Sopivat kumppanit...jouskarille

terkuin Oinas.....

9

4009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä kaikille...

      mutta kukaan ei kelpaa jousimiehelle. Ei siihen enempää testilöitä tarvita.


      Vitsi vitsi!

      • _dinah_

        Totta tuo on eikä mikään vitsi... Jousimiehelle mikään ei riitä.


      • _dinah_

        Totta tuo on eikä mikään vitsi... Jousimiehelle mikään ei riitä.


      • se on
        _dinah_ kirjoitti:

        Totta tuo on eikä mikään vitsi... Jousimiehelle mikään ei riitä.

        Niin se on, jousimies hyvänä tyyppinä kelpaisi kyllä kaikille - ja kun on vara valita, niin jousimiehelle ei ihan mikä tahansa kelpaa.


    • tutkinut...

      Olen lukenut paljon alan kirjallisuutta... Sopivimpia kumppeneita ovat leijonat ja oinaat.

      • tai ilma

        Tulen- tai ilmanmerkit sopii jousimiehelle.


      • nasu86
        tai ilma kirjoitti:

        Tulen- tai ilmanmerkit sopii jousimiehelle.

        se pitää todellaki paikkansa...ite oon kaksonen(n) ja seurustelen jousimiehen(m) kaas.jousimies yrittää koko ajan muuttaa mua eli mun pitääs olla täyrellinen ei mitää vaikoja ei heikkoukksia..mutta onko siinä sitte järkiä jos ei niitä löyry?
        Jos toista ei hyväksy justiin sellasena ku on niin,rakastaako toinen oikeesti?
        miks jousimies tekee näin?miksei se hyväksy mua tälläsenä ku oon? tekeekö kaikki jousimiehet näin?


      • tiiiiiiiiti
        nasu86 kirjoitti:

        se pitää todellaki paikkansa...ite oon kaksonen(n) ja seurustelen jousimiehen(m) kaas.jousimies yrittää koko ajan muuttaa mua eli mun pitääs olla täyrellinen ei mitää vaikoja ei heikkoukksia..mutta onko siinä sitte järkiä jos ei niitä löyry?
        Jos toista ei hyväksy justiin sellasena ku on niin,rakastaako toinen oikeesti?
        miks jousimies tekee näin?miksei se hyväksy mua tälläsenä ku oon? tekeekö kaikki jousimiehet näin?

        jousimiehet nyt vaan ovat hankalia tapauksia!!
        jousimiehet usein vaativat itseltään täydellisyyttä ja odottavat samaa kumpaniltaan, eli täyttä mahdottomuutta. silti jousimies ei lakkaa yrittämästä. jousimies haluaa myös jatkuvasti kehittyä ja kehittää itseään, joten on kai luonnollista, että hän haluaa myös sinun kehittyvän. ei se tarkoita, ettei hän rakastaisi sinua, tai ajattele, että sinussa olisi jotakin vikaa. me nyt vaan ollaan semmosia, että tykkäämme muutoksista ja vaihtelusta. älä siis ota sitä henkilökohtaisesti. ja kyllä, jousimiehet ovat erittäin kykeneviä rakastamaan muita. minä henkilökohtaisesti jousimiesnaisena toivon löytäväni jonkun hieman enemmän järki-kuin tunneihmisen puolisokseni, koska jos kumppanini olisi yhtä äkkipikainen ja oikukas kuin minä meillä olisi tiedossa hyvin myrskyisä avioliitto


      • kata86
        tiiiiiiiiti kirjoitti:

        jousimiehet nyt vaan ovat hankalia tapauksia!!
        jousimiehet usein vaativat itseltään täydellisyyttä ja odottavat samaa kumpaniltaan, eli täyttä mahdottomuutta. silti jousimies ei lakkaa yrittämästä. jousimies haluaa myös jatkuvasti kehittyä ja kehittää itseään, joten on kai luonnollista, että hän haluaa myös sinun kehittyvän. ei se tarkoita, ettei hän rakastaisi sinua, tai ajattele, että sinussa olisi jotakin vikaa. me nyt vaan ollaan semmosia, että tykkäämme muutoksista ja vaihtelusta. älä siis ota sitä henkilökohtaisesti. ja kyllä, jousimiehet ovat erittäin kykeneviä rakastamaan muita. minä henkilökohtaisesti jousimiesnaisena toivon löytäväni jonkun hieman enemmän järki-kuin tunneihmisen puolisokseni, koska jos kumppanini olisi yhtä äkkipikainen ja oikukas kuin minä meillä olisi tiedossa hyvin myrskyisä avioliitto

        kiitos todella paljon vastauksesta:) mutta täytyy myöntää oon ittekki torella vaikia tapaus! mutta se vaan kuuluu mun luonteeseen..oonhan mä kaksonen enkä aina tiiä mitä haluan,mutta on sanottu että kaksonen ja jousimies sopii hyvin yhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1957
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1685
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1616
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      125
      1432
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe