamman kuukauden tai vuoden ajalta?
        Aiotko odottaa loppuelämäsi, vai katseletko ympärillesi löytääksesi sellaisen jonka kanssa se olisi todellisuudessa mahdollista? Aiotko joskus antaa tilaisuuden sellaisellekin rakkaudelle josta voisi kasvaa jotain suurta, vai pysytkö sen yhden ihmisen varjoihailijana joka ei koskaan tule sinua haluamaan eikä nytkään osaa arvostaa tunteittesi laatua ja määrää (varmaan hän sen jo tietää)?
        Haluatko loppuelämäsi olla yksin? Riittääkö se kärsimys, jota rakkauden varjolla koet tuon ihastuksesi kanssa, sinulle vuosikausiksi, tai koko LOPPUELÄMÄKSESI? Mitä sitten jos jonain päivänä heräät tuosta kärsimysihastuksestasi, millaisen seuraavaksi valitset, taas sellaisen joka laittaa sinut kärsimään koko rahan edestä, vai jonkun ihan pohjan? Eikö kukaan todellinen ihminen oikeasti kelpaa sinulle?
        Näitä kysyn ja näitä mietin kun olen jo monta vuotta seurannut läheisen ystäväni kärsimyksiä tämän kaltaisessa tilanteessa. Ehkä sinä voit selittää minulle tämän jota en ymmärrä.
        Minä mietin vielä sitäkin että jos kaikki ajattelisivat noin, ihmissuku ei jatkuisi seuraavaan sukupolveen, vai mitä? Mutta selitä sinä skorpioni, haluaisin kovasti ymmärtää, ehkä voisin ystäväänikin auttaa.

lähipiirissä. ihmettelin ja ihmettelin mutta ehkä vaan onni ei käy yksiin

• Nimetön
        koko loppuelämäsi kirjoitti:

tuohon ihmeemmin vastata, olen kai vain tyhmä. Minkäs teet. Sääliksi käy kaveriasi, oletko hänelle sanonut saman? Minua ei niin sureta se yksin jääminen, tähänkin asti on niin pärjätty, tuntuu vain, etten voi tehdä sitä toista onnnelliseksi, jos en itsekään usko onneemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe