Astetta hankalampia

pistää miettiin

Vesimiehet hankalia saatavia? Testaileeko vesimies (m) että onko joku oikeasti kiinnostunut vai härnääkö vaan? Tykkääkö pompotella naisia mennentullen? Miten voi saada moisen edes kiinnostumaan itsestään? siinäpähän kysymyksiä.

8

3334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hankalin.

      pannahinen... :)

      Muutaman kuukauden olen vesimiesmiehen kanssa kikkaillut. Kun olemme yhdessä meillä on tosi mukavaa, huumorintajumme on samanlainen, olemme kiinnostuneita samoista asioista, keskustelemme ja nauramme paljon. Joka ikinen kerta, kun tapaamisemme jälkeen ajattelen, että olipa ihanaa, nyt tämä homma etenee (sanomatta mitään ääneen), niin vesimies ottaakin huimasti pakkia. Voi mennä viikko jos toinenkin ilman, että hänestä kuuluu mitään, mutta silti taas tavatessamme minusta tuntuu, että olen hänelle todella tärkeä.

      Minusta tuntuu, että ainakin tämä vesimies pelkää. Pelkää minua ja pelkää tunteita. On tullut kaltoin kohdelluksi jonkun entisen suhteensa puitteissa. En voi kuin odottaa, että hän katsoo minut luottamuksensa arvoiseksi ja päästää maailmaansa. Olen tavannut ihmisen, jonka kanssa viihdyn toisinaan jopa paremmin kuin itsekseni, enkä haluaisi hänestä luovuttaa.

      Kyllä vesimies testailee, testailee jatkuvasti. Huomioi jokaisen reaktiosi erilaisiin heittoihinsa ja toimiinsa, mutta eikö niin tee jokainen uuteen ihmiseen tutustuva? Pompottaako naisia? Tavallaan kyllä. Mutta en usko puheita, jonka mukaan vesimiesmiehet olisivat kovempia pettämään kuin muut, etsivät vain itselleen täydellistä naista, tyytymättä vähempään, ja siksi eivät pitkään viihdy sellaisen seurassa, joka ei näihin kriteereihin taivu, jatkavat siis matkaansa. Oletettavasti juuri siksi ovat saaneet näillä sivustoilla kimppuunsa vihaisen akkalauman, joka toitottaa heidän petollisuuttaan ja välinpitämättömyyttään.

      Minulla tilanne on sikäli hyvä, että viihdyn loistavasti omassa itsenäisessä elämässäni, enkä ole tiivistä seurustelusuhdetta vailla. Elämäni ei siis järky vesimiehen kuvioista, minulla on omani. Ehkä juuri sillä olen saanut vesimiehen kiinnostuksen säilymään. En ole uhka hänen vapaudenkaipuulleen, eikä hän minun.

      Ihanaa kesää kaikille vesimiesmiehille. Olkaa juuri sellaisia kuin olettekin. Olette hyviä tyyppejä :)

      • Jld

        Miten pitäisi suhtautua moiseen? Minusta tuntuu kyllä, että kyseinen vesimiesmies tietää että olen hänestä kiinnostunut, mutta jotenkin tuntuu ettei saa mitään aikaan vaikka yrittäisin kuinka? Olin ystävieni kanssa kävelemässä kaupungissa, ja vesimies huutelee ystävälleni kehuvia kommentteja? ja kyseli minulta kyseisestä tytöstä. Miten tähän pitäisi suhtautua? Yrittääkö se jotenkin viestiä, että minun pitäisi jättää hänet rauhaan? Vai testaileeko vain minua? en kyllä usko sitä. Mutta vaikka kuinka yrittää, niin tuntuu ettei vesimiesmies ymmärrä mitään!


      • vesimiesN
        Jld kirjoitti:

        Miten pitäisi suhtautua moiseen? Minusta tuntuu kyllä, että kyseinen vesimiesmies tietää että olen hänestä kiinnostunut, mutta jotenkin tuntuu ettei saa mitään aikaan vaikka yrittäisin kuinka? Olin ystävieni kanssa kävelemässä kaupungissa, ja vesimies huutelee ystävälleni kehuvia kommentteja? ja kyseli minulta kyseisestä tytöstä. Miten tähän pitäisi suhtautua? Yrittääkö se jotenkin viestiä, että minun pitäisi jättää hänet rauhaan? Vai testaileeko vain minua? en kyllä usko sitä. Mutta vaikka kuinka yrittää, niin tuntuu ettei vesimiesmies ymmärrä mitään!

        niin hän viestittää, ettei ole sinusta kiinnostunut siten. Mikäli vesimies olisi sinusta kiinnostunut, hän ei kehuisi muita. Mutta kun ei osaa itse sitä sanoa, niin antaa käytöksellään viestin... olen pahoillani vesimiesmiesten käytöksestä... todella röyhkeää.


      • nyyyyyyyyyyt
        vesimiesN kirjoitti:

        niin hän viestittää, ettei ole sinusta kiinnostunut siten. Mikäli vesimies olisi sinusta kiinnostunut, hän ei kehuisi muita. Mutta kun ei osaa itse sitä sanoa, niin antaa käytöksellään viestin... olen pahoillani vesimiesmiesten käytöksestä... todella röyhkeää.

        Onko noin? Olen tuntenut kyseisen veskarin jo jonkin aikaa, ihan kaverina. Yhessä vaiheessa hän otti minuun yhteyttä jne..

        ehkä tarvii vaan sitten luovuttaa


      • Toivon Kipinä
        vesimiesN kirjoitti:

        niin hän viestittää, ettei ole sinusta kiinnostunut siten. Mikäli vesimies olisi sinusta kiinnostunut, hän ei kehuisi muita. Mutta kun ei osaa itse sitä sanoa, niin antaa käytöksellään viestin... olen pahoillani vesimiesmiesten käytöksestä... todella röyhkeää.

        Muiden kehuminen ei välttämättä kerro huonosta kiinnostuksesta toista kohtaan. Itsekin olen sortunut tämmöiseen, etten pelottaisi liialla innokkuudella miestä, johon olen hyvin ihastunut. Pelkästään silmäni kertovat voimakkaista tunteistani häntä kohtaan, joten suu voi puhua joskus muutakin, näin olen funtsinut. Mutta, voi olla, että vesimiesnaisena olen valinnut väärän taktiikan. Miehiä ehkä pitäisi kehua aivan surutta, eikä edes puolella tavulla viitata muihin miehiin.


      • yhdyn tähän juuri näin

        Tälläinen olen..mutta en petä toista koskaan vaikka vapauden kaipuu onkin suuri ja omissa oloissa viihtyvä, silti se toinen on älyttömän tärkeä minulle, kiva kun on joku "lähellä" eikä hän halua vangita minua omaksi häkkilinnuksi. Totta on ettei tarvitse tyytyä vähempään, kriteerit miehistä on korkealla, mutta kun sellaisen on tavannut, olo yhdessä on tosi ihanaa ja varmaan saa huomiota kaikin tavoin sen ajan kun ollaan yhdessä, vaikka sitten vetäytyisikin taas omiin oloihin vähäksi aikaa, toinen on kuitenkin mielessä koko ajan.. seurustelen Ravun kanssa, ei hänkään ole helppo luonteeltaan, vähän samantyyppisiä "vetäytyjiä" ollaan molemmat luonteeltamme, ehkä tämä juttu toimii sitten meillä..


      • kerron sinulle
        Jld kirjoitti:

        Miten pitäisi suhtautua moiseen? Minusta tuntuu kyllä, että kyseinen vesimiesmies tietää että olen hänestä kiinnostunut, mutta jotenkin tuntuu ettei saa mitään aikaan vaikka yrittäisin kuinka? Olin ystävieni kanssa kävelemässä kaupungissa, ja vesimies huutelee ystävälleni kehuvia kommentteja? ja kyseli minulta kyseisestä tytöstä. Miten tähän pitäisi suhtautua? Yrittääkö se jotenkin viestiä, että minun pitäisi jättää hänet rauhaan? Vai testaileeko vain minua? en kyllä usko sitä. Mutta vaikka kuinka yrittää, niin tuntuu ettei vesimiesmies ymmärrä mitään!

        yhden mahdollisuuden mitä se sellainen käyttäytyminen voisi merkitä. Kehumalla ystävääsi, se nimenomaan haluaa nähdä sun reaktion siihen. En tiedä muista vesimiehistä mutta itse olen monesti nuoremapana ja kokemattomana tehnyt samoin. Reaktiot ja elekieli on paljon rehellisempää kuin sanat. Jokainen osaa puhua ja jokainen osaa puhua paskaakin. Jäljelle jää siis testaaminen. Jos haluaa päästä perille toisesta. Sun pitäisi kysyä ihan toisenlainen kysymys. Tulkitseeko vesimies reaktiosi oikein? Jos ei, niin silloin taitaa edessä olla vaikeuksia, jos taas tulkitsee oikein, on sinun katsottava hänen reaktiota ja elekieltä. Jos pystyt luet silloin sieltä sen, mikä meiltä vesimiehiltä jää aina sanomatta. Jotain mistä meitä aina haukutaan...


    • Ramu73

      En ole ainakaan minä? Minä kiinnostun sellaisesta naisesta joka on aito oma itsensä ja persoonallinen fiksu tyyppi. Toki testaan älykkyyttä ja kiusoittelen pienellä leikkimielellä. Eli huumorii täytyisi ymmärtää... Juu ja sitä tilaa tarvitaan. En seurustele tällä hetkellä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2752
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2055
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe