Lukekaa Satakunnan Kansan sähkeet
2 NAISTA TAPETTU
143
114521
Vastaukset
- hei, tää on pori!!!
mikä vittu teitä porilaisia vaivaa???
- Aloittaja...........
anteeksi virhe.
Ja murhataan muuallakin kuin Porissa... - lulelo
Aloittaja........... kirjoitti:
anteeksi virhe.
Ja murhataan muuallakin kuin Porissa...ettei vaan ois tarvinnu hiljentää mahdollinen todistaja
- mitäspienistä
No eihän tuossa mitään vahinkoa tapahtunut. Yhtään miestä ei puukotettu.
- Aloitteleva salapoliisi
tapahtunut. Varmaan jotain huumejuttuja.
- tiilimäki???
vai??? joku sossupaikka??
tiilimäki??? kirjoitti:
Tiilimäellä..
Porin ensi- ja turvakoti esikko.- kukahan?
Juha76_Pori kirjoitti:
Tiilimäellä..
Porin ensi- ja turvakoti esikko.pehmee tällä kertaa seonnut? ei vit** täällä on kyllä pehmeetä porukkaa...
- En man
kukahan? kirjoitti:
pehmee tällä kertaa seonnut? ei vit** täällä on kyllä pehmeetä porukkaa...
Valkolainen on kyseessä.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,...
En man kirjoitti:
Valkolainen on kyseessä.
,,,,,,,,,,,
- mikää
tiilimäki??? kirjoitti:
huumepaikka mm.esikossa sijaitsee turvakotikin ,mutta nää tapot ei ole taphtunut turvakoti puolel, vaa siä on oikeitakin vuora-asuntoja,toki tuettuu asumista se on,,siis se on solsiaalilautakunnan alainen,ja kuitenkin tarkoin vartioitu,se vain on niin etä joku on pyytänyt kylään jotakuta , ja sitten on tappanut nää naiset.
- ei ollu turvakodissa
mikää kirjoitti:
huumepaikka mm.esikossa sijaitsee turvakotikin ,mutta nää tapot ei ole taphtunut turvakoti puolel, vaa siä on oikeitakin vuora-asuntoja,toki tuettuu asumista se on,,siis se on solsiaalilautakunnan alainen,ja kuitenkin tarkoin vartioitu,se vain on niin etä joku on pyytänyt kylään jotakuta , ja sitten on tappanut nää naiset.
niin se vain on....ei turvakodissa ruumiit viruisi viikkoa...
- pauliinakauliina
tiilimäki??? kirjoitti:
MIksi yleensä vastailet, jos et tajua mistä puhutaa? Turha paskanjauhanta on rasittavaa. Katso kartasta missä on Tiilimäki. Itse asun Tiilimäellä. Suksi ....
- hiljaa?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,... kirjoitti:
,,,,,,,,,,,
Jos ei ole muuta sanottavaa kuin ,,,,,,,,,,,,
niin parempi olla hiljaa. Nähtävästi ei ole mitään sanottavaa.
- luulisin??????????
Minkähän ikäisiä uhrit ovat?
- lukee lehessä
luulisin et alle 25
- ole ,,,,
kysymys huumeista,kyl niitä muutenkin on tapettu kui vai huumejengit ,silti todella surullista.
- ei kai
hoitokodissa saa huumeita vetää?
- yhteydessä turvakotiin
näin luki lehdessä
- Ootte te kyllä ihan sekaisin
Kaksi naista löytyi surmattuina Porissa
(Päivitetty: 19:12) (06.06 18:56) Kaksi surmattua naista löytyi tänään kello 14 aikaan yksityisasunnosta Porissa. Parikymppiset naiset olivat alustavan tiedon mukaan vieraina asuin- ja palvelutalo Esikon vuokra-asunnossa, joka ei ole ns. ensi- ja turvakodin puolella. Surma on ilmeisesti tapahtunut asunnossa jo joitain päiviä sitten. Poliisi tutkii asiaa kahtena murhana, ja epäilee asunnon asukasta, vuonna 1987 syntynyttä miestä. Hänet otettiin kiinni lähistöltä pian surmien ilmitulon jälkeen.- on just niin samassa
kun nää turva-asunnotkin. Siellä on vuokra-asuntoja kahdessa kerroksessa ja turva-asunnot on siinä samassa. Heti suoraan kun hissistä tulee. Molemmissa kerroksissa on yksi turva aunto 2h/kk. Tiedän kun olen siellä asunut
- sitten painotti
on just niin samassa kirjoitti:
kun nää turva-asunnotkin. Siellä on vuokra-asuntoja kahdessa kerroksessa ja turva-asunnot on siinä samassa. Heti suoraan kun hissistä tulee. Molemmissa kerroksissa on yksi turva aunto 2h/kk. Tiedän kun olen siellä asunut
sitä että eivät ole yhteydessä turvakotiin?
- Käyttäjä
sitten painotti kirjoitti:
sitä että eivät ole yhteydessä turvakotiin?
eivätkä ole asuneet turvakodissa.
Mun käsityksen mukaan sieltä Esikosta saa kämpän vuokrattua eikä ole tarvinnut olla niin sanotusti turvakodin asukas, esim.perheväkivallan vuoksi.
Mä en tiedä niistä asukkaista muuta kuin yhden nuoren yh-äipän ja yhden nuoren mihen, jolla on pieni lapsi...mutta en nyt usko, että hän keneltäkään henkeä riistäisi - heti#>
Käyttäjä kirjoitti:
eivätkä ole asuneet turvakodissa.
Mun käsityksen mukaan sieltä Esikosta saa kämpän vuokrattua eikä ole tarvinnut olla niin sanotusti turvakodin asukas, esim.perheväkivallan vuoksi.
Mä en tiedä niistä asukkaista muuta kuin yhden nuoren yh-äipän ja yhden nuoren mihen, jolla on pieni lapsi...mutta en nyt usko, että hän keneltäkään henkeä riistäisisanoa, että se mies mikä asui siellä yh-äidin kanssa ei todella ole se tappaja ,kun minä tunnen heidät,ja ovat 2viikkoo sitten pois sieltä muutaneet,tältä osin huhut poikki,
- Ihmettelen vaan
pari nuorta naista olla useampia päiviä kadoksissa ilman että julkisesti kaivattaisiin? Normaalia Porissa että parikymppiset naiset on vähän pidempään viihteellä eikä vastaa esim. kännyköihin?
- Erin__
Riippuu ihmisistä..ei aikuisia ihmisiä varmaan heti pari päivän jälkeen kukaan osaa kaivata..who knows. Kamala juttu, ihmiset sekoo täällä porissa..Lisää viinaa ja pillereitä niin hyvä tulee.
- Milli07
Onko missää sanottu, että nää naiset on ollu porilaisia??? Ei mun silmiin oo ainakaan osunu sellasta tietoo. Et se siittä normaalista. Suomessa vaa nyt pystyy olee pari päivää tai jopa muutaman vuodenkin kadoksissa, jos niin haluu.
- raakaako?
Täytyy korostaa sitä, että henkilöllisyyden selvittäminen on osin kesken. Meillä ei ole täyttä varmuutta uhrien henkilöllisyydestä. Huomenna oikeuslääketieteellisen ruumiinavauksen jälkeen tiedetään enemmän, kertoo rikoskomisario Erik Salonsaari.
Iltalehdessä näin. Onko uhrit silpottu oikein urakalla?- ..........................
.......... kaameaa...
- porilaiset,
Voi vee teidän kanssa.
Seta valitsi teidät homojen pääkaupungiksi Suomessa, mutta ei se ois pitänyt saada teitä vihaamaan naisia.
Porissa on kyllä jotain mätää ja paljon-
Outoa jengiä,- ihminen.
Olen samaa mieltä. Sen siitä saa kun on työläiskaupunki. Sivistymätöntä ja eläimellistä idioottiporukkaa!
- Sus män
ihminen. kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Sen siitä saa kun on työläiskaupunki. Sivistymätöntä ja eläimellistä idioottiporukkaa!
"Olen samaa mieltä. Sen siitä saa kun on työläiskaupunki. Sivistymätöntä ja eläimellistä idioottiporukkaa!"
Höpö höpö... Hyvä mesta tää on. Joku väkisin maailmaan laitettu piripää nyt sattu vaan napsahtamaan kesken Emmerdalen. Nyt sekin epäonnistunut yksilö on valtionkonttorissa ja Pori taas turvallinen ja mukava paikka. - patafan42
ihminen. kirjoitti:
Mieti nyt hiukan mitä kirjoitat. Porissa on kyllä surmattu ihmisiä eli viime vuonna sai surmansa kyläaaressa kaksi kun huumeenkäyttäjä ajoi auton metsään ja se paikkakin oli kuin pommin jäljiltä pitkän aikaa. Tämä Laurin surma oli myös kamala. Tämä nuorten naisten surmaaminen oli myös karmea.
Sinun kantasi että täällä on sivistymätöntä ja eläimellistä idioottiporukkaa, niin menee aika tavalla yli. Täällä porissa on kuule ihan asiallisiakin ihmisiä. Älä siis yleistä eli mieti hiukan mitä kirjoitat. Eiköhän näitä surmia ole tapahtunut muuallakin suomessa. Eikös ollut lohjalla kun äiti sai maaliskuussa 50 veitsen iskua, kun äiti pyysi 19 vuotiasta poikaa viemään keräyspaperia ja lehtiroskat ulos, mutta ei suostunut. Eli kyllä näitä hulluja sitten on muuallakin eli terveisiä vaan sulle. Vielä kerran älä yleistä. - ja sitten vasta osottelet s...
ihminen. kirjoitti:
Myös Tampere on entinen työläiskaupunki. Et oo ikinä käynyt vai? Montaks tehdasta Tampereella on ollut ja on yhä edelleen? Laske!
Tamperekin monen muun kaupungin lisäksi oli ennen niin tulen punanen työläiskaupunki kuin olla saattaa. Samat ihmiset ja heidän jälkipolvet asuu siellä edelleen. Ei siis välttämättä ihminen ole muuttunut, vaikka yhteiskunta onkin noista männävuosista vaurastunut ja kehittynyt, muuttunut.
Tamperelaisilla on oma yliopisto, omat korkeakoulut, Porillakin nykyään omansa.
Se, millaista aatesuuntaa ihminen edustaa tai miten hän ajattelee tai mitä työtä hän tekee, ei tee ihmisestä sivistymätöntä, idioottimaista, raadollista tappajaa. Kyseessä on paljon syvemmät sisäiset ongelmat.
Ongelmien ratkaisu on se, miten paljon yhteiskunta, siis ME annamme rahaa heikompiosaisten hyvinvointiin ja heidän auttamiseen! - tällä palstalla!
ja sitten vasta osottelet s... kirjoitti:
Myös Tampere on entinen työläiskaupunki. Et oo ikinä käynyt vai? Montaks tehdasta Tampereella on ollut ja on yhä edelleen? Laske!
Tamperekin monen muun kaupungin lisäksi oli ennen niin tulen punanen työläiskaupunki kuin olla saattaa. Samat ihmiset ja heidän jälkipolvet asuu siellä edelleen. Ei siis välttämättä ihminen ole muuttunut, vaikka yhteiskunta onkin noista männävuosista vaurastunut ja kehittynyt, muuttunut.
Tamperelaisilla on oma yliopisto, omat korkeakoulut, Porillakin nykyään omansa.
Se, millaista aatesuuntaa ihminen edustaa tai miten hän ajattelee tai mitä työtä hän tekee, ei tee ihmisestä sivistymätöntä, idioottimaista, raadollista tappajaa. Kyseessä on paljon syvemmät sisäiset ongelmat.
Ongelmien ratkaisu on se, miten paljon yhteiskunta, siis ME annamme rahaa heikompiosaisten hyvinvointiin ja heidän auttamiseen!Tähän mennessä olen aina vain saanut pettyä suurin piirtein kaikkiin Porin palstan "asiakkaisiin".
Kiitos sinulle, ehkäpä uskoni porilaisiin palaa vähä vähältä... - Täällä olen
tällä palstalla! kirjoitti:
Tähän mennessä olen aina vain saanut pettyä suurin piirtein kaikkiin Porin palstan "asiakkaisiin".
Kiitos sinulle, ehkäpä uskoni porilaisiin palaa vähä vähältä...Kiitos kiittämisestä! Olen hyvin vaatimaton. Tuo teksti nyt ei suurempaa pinnistelyä vaatinut.
Olen ihan "tavis"-kansalainen ja asun "tavis"-lähiössä. Tapoihin kuuluu vaan pohdiskella asioita syvällisemmin.
Keskustelen silloin tällöin Suomi24.fi-palstoilla eri osioissa, jos mielenkiintoa ja aikaa riittää.
Porilaisetkin ovat mainettaan parempia keskustelijoita. Suurta yhteenvetoa ei kannata tehdä yhden nettikeskustelupalstan avulla. Olen sen havainnut.
Lisäksi palstan taso riippuu selvästi siitä, millaisena palstanvalvoja haluaa sen pitää. Jos kirjoittaja ei ole tähän tyytyväinen, pysyy hän varmemmin poissa. - kuin netissä
Täällä olen kirjoitti:
Kiitos kiittämisestä! Olen hyvin vaatimaton. Tuo teksti nyt ei suurempaa pinnistelyä vaatinut.
Olen ihan "tavis"-kansalainen ja asun "tavis"-lähiössä. Tapoihin kuuluu vaan pohdiskella asioita syvällisemmin.
Keskustelen silloin tällöin Suomi24.fi-palstoilla eri osioissa, jos mielenkiintoa ja aikaa riittää.
Porilaisetkin ovat mainettaan parempia keskustelijoita. Suurta yhteenvetoa ei kannata tehdä yhden nettikeskustelupalstan avulla. Olen sen havainnut.
Lisäksi palstan taso riippuu selvästi siitä, millaisena palstanvalvoja haluaa sen pitää. Jos kirjoittaja ei ole tähän tyytyväinen, pysyy hän varmemmin poissa.Näin painaa S24-palsta kovasti vaa'an kuppia "siihen" suuntaan.
Tulee vain mieleen, ettei oikein hirveästi kannata kaivata takaisin sinne päin. Palsta lukeminen taitaakin siis olla hyväksi. Olen tyytyväisempi nykyiseen olooni.
Hyvää kesää kuitenkin sinulle täältä Ruotsista!
- Pelkäävä
Kauheeta. Ei kenelläkään ole tietoa epäillyn nimikirjaimista.?
- Siskon likka
Ei kai se nyt kaupungin vika ole, jos jotain pahaa tapahtuu. Pori on vaan ihmisyhteisön nimi ja kerropa sellainen yhteisö, jossa ei murhia tapahtuisi. Vakuutta ei ole mistään paikasta. Luepa Itä-Suomen korpikylistä.Malliksi vain.
Pahoja asioita tapahtuu.Sellaisen pitäisi lähentää ihmisiä pohtimaan mistä tämmöinen valtava paha olo johtuu. Ei se kenenkään syyttelyllä tule paremmaksi mutta voi kysyä, mitä itse voi tehdä omassa elinpiirissään, omien läheistensa keskellä.
Pori on rauhallinen, mukava ja kaunis kaupunki.Ei mitään valittamista. Syyttely seis.
- Rajanvetäjä
Mä olen sitä mieltä että poliisien olis puututtava aikaisemmassa vaiheessa tapahtumien kulkuun,noi ns alamailma saa touhuta vuodesta toiseen poliisi seuraa sivustavaan tapahtumia, kun on turhaa viedä niitä oikeuden eteen saamaan sakkoja tai ehdollista.Niin ne saa touhuta aivan rauhassa niin kauvan kunnes pää on loppu ja seuraamukset sen mukaiset,tää rupee olemaan jo yhteiskunnallinen ongelma nämä porin jatkuvat väkivalta rikokset.Näitä asioita ei korjata jollakin alkoholin hinnan nostolla tai kaljan myynti ajan muutoksilla.
- Viimekoti
Joskus tuntuu, että ne vaan odottaa koska porukka tekee lopullisen ratkaisun itsepalveluna
- huohuohuohuoh
saanko kysyä, että mistähän sinä oot ton tiedon keksinyt, että tämä sakki olisi "ns alamaailma sakkia" ... ihan voi hyvin olla kunnon kansalaisia. Ei kannata aina ajatella, kun jotai tällaista tapahtuu, niin kaikki on sitten vähintäänkin jotain huumepellenistejä.?
huohuohuohuoh kirjoitti:
saanko kysyä, että mistähän sinä oot ton tiedon keksinyt, että tämä sakki olisi "ns alamaailma sakkia" ... ihan voi hyvin olla kunnon kansalaisia. Ei kannata aina ajatella, kun jotai tällaista tapahtuu, niin kaikki on sitten vähintäänkin jotain huumepellenistejä.?
ainakin rikostaustaa kertoo iltalehti. Toiseks tuohon esikkoon ei kunnon kansalainen astu, sossun kautta ne asukit sinne menee ja ei muualta asuntoa saa. Huumehörhöillä hiukan mennyt ampullit sekaisin ja tulos on tuossa.
- on kyllä
Aloitteleva salapoliisi kirjoitti:
ainakin rikostaustaa kertoo iltalehti. Toiseks tuohon esikkoon ei kunnon kansalainen astu, sossun kautta ne asukit sinne menee ja ei muualta asuntoa saa. Huumehörhöillä hiukan mennyt ampullit sekaisin ja tulos on tuossa.
suuri vale ,et voi sanoo. jos et tiedä totuutta, minä tiedän
- huohuohuohuoh
Rikostaustaa = lähinnä omaisuusrikoksia. En sano, ettäkö ne olisi yhtä tyhjän kanssa, mutta on niitä kamalempiakin rikoksia tehty. Ja tekstissäsi annat ymmärtää, että vain huumehörhöt napsahtelevat päästään, kyllä sitä ihan muutkin ihmiset voivat napsahdella. En mitenkään puolustele tekijää, mutta sen voin sanoa, että huumehörhö hän ei ole..
huohuohuohuoh kirjoitti:
Rikostaustaa = lähinnä omaisuusrikoksia. En sano, ettäkö ne olisi yhtä tyhjän kanssa, mutta on niitä kamalempiakin rikoksia tehty. Ja tekstissäsi annat ymmärtää, että vain huumehörhöt napsahtelevat päästään, kyllä sitä ihan muutkin ihmiset voivat napsahdella. En mitenkään puolustele tekijää, mutta sen voin sanoa, että huumehörhö hän ei ole..
Päihteitä veteli päivittäin kertoi naapurinsa iltalehden nettivideoissa.. käypä katsomassa äläkä tuo tänne virheellistä tietoa ;)
- huohuohuohuoh
Päihteitä veteli päivittäin kertoi naapurinsa iltalehden nettivideoissa.. käypä katsomassa äläkä tuo tänne virheellistä tietoa ;)
joo mikäli tää naapuri on nyt jaana, niin se nyt selittää mitä sylki suuhun tuo, julkisuushakua, ihan pehmee jakorasia ämmä!! saa rahaa kun jauhaa paskaa, sehän jako itteään tälle "murhaajalle"kkin. joohh pääsee varmaan hengestään kun aleksandr pääsee vapaaksi, toivottavasti ;D
- samainen
huohuohuohuoh kirjoitti:
Totta. Mielialalääkkeitä mies oli syönyt 80kpl eikä lääkkeet hänestä "huumehörhöä" tee.. Eikä huumeet nyt ihan tuollaisia ole lääkkeet kyllä ennemminkin ovat... kaverini oli victor eli päivi jonka mies tappoi... ei heti kuvittelisi että tälläistä tapahtuu..päivillä lapsikin, mut eipä tuo lapsi nyt niin ole äitinsä kanssa asunut tietääkseni
- Ei lyödä lyötyä
Tragedian taustat täytyy selvittää, ei nuori mies varmaan ole sen ihmeellisempi kuin me muutkaan. Ei murhaaja luonteeltaan.
Sosiaaliset paineet ovat olleet hänelle kovia ja purkautumiskeinot vähissä.
Pojan tilanne on tukala, joten ei aiheuteta hänelle enempää ahdistusta. Empatia esiin ja ruvetaan miettimään, miten hänet saadaan takaisin normaaliin elämänmenoon.- nimenomaan =D
Joopa joo ... kaksi naista on löydetty surmattuina, joten tietenkin meidän täytyy nyt tuntea empatiaa tätä SURMAAJAA kohtaan ja ymmärtää ja tukea häntä. Mitäpä muutakaan. Pojalla on ollut varmasti tosi vaikeaa kun sen on ollut pakko tehdä niin. Olisiko oikein kännykästä akku loppunut tai tili nollilla tai huonoa tuuria naisten suhteen ...
Aina puhutaan miten rikolliset pitäisi sopeuttaa takaisin yhteiskuntaan ja normaaliin elämänmenoon. Epäilemättä tuohon sopeuttamiseen kuluu myös paljon rahaa ja muita resursseja. Mulla olisi toinen idea, mitä voitaisiin tehdä, vaan jätänpä se kuitenkin sanomatta. - Suomi täynnä
...totisesti! Tällaisia pääntaputtajia ja voivottelijoita Suomi on piukassa, huomaahan sen jo laista. Pitäisi varmaan antaa kunniamerkki tälle surmaajalle! Hyvänen aika mitä kommentteja päästät suustasi.
- ..murhaajille
"..ei nuori mies varmaan ole sen ihmeellisempi kuin me muutkaan.."
En tiedä "teistä", mutta "me" emme murhaa ihmisiä. Onkohan suhteellisuudentaju kadonnut, kun kahteen raakaan surmaan suhtaudutaan kuin pieneen hairahdukseen. - vai vielä
päätä tarvis taputtaa ja ymmärtää.
Kai sitä on meillä jokaisella jossain elämänvaiheessa vähän jotain takaiskuja tullut,toisilla enemmän,kun toisilla.
Eipä silti ole pieneen mieleen tullut,että tarviskos sitä päästää joku tuttu,tahi tuntematon päiviltä,josko se helpottas!!!!!!!!!
Tupla elinkautinen tälle tappajalle ja päivästä päivään istuttava,eikä sekään silti tekoa tee tekemättömäksi. - varmana koskaan
vai vielä kirjoitti:
päätä tarvis taputtaa ja ymmärtää.
Kai sitä on meillä jokaisella jossain elämänvaiheessa vähän jotain takaiskuja tullut,toisilla enemmän,kun toisilla.
Eipä silti ole pieneen mieleen tullut,että tarviskos sitä päästää joku tuttu,tahi tuntematon päiviltä,josko se helpottas!!!!!!!!!
Tupla elinkautinen tälle tappajalle ja päivästä päivään istuttava,eikä sekään silti tekoa tee tekemättömäksi.Eli missä vaiheessa semmoinen olisi ns. turvallista edes päästää vapaaksi, tekisi varmana uudestaan saman tempun tilaisuuden tullen.
- jurnuttava
varmana koskaan kirjoitti:
Eli missä vaiheessa semmoinen olisi ns. turvallista edes päästää vapaaksi, tekisi varmana uudestaan saman tempun tilaisuuden tullen.
Minkäs maailman pahuudelle voi, mun oven taakse rtuli jo Jehovan todistajatkin puhumaan et merkit on ny ilmassa ku tällänenkin tapaus sattui. No jos tappaja oli si sairas ni niitä riittää kyl et. Minkäs voit. Kohta saamme lukea taas muuta vastaavanlaista ja taas keskustellaan. Ja ihmetellään.
- Pataässä 44
Satakunnan Kansan keskusteluissa viitattiin jo siihenkin, että jääkiekko ja Ässät olisi jotenkin yhteydessä tähän tapaukseen.
Ei näin tietenkään ole. Vaikka jääkiekko on sairaan väkivaltainen laji ja sen kannattajat pahimpia nyrkinheiluttajia, niin se ei tarkoita sitä, että he haluaisivat tappaa ketään.
Olenkin aina sanonut niille, jotka kammoksuvat jääkiekkofanien esiintymistä katsomoissa ja hallin ulkopuolella, että vaikka he vaikuttavatkin rääväsuisilta olutveikoilta, niin todellisuudessa he ovat henkeviä ja eteenpäin katsovia järki-ihmisiä. Heillä on korkea sivistystaso, mikä tuo pitkällä aikavälillä hyötyä meille kaikille.
Jääkiekkofanit eivät ole tappajia. - ovat syntyneet
1985 ja 1981
- Järkyttynyt
mitään tietoo, ketä mahollisesti nää oli.
- Järkyttynyt
Järkyttynyt kirjoitti:
KORJAUS: ketä -> keitä - on...
Järkyttynyt kirjoitti:
KORJAUS: ketä -> keitämurhien takana...? antakaa vihjeitä ja ketkä tapettiin..?
- MaBaker
on... kirjoitti:
murhien takana...? antakaa vihjeitä ja ketkä tapettiin..?
"murhien takana...? antakaa vihjeitä ja ketkä tapettiin..? "
Minkä h-tin takia pitäisi tietää ?! Sensaationhakuista ! Jos olette huolestuneita ystävistänne/omaisistanne, soittakaa niille jotka sopivat tuntomerkkeihin, jos he ovat elossa, asia on ok ja sen enempää se ei teille kuulu ! Miettikää nyt vähän uhrien läheisiä ja heidän tunteitaan ! - huohuohuohuoh
MaBaker kirjoitti:
"murhien takana...? antakaa vihjeitä ja ketkä tapettiin..? "
Minkä h-tin takia pitäisi tietää ?! Sensaationhakuista ! Jos olette huolestuneita ystävistänne/omaisistanne, soittakaa niille jotka sopivat tuntomerkkeihin, jos he ovat elossa, asia on ok ja sen enempää se ei teille kuulu ! Miettikää nyt vähän uhrien läheisiä ja heidän tunteitaan !"vikivikiviki",huoh. Mä oon sit NIIN KYLLÄSTYNYT tommosiin valittajaihmisiin, mitä sä käyt täällä sitten kyttäämässä keskusteluja, ellei itseäsi kiinnostaisi, keitä nämä vainajat olivat, tai ketä tämän teon teki!? Otahan sinä selvää lähimmäisistäsi, ovatko he kunnossa ja poistu sitten tämän keskustelun palstoilta, ok?
- Porista..
pois n. neljä vuotta sitten. Ei ole ulkopaikkakuntalaisen paikka asua, grillillä ammuskellaan, nuoria opiskelijoita muilutetaan hengiltä, tappoja, murhia, pahoinpitelyjä ja väkivaltaa. Sitä se Pori on vaan valitettavasti, vuodesta toiseen. On se vaan ihme paikka, vaikka tietysti SUURIN OSA porilaisista on kunnon porukkaa, mutta aina siellä vaan tapahtuu.
Jussi Vareksen sanoin: "Mikä vittu teitä porilaisia vaivaa"?
itse muutin noin vuosi sitten poriin enkä päivääkään ole katunut..hyvä paikka asua ja ihmisetkin ihan mukavia kunhan itse osaa käyttäytyä..
ja ihan vaan tiedoksi kaikille pori-vihaajille, kyllä näitä sattuu myös muissa suomen kaupungeissa, pori vaan tuntuu nousevan aina näissä enemmän otsikoihin, koska tuntuu että pori-viha on melko suuri muissa kaupungeissa vai liekö kateutta kauniiseen kaupunkiimme..vai ovatko kenties raumalaisia - Yleinen syyttäjä
Nehän jätettiin syyttämättä viattomina pulmusina.
- koulukiusattu
Pitäisikö alkaa puhua
lasten ja nuorten kotiintuloajoista
taas ?- opiskelijapoksissa asuva
Miksei kukaan kaivannut jo ennen ?
Aletaanko puhua nyt yleisesti että missä
mennään, vaikka kännykällä ? - lähiöhoitaja
opiskelijapoksissa asuva kirjoitti:
Miksei kukaan kaivannut jo ennen ?
Aletaanko puhua nyt yleisesti että missä
mennään, vaikka kännykällä ?Mitä tekee nuoret tytöt jonkun klopin asunnossa,
herää kysymys ?
Eikö enään tämänvertaa opeteta ?
Mitä kouluissa opetetaan Porisssa ?
- memmi__
Kylläpä riittää voivottelua puolesta ja vastaan. Eniten pistää silmään se, kuinka Pori kaupunkina nostetaan jälleen kerran yhden hullun vuoksi "mustalle listalle". Lapsellista. Eihän se nyt paikkakunnasta ole kiinni vaan ihmisistä.
Ei yksi huumehörhö tee kaikista Porilaisista samanlaisia tappajia.
Ilmeisesti nämä, sekä tappaja että uhrit ovat venäläisperäisiä (nimen perusteella ainakin tappaja ja toinen uhreista). Tappajalla on myös rankka huumetausta, eivätkä tytötkään ihan puhtoisia pulmusia kuulopuheiden mukaan olleet.
En tiedä sitten.
Joka tapauksessa tappaminen on väärin, oli järjissään tai ei.
Osanottoni uhrien omaisille ja ystäville. - NIIN NIIN
Mutta Poliisiviranomaiset hoitaa nuo asiat.
- sunnoe
Iltalehtien sivuilla on jo surmaajan etunimikin tiedossa ja lisää tarinaa jutusta...
- on tekijän nimi
julkistettu haastattelun kautta.
- minä...
on tekijän nimi kirjoitti:
julkistettu haastattelun kautta.
Tietääkö joku uhrien sukunimen alkukirjaimen?
- miimi
minä... kirjoitti:
Tietääkö joku uhrien sukunimen alkukirjaimen?
Mitä ihmettä sä teet uhrien sukunimen alkukirjaimella? Voi pyhä yksinkertaisuus!
- Gusto
Eipä ole ensimmäinen kerta kun henkirikos tehdään ja sitten jatketaan omaa elämää normaalia rataa ainakin seuraavat muutamat päivät...saatetaanpa jopa viettää aikaansa asunnossa ruumiin paikalla ollessa. Viime vuosiltakin vastaavia esimerkkejä löytyy.
Sitä ei nykyään tiedäkään että milloin sitä viettää aikaansa normaalisti esiintyvän tappajan kanssa.- outo tapaaus
Onko Porissa tosissaan noin älyvapaita akkoja.
Se Jaana Heiskala oli sen tappajan kanssa ja joi olutta ja pelaskorttia ja katteli filmiä.
Porilaiset on outoja.
Miten pimeitä akkoja siellä onkaan. Jos tollanen tappaja on normaalia illanviettoseuraa porilaisilla tytöillä, niin ihmetyttää millaisia siellä on ei normaalit kaverit? - oisit viittiny
outo tapaaus kirjoitti:
Se Jaana Heiskala oli sen tappajan kanssa ja joi olutta ja pelaskorttia ja katteli filmiä.
Porilaiset on outoja.
Miten pimeitä akkoja siellä onkaan. Jos tollanen tappaja on normaalia illanviettoseuraa porilaisilla tytöillä, niin ihmetyttää millaisia siellä on ei normaalit kaverit?lukee tarkemmin, ni oisit tajunnu ettei se likka tienny murhista maanantaina mitää..
- Juhuu79
outo tapaaus kirjoitti:
Porilaiset on outoja.
Miten pimeitä akkoja siellä onkaan. Jos tollanen tappaja on normaalia illanviettoseuraa porilaisilla tytöillä, niin ihmetyttää millaisia siellä on ei normaalit kaverit?Ärsyttävää, kun tuomitset ihmisen jota et edes tunne!
Mä en tiennytkään, että henkirikoksen tehneen tunnistaa ulkonäöstä, jos ei nyt ihan verissäpäin kulje!
KASVA AIKUISEKSI! JA KIRJOITA VASTA SITTEN MIELIPITEITÄSI TÄNNE. - ..pyh
Juhuu79 kirjoitti:
Ärsyttävää, kun tuomitset ihmisen jota et edes tunne!
Mä en tiennytkään, että henkirikoksen tehneen tunnistaa ulkonäöstä, jos ei nyt ihan verissäpäin kulje!
KASVA AIKUISEKSI! JA KIRJOITA VASTA SITTEN MIELIPITEITÄSI TÄNNE.Kyllä rikollisen roskasakin tunnistaa häiriytyneestä käytöksestä ja jo ulkoisesta olemuksestakin. Täytyy olla omassakin päässä jotain vikaa, jos haluaa viettää aikaansa sosiopaattien seurassa.
- tuntuu
..pyh kirjoitti:
Kyllä rikollisen roskasakin tunnistaa häiriytyneestä käytöksestä ja jo ulkoisesta olemuksestakin. Täytyy olla omassakin päässä jotain vikaa, jos haluaa viettää aikaansa sosiopaattien seurassa.
että hän ei ole suunnitellut näitä murhia etukäteen,se vain on jotenkin ajoitunut siihen,ja nämä tytöt olivat luottaneet tähän poikan,kun toinen tytöistä oli kai venäläis-syntyinen , luotti kai maamieheensä.
- kumma tapaus
outo tapaaus kirjoitti:
Porilaiset on outoja.
Miten pimeitä akkoja siellä onkaan. Jos tollanen tappaja on normaalia illanviettoseuraa porilaisilla tytöillä, niin ihmetyttää millaisia siellä on ei normaalit kaverit?Kovasti tuntuu tällä Jaanalla olevan hinku selittää asiasta, kun jokaisessa lehdessä hänen kommenttejaan on nyt jo luettavissa. Tietysti, tapa se on tuokin purkaa pahaa oloaan.
- Ainakaan
..pyh kirjoitti:
Kyllä rikollisen roskasakin tunnistaa häiriytyneestä käytöksestä ja jo ulkoisesta olemuksestakin. Täytyy olla omassakin päässä jotain vikaa, jos haluaa viettää aikaansa sosiopaattien seurassa.
ihan heti. Mä kyllä kerran tajusin parissa tunnissa mistä oli kyse ja lähin lipettiin. Niitten kanssa kun saa olla varovainen että ei näytä sitä että pelkää ja lähtee karkuun ettei saa vaikka puukosta. Sen jälkeen oon aina juossu karkuun kun on tullut vastaan.
- gigigyugu
Mielestäni Suomessa on aivan liian löysät vankilatuomiot ja kaunistellut lait, jotka eivät toimi käytännössä.
Luultavasti kuuden vuoden päästä päästyään ehdonalaiseen sama henkilö tappaa jonkun jälleen... Näin käy todella suurella osalla tuomituista.
Murhan ja tapon määritelmät ovat väärät. Jokainen puukotus ja ampuminen on mielestäni murha, koska juuri tekohetkellä ja sitä ennen teko on varmasti suunniteltu ja päämäärä selvä. Eihän kukaan ketään huvikseen puukota tietenkään...
Sitten kun vielä ei saa edes puolustaa itseään, vaan jos joku tulee päälle veitsen kanssa ja sattuu itse tappamaan kyseisen henkilön puolustautuessaan, joutuu vankilaan. Esim Usassa itsepuolustuksesta ei tule mitään tuomiota.
Toisin sanoen Suomen valtio odottaa kansalaisten olevan kommandoja, jotka pystyvät taltuttamaan päällekävijät aiheuttamatta heille mustelmaakaan.- "kuritan rimpiläistä...
Eritoten henkirikoksista pitäisi saada selvästi kovemmat tuomiot! Käsittämätöntä miten joku tappaja voi jo parin vuoden päästä liikkua vapaana!
- ihmetys ja kummastus
"kuritan rimpiläistä... kirjoitti:
Eritoten henkirikoksista pitäisi saada selvästi kovemmat tuomiot! Käsittämätöntä miten joku tappaja voi jo parin vuoden päästä liikkua vapaana!
Onhan se joka tikkasi useita reikiä täyteen sataprosenttisen invaliidinkin, käynyt lomilla jo ettei vaan tunnu liikaa rangaistukselta avuttoman tappaminen.
- maailma tosiaan
ihmetys ja kummastus kirjoitti:
Onhan se joka tikkasi useita reikiä täyteen sataprosenttisen invaliidinkin, käynyt lomilla jo ettei vaan tunnu liikaa rangaistukselta avuttoman tappaminen.
on pieni ,mietin vain kun näin pian tulee jo uhrienkin nimet julki, vaikka ei ole lehdissä sanottu,toiselle jäi kolme kovin pientä lasta nyt puoliorvoksi,olen vähä järkyttynyt että toine oli V,mutta elämä on.
- miksei kukaan
maailma tosiaan kirjoitti:
on pieni ,mietin vain kun näin pian tulee jo uhrienkin nimet julki, vaikka ei ole lehdissä sanottu,toiselle jäi kolme kovin pientä lasta nyt puoliorvoksi,olen vähä järkyttynyt että toine oli V,mutta elämä on.
kaivannut kolmen lapsen äitiä moneen päivään?! Kuka niistä lapsista huolehti sillä aikaa, kysyn vaan?
- tässä syy
miksei kukaan kirjoitti:
kaivannut kolmen lapsen äitiä moneen päivään?! Kuka niistä lapsista huolehti sillä aikaa, kysyn vaan?
http://www.satakunnankansa.fi/keskustelut/thread.jspa?messageID=103396#103396
- dugaa
tässä syy kirjoitti:
http://www.satakunnankansa.fi/keskustelut/thread.jspa?messageID=103396#103396
Mahtaako tuo Sininauhajuttu pitää paikkaansa? Siellä puliukkojen asuntolassa? Jos näin, niin ei hyvää päivää vaan sitten.
- aloitit
saman typerän laulusi.
- on aina
miksei kukaan kirjoitti:
ollut mummin hoidos ja isän,,tyttö oli vaeltava nuori välillä. joka nyt sitte koitu häne kohtaloksi,ei hyvä asia kuitenkaa.
- voi voi
Js nuorisopsykiatrialla ei säästettäisi niin kovasti niin saattaisi olla, että tätäkään ei olisi ikinä tapahtunut.
EU vaatii säästönsä kouluissa ja terveydenhuollossa eikä työntekijöillä ole siihen mitään sanottavaa (koska suomalainen elää edelleen herran pelossa!) - olis saanut
näkyy kasvotkin et tietäis varoo sen näköstä tyyppiä... eihän tiedä kuinka pian se jo kulkee vapaalla jalalla.
- täytyy tottua vain
Ihmettelen, ettei Alexandr Siekkinen ollut missään hoidossa. Ihan selvä mielenterveystapaushan tuo on ollut jo ennen murhia.
Mutta sairaanhoitopiirille lienee tärkeintä säästää!
Lisää säästöjä vain, mitäpä muutamasta mielisairaasta tuolla kuleksimassa ja ihmisiä tappamassa.- xyzöäå
Onko ihan suomalainen kaveri. Nykyäänhän joka toinen kastettu on joku Kenneth Robert Herbert. Tulevaisuudessa tangolaulajakaan ei ole mikään Jorma Kalevi. Sitähän voi luulla suomalaisjuntiksi.
- Inkerin paluumuuttajia,
xyzöäå kirjoitti:
Onko ihan suomalainen kaveri. Nykyäänhän joka toinen kastettu on joku Kenneth Robert Herbert. Tulevaisuudessa tangolaulajakaan ei ole mikään Jorma Kalevi. Sitähän voi luulla suomalaisjuntiksi.
joita Manu aikanaan käsittämättömässä "viisaudessaan" alkoi roudaamaan Suomeen. Äiti ainakin puhui lehtitietojen mukaa murtaen suomea.
- miten mahdillista
hoikkaa ja väsyneen näköistä murhaepäiltyä käsivarsiotteessa käräjäsaliin, tämä vaikuttaa melkein pikkupojalta.
MIKSI 2 NAISTA EIVÄT TAPPELE SEN Siekkinen -hoikan kans????eikä naapuri kuullut mitään, 2 aikuista naista, kuka he ovat???niin surullista- kolleeka
Kyllä Ison J:n rinnalla kaikki näyttävät pieniltä ja hoikilta...
- mitä puhutaan,
mutta eläinrakas hän on ollut. Naapurit kertovat, että hänellä oli aina liikkuessaan mäyräkoira mukana!
- puhutaan
mitä puhutaan, kirjoitti:
mutta eläinrakas hän on ollut. Naapurit kertovat, että hänellä oli aina liikkuessaan mäyräkoira mukana!
Joo totta kai. Ja toisessa kädessä oli yleensä vielä mäyräkoiran pentukin.
- lissu
onko tietoa mikä oli naisten nimet???
- minäkin.......
haluaisin tietää...?
- ne...
minäkin....... kirjoitti:
haluaisin tietää...?
Nimet varmaan löydy sunnuntain kuolin ilmoituksista jossain vaiheessa. Mikäli yhtään jaksaa odottaa.
- näin on
ne... kirjoitti:
Nimet varmaan löydy sunnuntain kuolin ilmoituksista jossain vaiheessa. Mikäli yhtään jaksaa odottaa.
näin on...viikon tai kahden päästä sunnuntain lehdessä on...
- kuitenkin
näin on kirjoitti:
tietää jo, ketkä kuoli...
- cares?
kuitenkin kirjoitti:
tietää jo, ketkä kuoli...
2 narkkia laudois ja 1 raudois.Iso säästö veronmaksajille.
- näin on
cares? kirjoitti:
näin on
- verokarhu
cares? kirjoitti:
samaa mieltä..
- kukaan...
verokarhu kirjoitti:
samaa mieltä..
tietää, mitkä oli tyttöjen nimet...sen verran oon kuullut, että asuivat jossain asuntolassa..nimet olis kiva tietää..
- minävaan22
näin on kirjoitti:
EI kaikki laita kuolinilmoitukisa ja jos on eronnut kirkosta ei näy seurakuntatiedoissakaan!!
- =======
kukaan... kirjoitti:
tietää, mitkä oli tyttöjen nimet...sen verran oon kuullut, että asuivat jossain asuntolassa..nimet olis kiva tietää..
Ei voi olla totta millaista tekstiä täällä saa lukea. Uhrit ovat ihmisiä, joidenkin lapsia, siskoja,serkkuja,ystäviä...
Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtaloa.
Uhrien nimet ovat kyllä tiedosssa. Niillä ihmisillä, jotka sen tiedon tarvitsevat. - asenteet ?
======= kirjoitti:
Ei voi olla totta millaista tekstiä täällä saa lukea. Uhrit ovat ihmisiä, joidenkin lapsia, siskoja,serkkuja,ystäviä...
Kukaan ei ansaitse tuollaista kohtaloa.
Uhrien nimet ovat kyllä tiedosssa. Niillä ihmisillä, jotka sen tiedon tarvitsevat.Ilmeisesti tekijä ja uhrit molemmat olivat avun tarpeessa. Samoin se julkisuudenkipeä kortinpeluri. Sen verran itsestäkin löytyi rasistisuutta, että se venäläisyystausta kiinnitti huomiota.
Kaikkiko vain julkisuutta ja poliitikkojen vessapaperia??? Tässäkö me ollaan???!!
- PeQ
Ammuttu kuulemma molemmat akat jalkajousella. Tekee rumaa jälkee. Lähtönopeus on noissa 70-100m/sek...
- lissu
mää kuulin et olis poltettu, on taas niin paljon juttuja liikeellä et ei kannata mihinkään uskoa.
- milispölis
lissu kirjoitti:
mää kuulin et olis poltettu, on taas niin paljon juttuja liikeellä et ei kannata mihinkään uskoa.
poliisilla on surma-ase hallussa. Siis bensiinikanisteri vai? Sytkäri?
milispölis kirjoitti:
poliisilla on surma-ase hallussa. Siis bensiinikanisteri vai? Sytkäri?
murhamiehellä ollut kädessään pahan näköinen palovamma, on siellä jotain tulileikkejä harrastettu.
- niin se sanoi
murhamiehellä ollut kädessään pahan näköinen palovamma, on siellä jotain tulileikkejä harrastettu.
naapurin ämmälle.
- Minä____________
Äiti venäläinen, isä suomalainen. Miksi sukunimi muuten olisi Siekkinen? Asun itse Porissa, mutten ole ko. henkilöä koskaan tavannut, vaikka suunnilleen samaa ikäluokkaa olenkin. Itseäni ei niinkään kiinnosta, miten naiset surmattiin ja millä tavalla, vaan lähinnä se, miksi kohta 20-vuotiaan on tarvinnut turvautua tuollaiseen väkivaltaan. Ilmeisesti hän ei ole saanut tarvitsemaansa sosiaalista apua. Tällä henkilöllähän ei lehtien mukaan juuri ole ollut kavereita, ei työtä, ei opiskelupaikkaa, ei mitään. Ehkei vankila ole ko. henkilölle edes niin kovin suuri elämänmuutos. Motiivipuoli olisi mielenkiintoinen, muttei poliisi anna tietoja julkisuuteen. Ehkä, koska varsinaista motiivia ei ole?
- gredov
Tässä on tullut mietittyä, että miten on murhaaja A. selvinnyt kahden naisen taposta yksin. Tuntuu oudolta, että sen kokoinen heiveröinen kaveri sai tapettua kaksi häntä vanhempaa naista. Miksi hänen kämpässään oli kaksi naista(V ja H) yhtä miestä(A:ta) kohti? Kämpässä voi olla on ollut myös muita kuin he kolme. Luulen, että tässä hommassa on joku muu myös syyllinen ei vain A.
Voi olla myös, että tämä homma on lavastettu A:n niskoihin tai sitten hän tosiaan murhasi nämä naiset itse. Toivottavasti poliisi saa selville murhan motiivin (Koska sellainen pitää olla) ja saa selville murhan tekijän, siis täysin varmaksi. - Annastiina
gredov kirjoitti:
Tässä on tullut mietittyä, että miten on murhaaja A. selvinnyt kahden naisen taposta yksin. Tuntuu oudolta, että sen kokoinen heiveröinen kaveri sai tapettua kaksi häntä vanhempaa naista. Miksi hänen kämpässään oli kaksi naista(V ja H) yhtä miestä(A:ta) kohti? Kämpässä voi olla on ollut myös muita kuin he kolme. Luulen, että tässä hommassa on joku muu myös syyllinen ei vain A.
Voi olla myös, että tämä homma on lavastettu A:n niskoihin tai sitten hän tosiaan murhasi nämä naiset itse. Toivottavasti poliisi saa selville murhan motiivin (Koska sellainen pitää olla) ja saa selville murhan tekijän, siis täysin varmaksi."Tässä on tullut mietittyä, että miten on murhaaja A. selvinnyt kahden naisen taposta yksin. Tuntuu oudolta, että sen kokoinen heiveröinen kaveri sai tapettua kaksi häntä vanhempaa naista."
Jospa toinen tai molemmat naiset olivat sammuneet. Tuskin siellä kukaan oli selvänä. Alkoholi ja/tai huumeet (lääkkeet) oli takuulla kuvassa mukana. - sitten murhaaja
Annastiina kirjoitti:
"Tässä on tullut mietittyä, että miten on murhaaja A. selvinnyt kahden naisen taposta yksin. Tuntuu oudolta, että sen kokoinen heiveröinen kaveri sai tapettua kaksi häntä vanhempaa naista."
Jospa toinen tai molemmat naiset olivat sammuneet. Tuskin siellä kukaan oli selvänä. Alkoholi ja/tai huumeet (lääkkeet) oli takuulla kuvassa mukana.ampui molemmat jalkajousella. tekijälle giljotiini!
- Annastiina
murhattuja tyttöjä?
Mietin vain sitä, että minkälaisia olivat noin nuoret tytöt kun asuivat Sininauhassa.- tunnen
ehkä kyseiset...tai ei...
- täällä kysellä
selvähän on että porukka on ns. menetettyä kansanosaa...
- ykkösketju
Parasta A-ryhmää
- ystävän menettänyt
Tunsin tämän 22.v naisen hyvin ja hän oli juuri ehtinyt olemaan vajaan vuoden naimisissa ja hänellä oli 3.v tytär vanhempiensa luona.Tämä nainen asui väliaikaisesti siellä sininauhassa kunnes saa kaikki asiat taas kuntoon porissa.
Itse olen jo pois porista muuttanut mutta aina yhteyttä yrittänyt ysäviinipitää ja kun kuulin tästä tapauksesta niin jotenkin en ole vieläkään toipunut shokista...miksi näin pitää käydä juuri kun asiat ovat hiukan valoisammalla mallilla elämässä ja suunnitelmat on hyvät tulevaisuudelle!
Menkää itseenne sitten kun alatte miettimään miksi kukakin asui ja missä...itsekin olen asunut esikossa pariin otteeseen ja silloin siellä oli vielä rauhallista ja sain olla ihan niinkuin halusin rauhassa.Pori on vaan muuttunut reilussa vuodessa kamalan paljon en tunne sitä enään samaksi paikaksi missä asuin ja vartuin lapsuuteni ja nuoruuteni ja missä vanhemmat lapsenikin on syntynyt(3),muut ovatkin syntynyt jo muualla.
Olemme niin muiden johdateltavissa kun oleme heikoilla ja luulemme ihmisten auttavan vaikka voi tapahtua mitä vain kun vieläkin uskomme sokeasti ihmisten hyvyyteen.herätkää ja katsokaa maailmaa avoimin silmin niin huomaatte sen pahuuden.... - eurajokinen
ystävän menettänyt kirjoitti:
Tunsin tämän 22.v naisen hyvin ja hän oli juuri ehtinyt olemaan vajaan vuoden naimisissa ja hänellä oli 3.v tytär vanhempiensa luona.Tämä nainen asui väliaikaisesti siellä sininauhassa kunnes saa kaikki asiat taas kuntoon porissa.
Itse olen jo pois porista muuttanut mutta aina yhteyttä yrittänyt ysäviinipitää ja kun kuulin tästä tapauksesta niin jotenkin en ole vieläkään toipunut shokista...miksi näin pitää käydä juuri kun asiat ovat hiukan valoisammalla mallilla elämässä ja suunnitelmat on hyvät tulevaisuudelle!
Menkää itseenne sitten kun alatte miettimään miksi kukakin asui ja missä...itsekin olen asunut esikossa pariin otteeseen ja silloin siellä oli vielä rauhallista ja sain olla ihan niinkuin halusin rauhassa.Pori on vaan muuttunut reilussa vuodessa kamalan paljon en tunne sitä enään samaksi paikaksi missä asuin ja vartuin lapsuuteni ja nuoruuteni ja missä vanhemmat lapsenikin on syntynyt(3),muut ovatkin syntynyt jo muualla.
Olemme niin muiden johdateltavissa kun oleme heikoilla ja luulemme ihmisten auttavan vaikka voi tapahtua mitä vain kun vieläkin uskomme sokeasti ihmisten hyvyyteen.herätkää ja katsokaa maailmaa avoimin silmin niin huomaatte sen pahuuden....Tunsin myös Päivin. Lapsuudentuttuja. Tuntuu kamalalta.
- ollut käytössä
JALKAJOUSI.
- ROHKEE POIKA
..tytöt surmattu näiden nukkuessa. Eiköhän hirttotuomio olis paikallaan näiden sairaitten paskiaisten kohdalla.
- keiju..
..takia tästä asiasta enää keskustellaan, ihmetellään tekotapaa ja nimiä kun kaikki sen jo tietää, kukaan ei vaan sano sitä ääneen...
- puhuttaa
keiju.. kirjoitti:
..takia tästä asiasta enää keskustellaan, ihmetellään tekotapaa ja nimiä kun kaikki sen jo tietää, kukaan ei vaan sano sitä ääneen...
..tällainen asia. Miksi asiasta ei saisi keskustella? Terveen ihmisen päässä pyörii ajatus, että miksi tällaista tapahtuu ja tietysti aina halutaan tietää syy!
- aol
ROHKEE POIKA kirjoitti:
..tytöt surmattu näiden nukkuessa. Eiköhän hirttotuomio olis paikallaan näiden sairaitten paskiaisten kohdalla.
Ei mitään hengen vievää tuomiota. Liian helppo ratkaisu syytetylle. Pieneen koppiin lopuksi elämäksi vailla kommunikaatio mahdollisuuksia.
- että olivat
oliko toinen tytöistä haukkumanimeltään "pikkupää" ja kuka se toinen oikein oli...nimeltä en tunne...
- !....!
jotku haukkui silläkin nimellä mutta yleensä sanottiin "pikku-elluksi".Sehän muutti nimensä jonkin aikaa sitten tohon victoriaan vaikka oikea nimi oli Päivi.Omanlainen persoona hänkin oli ja myöskään minä en nyt nimen perusteella tätä Heidiä tiedä...ehkä tietäisin jos näkisin tai kuulisin jotain hyvää tuntomerkkiä...
- tämä tyttö...
Eli siis Päivi/Viktoria joskus Hesburgerissa töissä? Muistan vaan tuon "pikkupää"-nimen jostain.. Ja sen mies on Janne.. Jos asia on näin, niin Päivi oli entinen työkaverini...
- Huolestunutulvilasta
Kauhistus
- Anonyymi
Ja ensivuonna tekijä vapauteen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ensivuonna tekijä vapauteen..
Jo on aikakin. On Hesessä taas herkkuja tyrkyllä.
Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667