Mistä tietää

milloin

skorpparimies on rakastunut, eikä vain noin yleisesti ihastunut johonkin luonteenpiirteeseen haluamatta enempää?

6

1828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -on-

      sillon ku se tekee kaikkensa saadakseen sut omakseen, haluaa viettää koko ajan yhdessä.

    • minun

      kannattaa unohtaa koko mies, sillä muuten menee loppuelämä odotellessa? Jos hän pyrkisi olemaan kaiken aikaa kanssani, tuskin minun tarvitsisi sitä tältä palstalta kysellä. Unohdetaan siis ja valitaan joku huonompi, joka oikeasti haluaa, eikö niin. Elämä on lyhyt, liian lyhyt pelkkään unelmointiin vuosi toisensa jälkeen.

      • sinkku

        "valitaan joku huonompi"? missä mielessä huonompi? minusta on parempi haaveille ja odottaa sitä ihmemiestä kuin lyödä hynttyyt yhteen "toiseksi parhaan" tai sitä huonomman kanssa. mulle mun tunteet on pääasia, se toinen voi rakastaa miten paljon vaan, mutta jos en ite tykkää siitä tai tykkään jostain toisesta enemmän, niin hukkaan menee rakkaus (ehkä molemmilta). Yksin olenkin ollut toistaiseksi, mutta ainakin rehellinen itselleni ja ehkä toisellekin..


      • koko loppuelämäsi
        sinkku kirjoitti:

        "valitaan joku huonompi"? missä mielessä huonompi? minusta on parempi haaveille ja odottaa sitä ihmemiestä kuin lyödä hynttyyt yhteen "toiseksi parhaan" tai sitä huonomman kanssa. mulle mun tunteet on pääasia, se toinen voi rakastaa miten paljon vaan, mutta jos en ite tykkää siitä tai tykkään jostain toisesta enemmän, niin hukkaan menee rakkaus (ehkä molemmilta). Yksin olenkin ollut toistaiseksi, mutta ainakin rehellinen itselleni ja ehkä toisellekin..

        olla yksin? Mitä jos se josta pidät enemmän ei koskaan halua sinua parisuhteeseen? Ehkä hän olisi jo kertonut jos haluaisi, jos tunnette jo useamman kuukauden tai vuoden ajalta?
        Aiotko odottaa loppuelämäsi, vai katseletko ympärillesi löytääksesi sellaisen jonka kanssa se olisi todellisuudessa mahdollista? Aiotko joskus antaa tilaisuuden sellaisellekin rakkaudelle josta voisi kasvaa jotain suurta, vai pysytkö sen yhden ihmisen varjoihailijana joka ei koskaan tule sinua haluamaan eikä nytkään osaa arvostaa tunteittesi laatua ja määrää (varmaan hän sen jo tietää)?
        Haluatko loppuelämäsi olla yksin? Riittääkö se kärsimys, jota rakkauden varjolla koet tuon ihastuksesi kanssa, sinulle vuosikausiksi, tai koko LOPPUELÄMÄKSESI? Mitä sitten jos jonain päivänä heräät tuosta kärsimysihastuksestasi, millaisen seuraavaksi valitset, taas sellaisen joka laittaa sinut kärsimään koko rahan edestä, vai jonkun ihan pohjan? Eikö kukaan todellinen ihminen oikeasti kelpaa sinulle?
        Näitä kysyn ja näitä mietin kun olen jo monta vuotta seurannut läheisen ystäväni kärsimyksiä tämän kaltaisessa tilanteessa. Ehkä sinä voit selittää minulle tämän jota en ymmärrä.
        Minä mietin vielä sitäkin että jos kaikki ajattelisivat noin, ihmissuku ei jatkuisi seuraavaan sukupolveen, vai mitä? Mutta selitä sinä skorpioni, haluaisin kovasti ymmärtää, ehkä voisin ystäväänikin auttaa.


      • tuollaisia kokemuksia
        koko loppuelämäsi kirjoitti:

        olla yksin? Mitä jos se josta pidät enemmän ei koskaan halua sinua parisuhteeseen? Ehkä hän olisi jo kertonut jos haluaisi, jos tunnette jo useamman kuukauden tai vuoden ajalta?
        Aiotko odottaa loppuelämäsi, vai katseletko ympärillesi löytääksesi sellaisen jonka kanssa se olisi todellisuudessa mahdollista? Aiotko joskus antaa tilaisuuden sellaisellekin rakkaudelle josta voisi kasvaa jotain suurta, vai pysytkö sen yhden ihmisen varjoihailijana joka ei koskaan tule sinua haluamaan eikä nytkään osaa arvostaa tunteittesi laatua ja määrää (varmaan hän sen jo tietää)?
        Haluatko loppuelämäsi olla yksin? Riittääkö se kärsimys, jota rakkauden varjolla koet tuon ihastuksesi kanssa, sinulle vuosikausiksi, tai koko LOPPUELÄMÄKSESI? Mitä sitten jos jonain päivänä heräät tuosta kärsimysihastuksestasi, millaisen seuraavaksi valitset, taas sellaisen joka laittaa sinut kärsimään koko rahan edestä, vai jonkun ihan pohjan? Eikö kukaan todellinen ihminen oikeasti kelpaa sinulle?
        Näitä kysyn ja näitä mietin kun olen jo monta vuotta seurannut läheisen ystäväni kärsimyksiä tämän kaltaisessa tilanteessa. Ehkä sinä voit selittää minulle tämän jota en ymmärrä.
        Minä mietin vielä sitäkin että jos kaikki ajattelisivat noin, ihmissuku ei jatkuisi seuraavaan sukupolveen, vai mitä? Mutta selitä sinä skorpioni, haluaisin kovasti ymmärtää, ehkä voisin ystäväänikin auttaa.

        lähipiirissä. ihmettelin ja ihmettelin mutta ehkä vaan onni ei käy yksiin


      • Nimetön
        koko loppuelämäsi kirjoitti:

        olla yksin? Mitä jos se josta pidät enemmän ei koskaan halua sinua parisuhteeseen? Ehkä hän olisi jo kertonut jos haluaisi, jos tunnette jo useamman kuukauden tai vuoden ajalta?
        Aiotko odottaa loppuelämäsi, vai katseletko ympärillesi löytääksesi sellaisen jonka kanssa se olisi todellisuudessa mahdollista? Aiotko joskus antaa tilaisuuden sellaisellekin rakkaudelle josta voisi kasvaa jotain suurta, vai pysytkö sen yhden ihmisen varjoihailijana joka ei koskaan tule sinua haluamaan eikä nytkään osaa arvostaa tunteittesi laatua ja määrää (varmaan hän sen jo tietää)?
        Haluatko loppuelämäsi olla yksin? Riittääkö se kärsimys, jota rakkauden varjolla koet tuon ihastuksesi kanssa, sinulle vuosikausiksi, tai koko LOPPUELÄMÄKSESI? Mitä sitten jos jonain päivänä heräät tuosta kärsimysihastuksestasi, millaisen seuraavaksi valitset, taas sellaisen joka laittaa sinut kärsimään koko rahan edestä, vai jonkun ihan pohjan? Eikö kukaan todellinen ihminen oikeasti kelpaa sinulle?
        Näitä kysyn ja näitä mietin kun olen jo monta vuotta seurannut läheisen ystäväni kärsimyksiä tämän kaltaisessa tilanteessa. Ehkä sinä voit selittää minulle tämän jota en ymmärrä.
        Minä mietin vielä sitäkin että jos kaikki ajattelisivat noin, ihmissuku ei jatkuisi seuraavaan sukupolveen, vai mitä? Mutta selitä sinä skorpioni, haluaisin kovasti ymmärtää, ehkä voisin ystäväänikin auttaa.

        tuohon ihmeemmin vastata, olen kai vain tyhmä. Minkäs teet. Sääliksi käy kaveriasi, oletko hänelle sanonut saman? Minua ei niin sureta se yksin jääminen, tähänkin asti on niin pärjätty, tuntuu vain, etten voi tehdä sitä toista onnnelliseksi, jos en itsekään usko onneemme.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe