Unohtamisen vaikeus

Brave

Miten sitä pystyy unohtamaan ihmisen, johon oli korviaan myöten ihastunut, melkeinpä rakastunut? En tiedä, mutta vaikka yritän sulkea hänet mielestäni, niin aina hän jostain sinne luikertelee. Viimeisen neljän yön aikana olen nähnyt hänestä neljä kertaa unta. Esimerkiksi yksi uni oli tällainen. Seisoimme baarissa tiskin edessä ja yritimme lähteä kävelemään siitä eri suuntiin. Se ei kuitenkaan onnistunut, sillä jokin veti kyynärpäitämme yhteen. Lopulta sanoin hänelle jotain kaunista ja suutelimme. Huoh. Millä tuollaiset unet saisi torjuttua, sillä muuten mä en pysty unohtamaan häntä.

Mun tunteet ovat ihan turhia, mutta niitä vaan on enkä voi sille mitään. :( Ahdistaa ajatuskin siitä, että joutuisin vielä näkemään häntä, mutta se taitaa olla väistämätöntä. :|

4

1160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juippi

Itse näin armeijassa jatkuvasti unia tytöstä jota olin ihaillut koko lapsuuden/nuoruuden. En enään ollut häneen ihastunut ja tiesin että hän on onnellinen toisen kanssa.
      Nykyään sitten mietin päivittäin entistä naisystävääni, hänen kanssa lopetimme joskus yli vuosi sitten. Uskon että vain uusi rakkaus voi syrjäyttää hänet ajatuksistani.

• Dreamer

Kuinkas sulle on käynyt? Loppuiko suhde yllättäen vai oletko saanut ihastukseltasi tylyn vastaanoton?

Mä en mitään unista tiedä mutta tuntuu että tuo uni tarkoitti sitä että järkesi sanoo että parempi erossa ja yrittää unohtaa, mutta sydämmesi ei ole vielä luopunut. Joskus uni voi olla vihjekin! Kokeile vaikka tuota unen taktiikkaa ja sano ihastuksellesi jotain nättiä ja suutele, vaikka poskelle :) Katso mitä tapahtuu!

• Fragile

Tarvitsen ratkaisun samaan ongelmaan. Olin tajuttoman ihastunut...ja taidan olla vieläkin. Näin ihastukseni pari kolme viikkoa sitten. Ihan ohimennen. Hän varmasti tunnisti. En huomannut edes tervehtiä, koska meinasi mennä jalat alta. Luulisi, että toisen voi unohtaa. Suoraan sanoen, mä olisin tyytyväinen, mikäli näkisin tollasia unia. Mä näin yhden häneen liittyvän unen viime yönä. Piristi kummasti päivää. Ehkä mä en halua unohtaa.

• -PsyKo-

Eli ihmisen alitajunta on mielettömän viisas, Eli jos sinun pitäisi tehdä jotain mitä et todellakaan halua tehdä, niin alitajuisesti saatat unohtaa sen ja syynä nimen omaan on se että et todellakaan halua tehdä sitä. ja tässä kyseisessä tilanteessa, vaikka haluat unohtaa ja erota tästä ihastuksen kohteesta, haluat edelleen "oikeasti/alitajuisesti" olla hänen kanssaan ja olla eroamatta. Ja nähtävästi illalla ennen nukkumaan menoa ajattelet ihastustasi ja nukahdat häntä ajatellen, jolloin vielä suuremmalla todennäköisyydellä näet unta hänestä. Yksi keino yrittää "nähdä eri aiheisia unia" on nukahtaa ajatellen eri asiaa. Esimerkiksi lue sängyssä jotain kiinnostavaa kirjaa/jotain muuta julkaisua, kunnes alkaa nukuttamaan ja valot sammutettuasi, mukavasti peitonalla ollessas mieti kirjan tapahtumia nukahtamiseen saakka.

Jep, ei muuta ku onnea tulevaisuuteen... =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      168
      1428
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1019
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      650
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      637
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      622
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      573
    Aihe