Itse olen aina ollut kiinnostunut muodista- ja vaatteista,jo ihan pienestä pitäen.Yllättäen harrastuksesta tuli myös ammatti ;).Olen huomannut että en ole ainoa lajissani,tuntuu että kaksoset ovat melko hyviä shoppaamaan ja ikinuorekkaita,hih.
G:Oletteko kovia shoppaamaan? ;=)
12
1272
Vastaukset
- = D !!
jos ei muuta niin ikkunaostoksia tai käyn sitten hypistelemässä tavaroita ja vaatteita. Laukkuihin ja huiveihin on aivan hulluna. Mies onneksi (on muuten kaksosmies) vain naureskelee laukkuvarastolleni ja huivikasalleni vaikka taloudellinen tilanne ei suinkaan aina salli heräteostoksia.
Toisaalta kyllä älykkäänä kaksosena tiedän rajani, joten saldokin on aina jossain alitajunnassa ohjaamassa shoppailujani.
Mutta kohta alkaa taas kesäale...Ihanaa!! - likka
Kyllä olen kova shoppailemaan. Etenkin kaikkea tarpeetonta roinaa, jonka sitten kohta lahjotan jollekin toiselle, että kaappeihin mahtuisi enemmän. =)=)
- Kaks kanssa
Hyvin harvoin innostaa shoppaillu, useimmiten se on vain tylsää.
- ostaa mitään
Ei ostella mitään, yritän päästä muutenkin kaikesta materiasta eroon.
- pdsjkl
Inhoan ylikaiken ostoskeskuksia ja vaatekaupoissa shoppailua mutta jos mut vie kirpparille niin siellä kyl viihtyy vaikka kuinka kauan ku penkoo.. :) hih tulee paljon löydettyy kaikkee kivaa kirppiksiltä :)
- kagi
mulla sama juttu! kaupat ei kiinnosta ja erityisesti kenkäkaupat kierrän kaukaa, kirppiksillä sen sijaan saisi aikaa kulumaan ihan kuinka paljon tahansa :)
- DancingWithLumpynutz
JOoo..,kirpputorit ja kaiken näköiset kaupat tulee kierrettyä.,mut mitää turhaa en osta.Ja ulkomailta pitää tietysti ostaa vaatteita...Ja kengät! :D
- kaaru
...olen aina ollut kiinnostunut kaikesta kauniista, koski se sitten kodin sisustamista tai vaatetusta. En osta vaatteita, silloin kun ne ovat täysihintaisia, mutta kausialennuksista niitä tarttuu käsiin.
Korut ja kengät ovat myös heikkouteni. Vahinko vain ettei rahatilanteeni aina salli ostoksiani.
Tiedän etten mitään saa mukaan kun täältä lähden, mutta mielummin shoppailen vaikka ikkunaostoksilla kuin istun illat kapakoissa. Shoppailun jälkeen voi kevein ja iloisin mielin lähteä lenkille tai kuntosalille :) - Muoti Hullu87
mä olen samallainen kun sä kortti vinkuu siihen mallin välil et saa jo mietti mitä syö loppu viikolla...hih hih olen ite lapsesta asti dikannut vaatteista ja hienoista tyyleista mmulta vietiin mun ylpeyteni aihe ja sen jälkeen no joo anti olla mut on tosi jees olla muodikas kaksonen..doomo
- Nimetön
Minäkin olen kaksosnainen ja muotialalla.Tosin shoppaaminen ei ole harrastukseni. Minusta onkin vaikeaa löytää sopivia vaatteita kotikaupunkini kaupoista, joten ompelen enimmät itse tai ostan, kuten kengät ja laukutkin ulkomailta messujen yhteydessä liikkeestä, josta tiedän löytäväni etsimäni. Olen kanta- asiakas. Siis, olen kaksonen, mutta itse shoppaaminen ei ole harrastus minulle.
- ja kyseenalaistan
En shoppaile ollenkaan.
Luonnolle tuhoisimpia tuotteita en käytä enkä hanki ollenkaan.
Jos kaikki tekisivät kuten minä,
maailma pelastuisi saasteilta. - Nimetön
Täällä kaksosnainen -74. Saldoraja kirkuu jatkuvasti, mutta siitä huolimatta perustelen ostokseni sioituksina, välttämättöminä & elintärkeinä tilaisuuksina (vain muutamia mainitakseni)jotka eivät toistu... Sekopäistä tiedän -- visa: tekee sen mahdolliseksi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146