Onkohan jollain omakohtaisia kokemuksia hotelli Park Continentalista Sunny Beachillä? Ulkonäöllään hotelli ei ainakaan komeile!
Hotel Park Continental
5
586
Vastaukset
- Menettelee
Olin viime kesänä ns.uudella puolella.Parveke oli kivan kokoinen ja huoneessa oli tv ja jääkaappi.Joka päivä huone siivottiin.Uima-allas oli iso ja upea.Hotellin sijainti OK.nuorisoa oli jonkun verran ja käytäviltä kuului kolinaa,kun siellä käveltiin,mutta siihen tottui.Voisin mennä uudestaankin.Aamupala oli puffet,aikalailla kuiteskin samat ruoat joka aamu ja hotellilla mahdollisuus syödä monipuolinen päivällinen 5 euron hintaan jos halusi.Vanhan puolen matkat taidettiin myydä sitten ihan viime tipassa ja kuulemma huoneet järkyttävät.Pidä huoli,että pääset uudelle puolelle
- Matkailija
Hei!
Onko kenelläkään tuoreempaa tietoa hotellista, onko sama ''meininki'' ?
Mitä olen lukenut niin asiat ovat vieläkin huonohkosti siellä (hometta pari vuotta sitten yhden kirjoituksen mukaan jne)
Kenelläkään kokemuksia esim. vuosilta 2011-12?? - drty
Olin viime vuonna, ihan siistit huoneet tasoonsa nähden...itse viihdyin hyvin 2 viikkoa kyseisessä hotellissa kesällä 2011. Ulkonäkö voi olla aika banglades mallia, mutta ihan hyvät olivat huoneet.
- Matkailija
Kiitos vastauksesta, drty :) Tuo jo hieman pienensi jännitystä hotellin suhteen. Toki saa edelleenkin kertoa palautetta hotellista jos jollain on! (Mieluusti just sitä tuoretta 2011-12 palautetta)
- drty
No se sijaitsee suhteellisen lähellä suurinta yökerhoa lazuria. Keskustaan kävelee 15-20 minuuttia. Rannallekkaan ei paha matka...Yöllä oli suhteellisen rauhallista eli ei siis mikään hirveä bile hotelli ainakaan viime vuonna kesäkuun puolivälistä loppukuuhun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891