Mistä tietää

milloin

skorpparimies on rakastunut, eikä vain noin yleisesti ihastunut johonkin luonteenpiirteeseen haluamatta enempää?

6

1907

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -on-

sillon ku se tekee kaikkensa saadakseen sut omakseen, haluaa viettää koko ajan yhdessä.

• minun

kannattaa unohtaa koko mies, sillä muuten menee loppuelämä odotellessa? Jos hän pyrkisi olemaan kaiken aikaa kanssani, tuskin minun tarvitsisi sitä tältä palstalta kysellä. Unohdetaan siis ja valitaan joku huonompi, joka oikeasti haluaa, eikö niin. Elämä on lyhyt, liian lyhyt pelkkään unelmointiin vuosi toisensa jälkeen.

• sinkku

"valitaan joku huonompi"? missä mielessä huonompi? minusta on parempi haaveille ja odottaa sitä ihmemiestä kuin lyödä hynttyyt yhteen "toiseksi parhaan" tai sitä huonomman kanssa. mulle mun tunteet on pääasia, se toinen voi rakastaa miten paljon vaan, mutta jos en ite tykkää siitä tai tykkään jostain toisesta enemmän, niin hukkaan menee rakkaus (ehkä molemmilta). Yksin olenkin ollut toistaiseksi, mutta ainakin rehellinen itselleni ja ehkä toisellekin..

• koko loppuelämäsi
        sinkku kirjoitti:

"valitaan joku huonompi"? missä mielessä huonompi? minusta on parempi haaveille ja odottaa sitä ihmemiestä kuin lyödä hynttyyt yhteen "toiseksi parhaan" tai sitä huonomman kanssa. mulle mun tunteet on pääasia, se toinen voi rakastaa miten paljon vaan, mutta jos en ite tykkää siitä tai tykkään jostain toisesta enemmän, niin hukkaan menee rakkaus (ehkä molemmilta). Yksin olenkin ollut toistaiseksi, mutta ainakin rehellinen itselleni ja ehkä toisellekin..

olla yksin? Mitä jos se josta pidät enemmän ei koskaan halua sinua parisuhteeseen? Ehkä hän olisi jo kertonut jos haluaisi, jos tunnette jo useamman kuukauden tai vuoden ajalta?
        Aiotko odottaa loppuelämäsi, vai katseletko ympärillesi löytääksesi sellaisen jonka kanssa se olisi todellisuudessa mahdollista? Aiotko joskus antaa tilaisuuden sellaisellekin rakkaudelle josta voisi kasvaa jotain suurta, vai pysytkö sen yhden ihmisen varjoihailijana joka ei koskaan tule sinua haluamaan eikä nytkään osaa arvostaa tunteittesi laatua ja määrää (varmaan hän sen jo tietää)?
        Haluatko loppuelämäsi olla yksin? Riittääkö se kärsimys, jota rakkauden varjolla koet tuon ihastuksesi kanssa, sinulle vuosikausiksi, tai koko LOPPUELÄMÄKSESI? Mitä sitten jos jonain päivänä heräät tuosta kärsimysihastuksestasi, millaisen seuraavaksi valitset, taas sellaisen joka laittaa sinut kärsimään koko rahan edestä, vai jonkun ihan pohjan? Eikö kukaan todellinen ihminen oikeasti kelpaa sinulle?
        Näitä kysyn ja näitä mietin kun olen jo monta vuotta seurannut läheisen ystäväni kärsimyksiä tämän kaltaisessa tilanteessa. Ehkä sinä voit selittää minulle tämän jota en ymmärrä.
        Minä mietin vielä sitäkin että jos kaikki ajattelisivat noin, ihmissuku ei jatkuisi seuraavaan sukupolveen, vai mitä? Mutta selitä sinä skorpioni, haluaisin kovasti ymmärtää, ehkä voisin ystäväänikin auttaa.

• tuollaisia kokemuksia
        koko loppuelämäsi kirjoitti:

olla yksin? Mitä jos se josta pidät enemmän ei koskaan halua sinua parisuhteeseen? Ehkä hän olisi jo kertonut jos haluaisi, jos tunnette jo useamman kuukauden tai vuoden ajalta?
        Aiotko odottaa loppuelämäsi, vai katseletko ympärillesi löytääksesi sellaisen jonka kanssa se olisi todellisuudessa mahdollista? Aiotko joskus antaa tilaisuuden sellaisellekin rakkaudelle josta voisi kasvaa jotain suurta, vai pysytkö sen yhden ihmisen varjoihailijana joka ei koskaan tule sinua haluamaan eikä nytkään osaa arvostaa tunteittesi laatua ja määrää (varmaan hän sen jo tietää)?
        Haluatko loppuelämäsi olla yksin? Riittääkö se kärsimys, jota rakkauden varjolla koet tuon ihastuksesi kanssa, sinulle vuosikausiksi, tai koko LOPPUELÄMÄKSESI? Mitä sitten jos jonain päivänä heräät tuosta kärsimysihastuksestasi, millaisen seuraavaksi valitset, taas sellaisen joka laittaa sinut kärsimään koko rahan edestä, vai jonkun ihan pohjan? Eikö kukaan todellinen ihminen oikeasti kelpaa sinulle?
        Näitä kysyn ja näitä mietin kun olen jo monta vuotta seurannut läheisen ystäväni kärsimyksiä tämän kaltaisessa tilanteessa. Ehkä sinä voit selittää minulle tämän jota en ymmärrä.
        Minä mietin vielä sitäkin että jos kaikki ajattelisivat noin, ihmissuku ei jatkuisi seuraavaan sukupolveen, vai mitä? Mutta selitä sinä skorpioni, haluaisin kovasti ymmärtää, ehkä voisin ystäväänikin auttaa.

lähipiirissä. ihmettelin ja ihmettelin mutta ehkä vaan onni ei käy yksiin

• Nimetön
        koko loppuelämäsi kirjoitti:

tuohon ihmeemmin vastata, olen kai vain tyhmä. Minkäs teet. Sääliksi käy kaveriasi, oletko hänelle sanonut saman? Minua ei niin sureta se yksin jääminen, tähänkin asti on niin pärjätty, tuntuu vain, etten voi tehdä sitä toista onnnelliseksi, jos en itsekään usko onneemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      48
      5127
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      67
      2915
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      273
      1377
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1123
    5. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      128
      1048
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      74
      1044
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      162
      1010
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49