G:Oletteko kovia shoppaamaan? ;=)

Kaksoset-75

Itse olen aina ollut kiinnostunut muodista- ja vaatteista,jo ihan pienestä pitäen.Yllättäen harrastuksesta tuli myös ammatti ;).Olen huomannut että en ole ainoa lajissani,tuntuu että kaksoset ovat melko hyviä shoppaamaan ja ikinuorekkaita,hih.

12

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • = D !!

      jos ei muuta niin ikkunaostoksia tai käyn sitten hypistelemässä tavaroita ja vaatteita. Laukkuihin ja huiveihin on aivan hulluna. Mies onneksi (on muuten kaksosmies) vain naureskelee laukkuvarastolleni ja huivikasalleni vaikka taloudellinen tilanne ei suinkaan aina salli heräteostoksia.

      Toisaalta kyllä älykkäänä kaksosena tiedän rajani, joten saldokin on aina jossain alitajunnassa ohjaamassa shoppailujani.

      Mutta kohta alkaa taas kesäale...Ihanaa!!

    • likka

      Kyllä olen kova shoppailemaan. Etenkin kaikkea tarpeetonta roinaa, jonka sitten kohta lahjotan jollekin toiselle, että kaappeihin mahtuisi enemmän. =)=)

    • Kaks kanssa

      Hyvin harvoin innostaa shoppaillu, useimmiten se on vain tylsää.

      • ostaa mitään

        Ei ostella mitään, yritän päästä muutenkin kaikesta materiasta eroon.


    • pdsjkl

      Inhoan ylikaiken ostoskeskuksia ja vaatekaupoissa shoppailua mutta jos mut vie kirpparille niin siellä kyl viihtyy vaikka kuinka kauan ku penkoo.. :) hih tulee paljon löydettyy kaikkee kivaa kirppiksiltä :)

      • kagi

        mulla sama juttu! kaupat ei kiinnosta ja erityisesti kenkäkaupat kierrän kaukaa, kirppiksillä sen sijaan saisi aikaa kulumaan ihan kuinka paljon tahansa :)


    • DancingWithLumpynutz

      JOoo..,kirpputorit ja kaiken näköiset kaupat tulee kierrettyä.,mut mitää turhaa en osta.Ja ulkomailta pitää tietysti ostaa vaatteita...Ja kengät! :D

    • kaaru

      ...olen aina ollut kiinnostunut kaikesta kauniista, koski se sitten kodin sisustamista tai vaatetusta. En osta vaatteita, silloin kun ne ovat täysihintaisia, mutta kausialennuksista niitä tarttuu käsiin.
      Korut ja kengät ovat myös heikkouteni. Vahinko vain ettei rahatilanteeni aina salli ostoksiani.

      Tiedän etten mitään saa mukaan kun täältä lähden, mutta mielummin shoppailen vaikka ikkunaostoksilla kuin istun illat kapakoissa. Shoppailun jälkeen voi kevein ja iloisin mielin lähteä lenkille tai kuntosalille :)

    • Muoti Hullu87

      mä olen samallainen kun sä kortti vinkuu siihen mallin välil et saa jo mietti mitä syö loppu viikolla...hih hih olen ite lapsesta asti dikannut vaatteista ja hienoista tyyleista mmulta vietiin mun ylpeyteni aihe ja sen jälkeen no joo anti olla mut on tosi jees olla muodikas kaksonen..doomo

    • Nimetön

      Minäkin olen kaksosnainen ja muotialalla.Tosin shoppaaminen ei ole harrastukseni. Minusta onkin vaikeaa löytää sopivia vaatteita kotikaupunkini kaupoista, joten ompelen enimmät itse tai ostan, kuten kengät ja laukutkin ulkomailta messujen yhteydessä liikkeestä, josta tiedän löytäväni etsimäni. Olen kanta- asiakas. Siis, olen kaksonen, mutta itse shoppaaminen ei ole harrastus minulle.

    • ja kyseenalaistan

      En shoppaile ollenkaan.
      Luonnolle tuhoisimpia tuotteita en käytä enkä hanki ollenkaan.

      Jos kaikki tekisivät kuten minä,
      maailma pelastuisi saasteilta.

    • Nimetön

      Täällä kaksosnainen -74. Saldoraja kirkuu jatkuvasti, mutta siitä huolimatta perustelen ostokseni sioituksina, välttämättöminä & elintärkeinä tilaisuuksina (vain muutamia mainitakseni)jotka eivät toistu... Sekopäistä tiedän -- visa: tekee sen mahdolliseksi =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe