olen harrastanut kyllä peppuseksiä ja pidän siitä mutta kun ongelmana mulla on se että pelkään tätä ns vesipaskan tuloa....on meinaan joskus käynyt niin että lirahti ja sillehän ei voi mitään...hävettää vaan helvetisti ja ei se ole mitenkään edes kiihottavaa.onneksi silloinen mies sitä ei edes huomannut,oli sitä sen verran vähän mutta itse sen huomasi ja sen takia nykyään välttelen tätä vaikka siitä pidänkin...
kertookaapa mulle
7
3957
Vastaukset
Mitähän tässä pitäisi kertoa?
- hjellivä
no miten saa sen ettei sitä vesi paskaa tule?
- Kokemusta on
Paras neuvo: älä huuhtele sitä suoltasi ennen peppupanoa niin ei tule mitään vesivalumia reiästä. Ei siellä kakkaa ole kullia vastassa jos et tunne tarveta ulostaa ennen panoa. Turha huuhdella.
- voisi......
Kokemusta on kirjoitti:
Paras neuvo: älä huuhtele sitä suoltasi ennen peppupanoa niin ei tule mitään vesivalumia reiästä. Ei siellä kakkaa ole kullia vastassa jos et tunne tarveta ulostaa ennen panoa. Turha huuhdella.
En voisi kuvitellakaan huuhtelematta. Paras konsti ottaa huuhtelu noin 2 tuntia ennen aktia eikä saa päästää vettä liian paljon suoleen, ei liian syvälle. Näin ei vesitippoja valu enää aktin aikana. Nautinnollisia b-rappuretkiä ;-)
- pers-aukko(N)
voisi...... kirjoitti:
En voisi kuvitellakaan huuhtelematta. Paras konsti ottaa huuhtelu noin 2 tuntia ennen aktia eikä saa päästää vettä liian paljon suoleen, ei liian syvälle. Näin ei vesitippoja valu enää aktin aikana. Nautinnollisia b-rappuretkiä ;-)
Jaa, että oikein huuhteluohjeet pers-seksiin...muistaakseni silloin kun itse olin perspantavana, niin sitä vaan PANTIIN!:)
Ei liikoja miettimisiä, eipä liikoja (vesi)murheita.:) - nainenolen
pers-aukko(N) kirjoitti:
Jaa, että oikein huuhteluohjeet pers-seksiin...muistaakseni silloin kun itse olin perspantavana, niin sitä vaan PANTIIN!:)
Ei liikoja miettimisiä, eipä liikoja (vesi)murheita.:)Ihan tosi, ja juuri siksi itse huuhtelen aina ennen peppuseksiä noin 2-3 h ennen :) Voi sitten antautua täysin b-rappuseksiin ja nauttia todella, kun ei ole murheita mahd. likaisuudesta tai siitä että jotain tulee ulos. On muuten ihan mieletön se orgasmi, joka tulee kun mies on b-rapussa ja klitta saa hyväilyä osakseen samalla. Upeaa! =)
- Masterplan
Minulle itselle riittää ihan että käy wc sillon kun tuntuu siltä. Viimeksikkin tulin juuri vessasta kun mies tarrasi perseeseen kiini :D Peppu on mahtava asia mistä kummatki nauttii, jätä se huuhtelu pois. Jos mies pelkää paskaa niin pikku-heikki pistää kumipuvun ylle!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka tekee näitä aloituksia
jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa575124Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot
Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent2543562Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa
Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks2833446Oot mahtava tyyppi
En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot362913Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?
Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär2982666Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?
He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun571950Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas
Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi2931907En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia
Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis1431829Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti
– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm321432- 1201185