H-Astra radio meni mykäksi!

swixdoit

Moron,

Tosiaan tänä aamuna en saanut pihaustakaan -04 H-astran radiosta pihalle! Ei radiosta ei cd:stä pihaustakaa.Onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Näytössä kaikki näyttää ihan normaalilta, mutta kaiuttimista ei vaan tuu mitään. Muuten ihan normaali radion toiminta tosiaan ilman ääntä vaan?

10

7102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´´´

Taitaa olla vain oma käyttövirheesi,
      tai muita omia syitäsi.

Ei ne radiot, kovin usein mykäksi mene.

• swixdoit

Kyllä aikaslailla kaikki kikat on nyt pikku hiljaa kokeiltu, sekä levyn että radion kanssa, volyymia on väännnelty, ja yms. asetukset on katottu. Ja kumma juttu, kun eilen kuuntelin radioo kun sammutin auton ja jätin parkkikselle.

• löytyy
        swixdoit kirjoitti:

Kyllä aikaslailla kaikki kikat on nyt pikku hiljaa kokeiltu, sekä levyn että radion kanssa, volyymia on väännnelty, ja yms. asetukset on katottu. Ja kumma juttu, kun eilen kuuntelin radioo kun sammutin auton ja jätin parkkikselle.

kun vika selviää, kertonet sen kai meillekin.

• swixdoit
        löytyy kirjoitti:

kun vika selviää, kertonet sen kai meillekin.

Eli vika tosiaan on takaoven piuhoissa, nyt kun ovea aukoi pari kertaa niin taas toimii. Ens tiistaina piuhojen vaihtoon...

• Teemu.
        swixdoit kirjoitti:

Eli vika tosiaan on takaoven piuhoissa, nyt kun ovea aukoi pari kertaa niin taas toimii. Ens tiistaina piuhojen vaihtoon...

Oliko autosi -04 mallinen

• Astra04

Joo sama vika tuli tuossa talvella omaan -04 malliseen H-astraani.Vein auton merkkikorjaamolle,jossa totesivat että takaovien johtosarjat olivat poikki.Tämän vuoksi radio meni mykäksi ja mulla vielä lisäksi keskuslukko alkoi lukkiutumaan välissä itsekseen.Kannattaa pitää avaimet taskussa kun nousee autosta.No tämä johtosarja ongelma on kuulemma tyyppivika ja asensivat mulle uudet johtosarjat,jotka ovat kuulemma paranneltu versio alkuperäisestä, joten uudestaan niiden ei pitäisi enää mennä poikki.

• Opel Astra H radion

Jos radio ei kuulu johtosarjan korjauksen tai vaihdon jälkeen jälkeen niin kannattaa katsoa sulake radion takaa. Jos ei sen jälkeenkään niin radion sisällä kaksi samanlaista piiriä rinnakkain pystyssä jäähdytyslevyä vasten. Jompikumpi on palanut ja useimmiten se palanut haisee kärylle(hiero sormenpäätä siihen ja nuuhki). Jjoskus pinnassa on palaneessa halkeama. Osa maksaa Elfa :ssa 10 eur, vaihto onnistuu mutta vaatii kärsivällisyyttä. En muista tässä sen piirin numeroa mutta jos jotakuta kiinnostaa voin kaivaa esille.
      Tämä osa palaa riippuen siitä mitkä johdot ovijohtosarjan sisällä menneet oikosulkuun.
      Ovijohtosarjat tilasin Saksasta ebay lta

Opel Astra H
      radion korjaus
      ovijohtosarja
      ei kuulu
      mykkä
      käryä ohjaamossa

• ooppeli

Joo mulla meni äänet kanssa, muuten toimi,oli juuri nuo kaiuttimen johdot,eli repsikan puolelta liitin löysällä ,hapettunut,kiitos hyvien vinkkien .

• Naiskuski

Mikähän olisi vikana kun Astra H vm 04 CD-soitin ei toimin. Aluksi CD-soitin meni mykäksi. Nyt ongelma on laajentunut myös Radion toimintaan. Radio toimii noin joka neljännellä auton käynnistyskerralla. Muilla kerroilla auton käynnistäminen saa soittimen vinkumaan kovaa ja korkealta taukoamatta. Ei auta sulkea soitinta. Äänen voimakkuuden säätökään ei poista ongelmaa.

• milliliina

Täällä kans tuo samainen ongelma ja takaovessa just. Paljonko se johtojen vaihto makso?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      82
      2928
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1696
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      77
      1501
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      132
      1377
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1266
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1231
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      97
      1174
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1158
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      80
      1155
    Aihe