eikö se jotenkin näin mennyt!!! iihanaaa
KESÄLOMA on en tunne
9
441
Vastaukset
- surun häivää
ja elämältä maistuu tää .... en muista kaikkia sanoja . muisti palautuu pätkittäin :))))
kesän lapsi mä ooon, oooooo poissa huoleni oon.....
ja sinut vierellein mä ..... rantaan ja ....sulle antaa.....no ei se ihan noin menny....- surun häivää
AnaLyyzi kirjoitti:
kesän lapsi mä ooon, oooooo poissa huoleni oon.....
ja sinut vierellein mä ..... rantaan ja ....sulle antaa.....no ei se ihan noin menny....näin yhteispedillä... se käypi . yhteispelillä no ääh höh .kiva kesälaulu tuli vaan mieleen joitain sanoja
- PIA..
tyylistä ,muistaakseni oli
surun häivää kirjoitti:
näin yhteispedillä... se käypi . yhteispelillä no ääh höh .kiva kesälaulu tuli vaan mieleen joitain sanoja
niinhä sä taisit jo sanoa!
Se on kiva laulu toi vaikke Katri-Helenasta tykkääkään. Vaikka näillä keleillä menee hänkin.- biisi .
AnaLyyzi kirjoitti:
niinhä sä taisit jo sanoa!
Se on kiva laulu toi vaikke Katri-Helenasta tykkääkään. Vaikka näillä keleillä menee hänkin.rento ja letkeä.tulee hyvä mieli!!!
- taas kouluun,
PIA.. kirjoitti:
tyylistä ,muistaakseni oli
Mä unestani taas jo herään kesä tuuleen, ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
Kesä mieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
Nyt kesäloma on,en tunne surun häivää.
Sydän sykkimään,ystävää etsimään!
Taas elämältä maistuu tää.
Aaaa kesän lapsi mä oon.
Aaaa villiluonteeni oon.
Ja nämä kesäyöt-ei niille ole vertaa.
Ei kiristele vyöt,kun juoksen kohti merta.
Kesämieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Ja sinut jostakin saan vierelleni rantaan,
mun tekee mieli niin nyt suukko sulle antaa.
Sydän sykkimään!
Saapuvan sun jo nään, ja elämältä maistuu tää.
Aaaa kesän lapsi mä oon.
Aaaa poissa huoleni on
Heinäkuussa vasta kesäloma - hyvä sanoitus
taas kouluun, kirjoitti:
Mä unestani taas jo herään kesä tuuleen, ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
Kesä mieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
Nyt kesäloma on,en tunne surun häivää.
Sydän sykkimään,ystävää etsimään!
Taas elämältä maistuu tää.
Aaaa kesän lapsi mä oon.
Aaaa villiluonteeni oon.
Ja nämä kesäyöt-ei niille ole vertaa.
Ei kiristele vyöt,kun juoksen kohti merta.
Kesämieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Ja sinut jostakin saan vierelleni rantaan,
mun tekee mieli niin nyt suukko sulle antaa.
Sydän sykkimään!
Saapuvan sun jo nään, ja elämältä maistuu tää.
Aaaa kesän lapsi mä oon.
Aaaa poissa huoleni on
Heinäkuussa vasta kesälomavaikka ei Katrihelenasta niin pitäiskään.. KIITOS!
- kauniit ...
taas kouluun, kirjoitti:
Mä unestani taas jo herään kesä tuuleen, ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
Kesä mieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
Nyt kesäloma on,en tunne surun häivää.
Sydän sykkimään,ystävää etsimään!
Taas elämältä maistuu tää.
Aaaa kesän lapsi mä oon.
Aaaa villiluonteeni oon.
Ja nämä kesäyöt-ei niille ole vertaa.
Ei kiristele vyöt,kun juoksen kohti merta.
Kesämieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Ja sinut jostakin saan vierelleni rantaan,
mun tekee mieli niin nyt suukko sulle antaa.
Sydän sykkimään!
Saapuvan sun jo nään, ja elämältä maistuu tää.
Aaaa kesän lapsi mä oon.
Aaaa poissa huoleni on
Heinäkuussa vasta kesälomakesäillat ,sitä jaksaa paremmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497