Nyt se on todellakin todistettu.

Uusi-Ukki

Siis tämä Kepulaisten saittikirjoittajien taso, tein tuosta kehumisaloitteen Kepulaisittain, raakasti Kepulaisuutta ylistäen, ainoastaan yksi lukija "Ymmärsi yskän", tietäen tarkoitukseni. Tässä nyt on malliesimerkki Kepulaisesta Debatista, oikeamielisestä ajatustenvaihdosta Poliittisella areenalla.

Tämä Sarkastinen viestini meni kepulaisiin kuin kuuma veitsi voihin, sitten vaan samaa hokemaa kuten, Kepu on paras, Kepu on viisain, ja niin edelleen. Ja yksinkertaisia Kepulukijoita pilvin pimein.

Ette kai te Kepulit usko, että Uusi-Ukki olisi silti niin seonnut, että olisin kääntynyt kepun kannattajaksi. Jos näin olisi kyllä silloin pitäisi harkita sitä temppua mitä Kepulaisetkin Suomussalmella harrastaa, en kuitenkaan ole siinä pistessä.

Lukekaa tuo toinenkin aloitteni siis tuo kepu Sarkasmini, siitä huomaatte minkälaisia kepukirjoittelijat todella ovat, siksi he häätävät tavan takaa oikeita kirjoittajia poistumaan saitilta.

15

604

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olette

      pellejä molemmat ja naurunalaisiksi joutuneita.

      Keskusta on edelleen paras. Sitä ei ukin tai kapin irvailut muuta miksikään. Kun papat eivät mahda keskustalaisille ja keskustalle kerrassaan mitään. Turhaa poltatte ruutia. Kukaan ei välitä teidän kirjoituksista höykäsen pöläystä.

      • Kustaa Tiitu

        Vanhan Kapin kirjoituksilla on aina ylivoimaisesti eniten lukijoita ja vastauksia. Aika hyvin skribentille, josta kukaan ei piittaa mitään.

        Sen sijaan kaltaisesi pensasneuvostoliittolaisista ruikkijoista kukaan ei piittaa mitään.


      • Uusi-Ukki

        Ketä ne tuhannet lukijat ovat jotka Jompen juttuja lukee, jos sinä piruparka olet noin yksinkertainen, että et ymmärrä, tätä palstaa pidettävän suurten lukijamäärien toivossa, johon Jomppe on kirjoituksillaan vankasti vaikuttanut jo vuosia, omaksi ilokseen ja teitä Kepuhörhöjä kiusatakseen, koska olette niin pirun Kepuukovaisia, että se on teille jo elämääkin tärkeämpää.

        Minä harjoittelen vakavasti, että pääsisin Oppi-Isäni Kapin tasolle, tai ainakin lähelle sitä tässä kovassa kirjoittamisenharjoituspuuhassani, katohan kun tuli taas pitkä lause, ja vielä ihan oikein, minäkin toivon vielä suoltavani samanlaista tekstiä kuin oppi-Isäni Jomppekin suoltaa. Koeta sinäkin saada vähän pitempiä lauseparsia aikaiseksi kuten tapanasi on, tai jos et osaa siirry lukijoiden puolelle sinne tuhansien joukkoon, jotka päivittäin nauttivat Jompen tuotannosta, vai osaatko kunnolla edes lukea, no yritä kumminkin.???


      • äijäpaha loppuu
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Ketä ne tuhannet lukijat ovat jotka Jompen juttuja lukee, jos sinä piruparka olet noin yksinkertainen, että et ymmärrä, tätä palstaa pidettävän suurten lukijamäärien toivossa, johon Jomppe on kirjoituksillaan vankasti vaikuttanut jo vuosia, omaksi ilokseen ja teitä Kepuhörhöjä kiusatakseen, koska olette niin pirun Kepuukovaisia, että se on teille jo elämääkin tärkeämpää.

        Minä harjoittelen vakavasti, että pääsisin Oppi-Isäni Kapin tasolle, tai ainakin lähelle sitä tässä kovassa kirjoittamisenharjoituspuuhassani, katohan kun tuli taas pitkä lause, ja vielä ihan oikein, minäkin toivon vielä suoltavani samanlaista tekstiä kuin oppi-Isäni Jomppekin suoltaa. Koeta sinäkin saada vähän pitempiä lauseparsia aikaiseksi kuten tapanasi on, tai jos et osaa siirry lukijoiden puolelle sinne tuhansien joukkoon, jotka päivittäin nauttivat Jompen tuotannosta, vai osaatko kunnolla edes lukea, no yritä kumminkin.???

        elämä ennen kuin sinä opit kirjoitusalkeet.


    • taviskepulainen

      Puskakeppulit tällä saitilla pystyvät tasan kahteen asiaan: Mölisemään Kepu on paras ja lisämölisemään demarit on luusereita.

      Kepun voima onkin määrä, ei laatu.

    • Minä arvostan suuresti satiirista otetta ja sarkasmin taitavaa viljelyä.

      KEPUlilta on turha odottaa tuollaisen ymmärrystä. PerusKEPUli lukee käy istuu ensin Vesaisissa, käy Alkio-opiston ja lukee Suomenmaata. Ei tuossa aivopesuympäristössä kerry laajempaa asioiden ymmärrystä.

      Hauska juttu muuten tuo mannertenvälisen nahjuksen Matti Vanhasen viimeisin tempaus. Vanhasen toilailut muistuttavat päivä päivältä yhä enemmän tuon entisen mäkihyppääjä-Matin tempauksia. Ei ihme, että jopa KEPUn eduskuntaryhmä alkaa saada tarpeekseen. Johan KEPUn ryhmänjohtaja Timo Kalli arvosteli kirpeästi Vanhasen toimintaa.

      • Uusi-Ukki

        pääsevän tämän Hllituksen kanssa, nyt näyttää vakavasti siltä, että Villapaitaa ei vielä tarvitse päälleen pukea, kun Vanhasen tämä Hallitus hajoaa.
        Kalli on sensortin Maalaisliittolainen, että mies ei huutele turhia, se on vain käden viittaus ja Matti saa mennä, Matti on tehtävänsä tehnyt.

        Eikä me Känän kanssa kovin itkuvirsiä veisattaisi vaikka Matti päästettäisiin tekemään mitä nuoruudessa jäi tekemättä.

        Matti on kuin Uusi-Ukki silloin nurramiessä kun vähän naisista tapeltiin, kun Uusi-Ukin nyrkki puhui, sitten puhui pii paa autot oli kiire viemään tappelukaveria teholle. Vaikka itse sanonkin se luukasa mikä oli Ukin käsivarrenpäänä, kun se tärähti ukon kuin ukon leukeperiin siinä tahto aina tulla kaameaa jälkeä, no mitenkäs minä nyt tämmoisia, ei ole tapani, Anteeksi.


      • nyrkeillään ja kullillaan
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        pääsevän tämän Hllituksen kanssa, nyt näyttää vakavasti siltä, että Villapaitaa ei vielä tarvitse päälleen pukea, kun Vanhasen tämä Hallitus hajoaa.
        Kalli on sensortin Maalaisliittolainen, että mies ei huutele turhia, se on vain käden viittaus ja Matti saa mennä, Matti on tehtävänsä tehnyt.

        Eikä me Känän kanssa kovin itkuvirsiä veisattaisi vaikka Matti päästettäisiin tekemään mitä nuoruudessa jäi tekemättä.

        Matti on kuin Uusi-Ukki silloin nurramiessä kun vähän naisista tapeltiin, kun Uusi-Ukin nyrkki puhui, sitten puhui pii paa autot oli kiire viemään tappelukaveria teholle. Vaikka itse sanonkin se luukasa mikä oli Ukin käsivarrenpäänä, kun se tärähti ukon kuin ukon leukeperiin siinä tahto aina tulla kaameaa jälkeä, no mitenkäs minä nyt tämmoisia, ei ole tapani, Anteeksi.

        Vanhaa muijaansakin kuulema vetelee viikseen viikottain ja vielä ilman viagraa...;)


      • Uusi-Ukki
        nyrkeillään ja kullillaan kirjoitti:

        Vanhaa muijaansakin kuulema vetelee viikseen viikottain ja vielä ilman viagraa...;)

        Ja sekös sinua vlttomulkeroa hatuttaa, kotappa jos vietra sopisi sinulle, ettet kateuteesi tukehdu Kepulireppana.


      • harpaannu
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        Ja sekös sinua vlttomulkeroa hatuttaa, kotappa jos vietra sopisi sinulle, ettet kateuteesi tukehdu Kepulireppana.

        Jokainen tietää kyllä, että sinulla seisoo vain järki ja kello.
        Muuta jäykkää sinusta ei löydy kuin niska ja käytös...;)


      • et ymmärrä

        yhtään mitään.


      • kun sinua vietiin
        Uusi-Ukki kirjoitti:

        pääsevän tämän Hllituksen kanssa, nyt näyttää vakavasti siltä, että Villapaitaa ei vielä tarvitse päälleen pukea, kun Vanhasen tämä Hallitus hajoaa.
        Kalli on sensortin Maalaisliittolainen, että mies ei huutele turhia, se on vain käden viittaus ja Matti saa mennä, Matti on tehtävänsä tehnyt.

        Eikä me Känän kanssa kovin itkuvirsiä veisattaisi vaikka Matti päästettäisiin tekemään mitä nuoruudessa jäi tekemättä.

        Matti on kuin Uusi-Ukki silloin nurramiessä kun vähän naisista tapeltiin, kun Uusi-Ukin nyrkki puhui, sitten puhui pii paa autot oli kiire viemään tappelukaveria teholle. Vaikka itse sanonkin se luukasa mikä oli Ukin käsivarrenpäänä, kun se tärähti ukon kuin ukon leukeperiin siinä tahto aina tulla kaameaa jälkeä, no mitenkäs minä nyt tämmoisia, ei ole tapani, Anteeksi.

        "piirille". Sonnimieshän eilen kirjoitti, että olit päässyt pyöräily-lomalle.


    • hyvä, kyllähän

      se ymmärrettiin. Itse vaivauduin kehumaan sinua. Lähinnä yrityksesi hymyilytti.

    • erehtynyt

      kaikki ymmärsi,itse ainakin heti ajattelin kuinka kauvan tätä jatkuu.

    • käy noita

      Oululaisia kun siellä asustaa tuollainen hömpsän hömpsä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe