H-Astra radio meni mykäksi!

swixdoit

Moron,

Tosiaan tänä aamuna en saanut pihaustakaan -04 H-astran radiosta pihalle! Ei radiosta ei cd:stä pihaustakaa.Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Näytössä kaikki näyttää ihan normaalilta, mutta kaiuttimista ei vaan tuu mitään. Muuten ihan normaali radion toiminta tosiaan ilman ääntä vaan?

10

6783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´´´

      Taitaa olla vain oma käyttövirheesi,
      tai muita omia syitäsi.

      Ei ne radiot, kovin usein mykäksi mene.

      • swixdoit

        Kyllä aikaslailla kaikki kikat on nyt pikku hiljaa kokeiltu, sekä levyn että radion kanssa, volyymia on väännnelty, ja yms. asetukset on katottu. Ja kumma juttu, kun eilen kuuntelin radioo kun sammutin auton ja jätin parkkikselle.


      • löytyy
        swixdoit kirjoitti:

        Kyllä aikaslailla kaikki kikat on nyt pikku hiljaa kokeiltu, sekä levyn että radion kanssa, volyymia on väännnelty, ja yms. asetukset on katottu. Ja kumma juttu, kun eilen kuuntelin radioo kun sammutin auton ja jätin parkkikselle.

        kun vika selviää, kertonet sen kai meillekin.


      • swixdoit
        löytyy kirjoitti:

        kun vika selviää, kertonet sen kai meillekin.

        Eli vika tosiaan on takaoven piuhoissa, nyt kun ovea aukoi pari kertaa niin taas toimii. Ens tiistaina piuhojen vaihtoon...


      • Teemu.
        swixdoit kirjoitti:

        Eli vika tosiaan on takaoven piuhoissa, nyt kun ovea aukoi pari kertaa niin taas toimii. Ens tiistaina piuhojen vaihtoon...

        Oliko autosi -04 mallinen


    • Astra04

      Joo sama vika tuli tuossa talvella omaan -04 malliseen H-astraani.Vein auton merkkikorjaamolle,jossa totesivat että takaovien johtosarjat olivat poikki.Tämän vuoksi radio meni mykäksi ja mulla vielä lisäksi keskuslukko alkoi lukkiutumaan välissä itsekseen.Kannattaa pitää avaimet taskussa kun nousee autosta.No tämä johtosarja ongelma on kuulemma tyyppivika ja asensivat mulle uudet johtosarjat,jotka ovat kuulemma paranneltu versio alkuperäisestä, joten uudestaan niiden ei pitäisi enää mennä poikki.

    • Opel Astra H radion

      Jos radio ei kuulu johtosarjan korjauksen tai vaihdon jälkeen jälkeen niin kannattaa katsoa sulake radion takaa. Jos ei sen jälkeenkään niin radion sisällä kaksi samanlaista piiriä rinnakkain pystyssä jäähdytyslevyä vasten. Jompikumpi on palanut ja useimmiten se palanut haisee kärylle(hiero sormenpäätä siihen ja nuuhki). Jjoskus pinnassa on palaneessa halkeama. Osa maksaa Elfa :ssa 10 eur, vaihto onnistuu mutta vaatii kärsivällisyyttä. En muista tässä sen piirin numeroa mutta jos jotakuta kiinnostaa voin kaivaa esille.
      Tämä osa palaa riippuen siitä mitkä johdot ovijohtosarjan sisällä menneet oikosulkuun.
      Ovijohtosarjat tilasin Saksasta ebay lta

      Opel Astra H
      radion korjaus
      ovijohtosarja
      ei kuulu
      mykkä
      käryä ohjaamossa

    • ooppeli

      Joo mulla meni äänet kanssa, muuten toimi,oli juuri nuo kaiuttimen johdot,eli repsikan puolelta liitin löysällä ,hapettunut,kiitos hyvien vinkkien .

    • Naiskuski

      Mikähän olisi vikana kun Astra H vm 04 CD-soitin ei toimin. Aluksi CD-soitin meni mykäksi. Nyt ongelma on laajentunut myös Radion toimintaan. Radio toimii noin joka neljännellä auton käynnistyskerralla. Muilla kerroilla auton käynnistäminen saa soittimen vinkumaan kovaa ja korkealta taukoamatta. Ei auta sulkea soitinta. Äänen voimakkuuden säätökään ei poista ongelmaa.

      • milliliina

        Täällä kans tuo samainen ongelma ja takaovessa just. Paljonko se johtojen vaihto makso?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe