Jousimiehen huono päivä?

molskis-polskis

Kertokaas, mikä on paras tapa piristää jouskaria, kun tällä on huono päivä?

13

3104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -"-%

      on kaikki päivät huonoja, olen jo aikaa todennut.

      • vain..

        Sinä vain olet niin tumpelo.


    • ajan kulua

      Anna ajan kulua. Pysy itse rauhallisena ja ystävällisenä. Kyllä se jousimies siitä itse päänsä selvittää. Ei se ainakaan kaipaa kenenkään "tyhmiä" itsestäänselvyyksiä neuvoiksi.

      • Kajusail

        Näin se menee. Jousimies selvittää olonsa itse, kun saa olla rauhassa, eikä koko ajan joku kysy, että mikä nyt on... Mutta kyllä mukavat yllätykset, huomaavaisuus ja ystävällisyys piristää kaikkia, vai?


      • Jodie
        Kajusail kirjoitti:

        Näin se menee. Jousimies selvittää olonsa itse, kun saa olla rauhassa, eikä koko ajan joku kysy, että mikä nyt on... Mutta kyllä mukavat yllätykset, huomaavaisuus ja ystävällisyys piristää kaikkia, vai?

        Miten voi mukavasti yllättää jos mies ei edes kerro että on jokin "murhe".? Menemällä oven taa yllättämään??


      • Kajusail
        Jodie kirjoitti:

        Miten voi mukavasti yllättää jos mies ei edes kerro että on jokin "murhe".? Menemällä oven taa yllättämään??

        Ei kai mukaviin yllätyksiin tarvitse mitään syytä. Niitä voi järjestää ihan muuten vaan, jos sattuu keksimään. Ne ovat ihmissuhteiden suola ja piristävät päivää. Joo, mutta tunnen kyllä sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan keksineet tällaisia ylläreitä itselleni... ehkä he järkkäävät niitä joillekin muille tai sitten vaan ovat yllärittömiä tyyppejä... Erilaisuus kunniaan. Luulen vaan, että jousimiehet ovat monesti näitä ylläri-ihmisiä, ja siksi osaavat iloita toistenkin (onnistuneista) ylläreistä erityisesti.


      • Kaolla

        Ei todellakaan kannata ladella mitään itsestäänselvyyksiä, ne vain pahentaa asioita. Kokemuksena voin sanoa että tämä jouskari-nainen ainakin vaan turhautuu enemmän jos olen selittänyt juurta jaksaen ongelman ja kaipaisin neuvoa ja tukea, että saan vastaukseksi vaivaisen "Niin.. elämä on joskus hyvin epäreilua." Huoh. Kiitos tiedosta, voit mennä.

        Jouskarina sanoisin että oo siinä lähettyvillä, että jos se haluaa puhua niin kuuntele, mutta usein jouskarit tosiaankin selvittää asiansa itse.


    • ruokaa

      ja huolenpitoa, tepsii kaikkiin. Myös jousimiehiin.

    • hih..

      tepsii :D kerropas jotain oikeasti hauskaa, niin se piristää kummasti.

      Tai osoita hänelle kuinka paljon välität hänestä.. :)

      • hyvä...

        Nauramista ei voi mitenkään vastustaa olipa kuinka vihainen tahansa. Se tepsii yleensä hyvin.


    • jousen antoivat minullekin

      antaa olla ihan rauhassa. YKSIN! Niin ei kulu aikaakaan kun yksinäisyys alkaa vaivaamaan ja kas kohta jouskarilla on jotain asiantynkää. Ja on kummasti piristynyt.

    • Kaurisn Ani40+

      Katselen tuota JouskariMiestä, tuo suorasukainen mies,jotenkin vihaisen/surullinen, jopa itkuinen,... Katselen ja vähitellen otan hänet syliini, hyväilen ja ehkäpä rakastellaan. Lähdetään yhdessä luontoon lenkille. Mutta jos asiat tosi solmussa ... hän ei päästä edes lähelleen Minä lähden omaan asuntooni, jos mahdollista jos ei, niin lähden lenkille (mielellään metsään/puistoon) 1,5 - 2 h ja tullessani toivon, että hän on koonnut itsensä yl. on:)!, jos ei, otetaan omat reviirit käyttöön, ei minkäänlaista yhteyttä muutamaan viikkoon => ja kun tavataan ... =)!!

    • jouskari87

      Mulla ainakin toimii, se että yleensä jos on huono päivä sen takia että olen väsynyt, niin kannattaa antaa olla muutaman tunnin omassa rauhassa ja kysyä myöhemmin että millainen fiilis on?...ja huomioiminen on kans aika tärkeetä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2143
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1812
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1487
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      118
      1387
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe