Mihin kaikki nuoret aikuiset menee?
Juhannusstressi
3
866
Vastaukset
- Päivä muiden joukossa
Jos en ole töissä, aion möllöttää kotiparvekkeellani jäätelöä syöden. Kaupunki on tyhjä, on tilaa uida ja pyöräillä.
Älä stressaa, ota rennosti! Nauti vapaa-ajasta ja kiireettömyydestä. Viis siitä mihin kaikki muut menevät. Ota vaikka jonkun lomalaisen koira juhannukseksi hoitoon ja ulkoile.- idea
minullakaan ei ole mitään tekemistä eikä jaksaisi minnekään lähteäkään, joten paras kai ottaa kaikki irti tyhjästä kaupungista ja nauttia jäätelöstä ja ulkoilusta.
- säpinää..!
idea kirjoitti:
minullakaan ei ole mitään tekemistä eikä jaksaisi minnekään lähteäkään, joten paras kai ottaa kaikki irti tyhjästä kaupungista ja nauttia jäätelöstä ja ulkoilusta.
Ei nyt mitään nössöilyä ja kotona kököttämistä jussina hyvät ihmiset! Biletystä ja ikimuistoisia kokemuksia. On sit jotain mitä muistella vanhana kiikkustuolissa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795417
- 824361
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3844346Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5113950- 1523428
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.623126- 533079
- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221