Ruotsin puolelle tutkimusmatkailua harrastamaan;

tokkemus

Joltinenkin tuntemus näistä alueista on mutta lisää tutkimusmatkailua on tarkoitus heittää. Tarkoitus on haahuilla erilaisissa oudoissa jokivarsissa irtonaisesti; kalastaen, nukuskellen ja taivaalta pilviä laskeskellen.

Mukaan tarvittaisiin nyt joviaali kumppani, pienistä narisematon kanssapyytäjä ja tulen kajon mystisen läikkeen merkityksen kanssaselittäjä. Kyse on teemasta living, not doing.

Enpä usko että ketään moiseen outoon suhmuroimiseen olisi lähdössä, mutta tulipahan viestittyä.

2

415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja miksei

itse en tiedä paikasta mitään mutta joka vuosi seikkailunhalu vaan kasvaa..juuri tota sun kuvailemaas oon itekkin jo pitkäään suunnitellut...juoda raikasta purovettä kunnella iltaisin luonnon ääniä tulen loimussa, tähtitaivasta..no ainakin taivasta katsellen:)
      oon perikymppinen mies. entä itse? mikä sun emailis on???

• Jaatu ja

Itse olen lähdössä elokuussa Ruotsin Kebnekaiselle, siellä ne puhtoiset veet oottaa, ja upeet tunturit. Että eiku messiin vaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3685
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1353
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1227
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      971
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      12
      844
    6. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      820
    7. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      819
    8. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      807
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      801
    10. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      56
      798
    Aihe