Hotel Park Continental

äippä

Onkohan jollain omakohtaisia kokemuksia hotelli Park Continentalista Sunny Beachillä? Ulkonäöllään hotelli ei ainakaan komeile!

5

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menettelee

Olin viime kesänä ns.uudella puolella.Parveke oli kivan kokoinen ja huoneessa oli tv ja jääkaappi.Joka päivä huone siivottiin.Uima-allas oli iso ja upea.Hotellin sijainti OK.nuorisoa oli jonkun verran ja käytäviltä kuului kolinaa,kun siellä käveltiin,mutta siihen tottui.Voisin mennä uudestaankin.Aamupala oli puffet,aikalailla kuiteskin samat ruoat joka aamu ja hotellilla mahdollisuus syödä monipuolinen päivällinen 5 euron hintaan jos halusi.Vanhan puolen matkat taidettiin myydä sitten ihan viime tipassa ja kuulemma huoneet järkyttävät.Pidä huoli,että pääset uudelle puolelle

• Matkailija

Hei!

Onko kenelläkään tuoreempaa tietoa hotellista, onko sama ''meininki'' ?
      Mitä olen lukenut niin asiat ovat vieläkin huonohkosti siellä (hometta pari vuotta sitten yhden kirjoituksen mukaan jne)
      Kenelläkään kokemuksia esim. vuosilta 2011-12??

• drty

Olin viime vuonna, ihan siistit huoneet tasoonsa nähden...itse viihdyin hyvin 2 viikkoa kyseisessä hotellissa kesällä 2011. Ulkonäkö voi olla aika banglades mallia, mutta ihan hyvät olivat huoneet.

• Matkailija

Kiitos vastauksesta, drty :) Tuo jo hieman pienensi jännitystä hotellin suhteen. Toki saa edelleenkin kertoa palautetta hotellista jos jollain on! (Mieluusti just sitä tuoretta 2011-12 palautetta)

• drty

No se sijaitsee suhteellisen lähellä suurinta yökerhoa lazuria. Keskustaan kävelee 15-20 minuuttia. Rannallekkaan ei paha matka...Yöllä oli suhteellisen rauhallista eli ei siis mikään hirveä bile hotelli ainakaan viime vuonna kesäkuun puolivälistä loppukuuhun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe