KESÄLOMA on en tunne

surun häivää

eikö se jotenkin näin mennyt!!! iihanaaa

9

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surun häivää

      ja elämältä maistuu tää .... en muista kaikkia sanoja . muisti palautuu pätkittäin :))))

      • kesän lapsi mä ooon, oooooo poissa huoleni oon.....

        ja sinut vierellein mä ..... rantaan ja ....sulle antaa.....no ei se ihan noin menny....


      • surun häivää
        AnaLyyzi kirjoitti:

        kesän lapsi mä ooon, oooooo poissa huoleni oon.....

        ja sinut vierellein mä ..... rantaan ja ....sulle antaa.....no ei se ihan noin menny....

        näin yhteispedillä... se käypi . yhteispelillä no ääh höh .kiva kesälaulu tuli vaan mieleen joitain sanoja


      • PIA..

        tyylistä ,muistaakseni oli


      • surun häivää kirjoitti:

        näin yhteispedillä... se käypi . yhteispelillä no ääh höh .kiva kesälaulu tuli vaan mieleen joitain sanoja

        niinhä sä taisit jo sanoa!

        Se on kiva laulu toi vaikke Katri-Helenasta tykkääkään. Vaikka näillä keleillä menee hänkin.


      • biisi .
        AnaLyyzi kirjoitti:

        niinhä sä taisit jo sanoa!

        Se on kiva laulu toi vaikke Katri-Helenasta tykkääkään. Vaikka näillä keleillä menee hänkin.

        rento ja letkeä.tulee hyvä mieli!!!


      • taas kouluun,
        PIA.. kirjoitti:

        tyylistä ,muistaakseni oli

        Mä unestani taas jo herään kesä tuuleen, ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
        Kesä mieli on taas ihan vallaton.
        Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
        Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
        Nyt kesäloma on,en tunne surun häivää.
        Sydän sykkimään,ystävää etsimään!
        Taas elämältä maistuu tää.
        Aaaa kesän lapsi mä oon.
        Aaaa villiluonteeni oon.


        Ja nämä kesäyöt-ei niille ole vertaa.
        Ei kiristele vyöt,kun juoksen kohti merta.
        Kesämieli on taas ihan vallaton.
        Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
        Ja sinut jostakin saan vierelleni rantaan,
        mun tekee mieli niin nyt suukko sulle antaa.
        Sydän sykkimään!
        Saapuvan sun jo nään, ja elämältä maistuu tää.
        Aaaa kesän lapsi mä oon.
        Aaaa poissa huoleni on

        Heinäkuussa vasta kesäloma


      • hyvä sanoitus
        taas kouluun, kirjoitti:

        Mä unestani taas jo herään kesä tuuleen, ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
        Kesä mieli on taas ihan vallaton.
        Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
        Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
        Nyt kesäloma on,en tunne surun häivää.
        Sydän sykkimään,ystävää etsimään!
        Taas elämältä maistuu tää.
        Aaaa kesän lapsi mä oon.
        Aaaa villiluonteeni oon.


        Ja nämä kesäyöt-ei niille ole vertaa.
        Ei kiristele vyöt,kun juoksen kohti merta.
        Kesämieli on taas ihan vallaton.
        Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
        Ja sinut jostakin saan vierelleni rantaan,
        mun tekee mieli niin nyt suukko sulle antaa.
        Sydän sykkimään!
        Saapuvan sun jo nään, ja elämältä maistuu tää.
        Aaaa kesän lapsi mä oon.
        Aaaa poissa huoleni on

        Heinäkuussa vasta kesäloma

        vaikka ei Katrihelenasta niin pitäiskään.. KIITOS!


      • kauniit ...
        taas kouluun, kirjoitti:

        Mä unestani taas jo herään kesä tuuleen, ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
        Kesä mieli on taas ihan vallaton.
        Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
        Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
        Nyt kesäloma on,en tunne surun häivää.
        Sydän sykkimään,ystävää etsimään!
        Taas elämältä maistuu tää.
        Aaaa kesän lapsi mä oon.
        Aaaa villiluonteeni oon.


        Ja nämä kesäyöt-ei niille ole vertaa.
        Ei kiristele vyöt,kun juoksen kohti merta.
        Kesämieli on taas ihan vallaton.
        Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
        Ja sinut jostakin saan vierelleni rantaan,
        mun tekee mieli niin nyt suukko sulle antaa.
        Sydän sykkimään!
        Saapuvan sun jo nään, ja elämältä maistuu tää.
        Aaaa kesän lapsi mä oon.
        Aaaa poissa huoleni on

        Heinäkuussa vasta kesäloma

        kesäillat ,sitä jaksaa paremmin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe