Viikonloppuna (2.6.07) alkoivat ongelmat Welhon 4 megaisen yhteyden kanssa. Yhteys alkoi pätkimään niin, että yksinkertaistenkin sivujen aukaisemiseen meni minuutti.
Soitin Welholle ja valitin. He ehdottivat routerin buuttaamista ja huoltokäyntiä. "Olen buutannut routterin ja koneen kahdesti, sekä käynyt kaikki kaapelit kahteen kertaan läpi. Vika EI ole huoneistossani", ilmoitin heille. Lupasin myös soittaa uudestaan mikäli ongelmat jatkuvat.
Netti toimi muutaman tunnin Lauantai iltapäivänä normaalisti, mutta oli toivoton koko Sunnuntai päivän.
Soitin Welholle ja valitin. Sama juttu, tarjosivat huoltokäyntiä. Kieltäydyin.
Ongelmat jatkuivat vielä Maanantaina, mutta nyt yhteys toimi on/off periaattella melkein joka toinen tunti.
Soitin Welholle ja valitin. Tarjosivat huoltokäyntiä, johon vastasin: "Saahan tänne joku tulla pällistelmään, mutta sen verran tunnen nettiä että vika ei todellakaan ole huoneistossani, mutta jos emme muuten saa tätä ratkaistua, tilataan se hemmetin huoltokäynti". Huoltokäynti sovittiin Torstaiksi.
Noh, netti sitten vihdoin ja viimein toimi moitteettomasti Keskiviikkona, joten...
... peruin huoltokäynnin heti Torstai aamuna.
"Joudutte sitten maksamaan tästä 50€", ilmoitti Welho.
Lisää...
http://www.cuzetus.com
Welho kusetti 50€
11
2322
Vastaukset
- tozimies
Muutaman toimittajan konsultoinnin ja muun toimenpiteen jälkeen, Welhon asiakaspalvelun esimies SANOI peruuttavansa laskun.
Valitettavasti, allekirjoittaneella on aikaisemmin kokemusta siitä, että se mitä Welhon asiakaspalvelun kanssa on sovittu ja mitä laskussa lukee on kaksi eri asiaa...
... joten, ennen kuin vedän sanani täysin takaisin, odotan että todella näen tämän laskun.- ei toimi, toimii ja sitten ...
Joo, todella kannattaa nähdä millainen on paperilasku, ja tarkastaa vielä, että se on sovitun mukainen. Welhon palvelusivulla on nähtävissä viimeinen sähköinen lasku, jonka loppusumma ei ainakaan minulla vastannut edes paperiversion summaa... Huonolla onnella seuraavaksi tulee karhulasku - jos tulee - minulle ei tullut. Yhteys kuitenkin katkaistiin maksamattoman laskun vuoksi, jonka jälkeen olisi pitänyt maksaa avausmaksu 10 €, että saisin irtisanoa sopimuksen ja lopettaa "palvelun"?!? Että näin toimii Welho. Tosin kun valittaa ja valittaa, korjaavat asiakaspalvelussa möhläyksiään. Goodbye Welho!
- outoa logiikkaa
ei toimi, toimii ja sitten ... kirjoitti:
Joo, todella kannattaa nähdä millainen on paperilasku, ja tarkastaa vielä, että se on sovitun mukainen. Welhon palvelusivulla on nähtävissä viimeinen sähköinen lasku, jonka loppusumma ei ainakaan minulla vastannut edes paperiversion summaa... Huonolla onnella seuraavaksi tulee karhulasku - jos tulee - minulle ei tullut. Yhteys kuitenkin katkaistiin maksamattoman laskun vuoksi, jonka jälkeen olisi pitänyt maksaa avausmaksu 10 €, että saisin irtisanoa sopimuksen ja lopettaa "palvelun"?!? Että näin toimii Welho. Tosin kun valittaa ja valittaa, korjaavat asiakaspalvelussa möhläyksiään. Goodbye Welho!
jos itse jätät laskun maksamatta?Harva yritys tykkää asiakkaista jotka eivät maksa laskujaan...jos on jotain epäselvyyksiä, niin kannattais ottaa yhteyttä ite ja selvitellä. Mulla ei ole ollut mitään ongelmia eri firmojen kanssa - kun on hoitanut laskut ajallaan. Jotain velvollisuuksia on asiakkaillakin, u know?!
- ei tajua
jos se hyvitys on sulle luvattu niin eiköhän se hoidu. Mun mielestä on loogista että jos vaivautuu ilmoittamaan huollon peruutuksesta muutama tunti ennen ajankohtaa niin saakin joutua maksamaan. Sullahan oli eri tilanne ja tämä ymmärrettiin etkä joudu maksaan... kokeiles tätä Soneralla/ELisalla joiden huoltokäynnit on viikkojen jonojen päässä ja maksavat helposti yli 100 euroa...kyse on aina siitä mihin vertaa...
- welhosta viimein eroon päässyt
outoa logiikkaa kirjoitti:
jos itse jätät laskun maksamatta?Harva yritys tykkää asiakkaista jotka eivät maksa laskujaan...jos on jotain epäselvyyksiä, niin kannattais ottaa yhteyttä ite ja selvitellä. Mulla ei ole ollut mitään ongelmia eri firmojen kanssa - kun on hoitanut laskut ajallaan. Jotain velvollisuuksia on asiakkaillakin, u know?!
jos et ole edes saanut laskua???? Kyse oli postin hävittämästä laskusta. Tai oikeastaan siitä, että Welhon asiakaspalvelu oli tallentanut puhelimitse ilmoittamani uudet osoitetiedot päin pxx:tä, ja posti ei siis toimittanutlaskua perille. Muuttotouhuissa on sen verran miettimistä, että yhden kk:n lasku jäi siis maksamatta, mutta seuraavan sitten maksoin, kun posti oli jostain kaivanut uuden osoitteen... Karhulaskua tuosta maksamattomasta ei koskaan tullut eikä seuraavan kk:n maksettua laskua welhossa ei kohdennettu tuohon onnettomaan maksamattomaan.. Yhteydet varoittamatta poikki ja 10 euroa maksuun avauksesta - ennenkuin voidaan sulkeaa. Aika outoa meininkiä. Ei paljon naurattanut "asiakaspalvelu". Todettakoon, että maksan AINA laskuni eräpäivänä, siis jos laskun ylipäätään saan ja se on aiheellinen.
- selittelyn makua
welhosta viimein eroon päässyt kirjoitti:
jos et ole edes saanut laskua???? Kyse oli postin hävittämästä laskusta. Tai oikeastaan siitä, että Welhon asiakaspalvelu oli tallentanut puhelimitse ilmoittamani uudet osoitetiedot päin pxx:tä, ja posti ei siis toimittanutlaskua perille. Muuttotouhuissa on sen verran miettimistä, että yhden kk:n lasku jäi siis maksamatta, mutta seuraavan sitten maksoin, kun posti oli jostain kaivanut uuden osoitteen... Karhulaskua tuosta maksamattomasta ei koskaan tullut eikä seuraavan kk:n maksettua laskua welhossa ei kohdennettu tuohon onnettomaan maksamattomaan.. Yhteydet varoittamatta poikki ja 10 euroa maksuun avauksesta - ennenkuin voidaan sulkeaa. Aika outoa meininkiä. Ei paljon naurattanut "asiakaspalvelu". Todettakoon, että maksan AINA laskuni eräpäivänä, siis jos laskun ylipäätään saan ja se on aiheellinen.
vähän ontuu noi selitykset sun laskujen maksamisesta. Mihin sä sen maksuttoman muistutuksen hukkasit joka tulee Welholla aina samassa kuoressa uuden laskun kanssa?Helppo syyttää muita kun ei hoida omia asioitaan.
t. nykyisin suoraveloitus voimassa.. - ei edelleenkään naurata
selittelyn makua kirjoitti:
vähän ontuu noi selitykset sun laskujen maksamisesta. Mihin sä sen maksuttoman muistutuksen hukkasit joka tulee Welholla aina samassa kuoressa uuden laskun kanssa?Helppo syyttää muita kun ei hoida omia asioitaan.
t. nykyisin suoraveloitus voimassa..Ai että tulee aina samassa kuoressa vai? Ainako? Taidat olla Welhon asiakaspalvelusta ja tapaus tuttu. Selityksesi on ainaskin sama; olemme aina oikeassa, sinä aina väärässä. Nimittäin tuo muistutuslasku ei ollut kirjekuoressa, se on tietysti vaikea todistaa, mutta samoin se on ongelmallista yrityksen todistaa, että muistutus olisi kuoressa ollut...
Niin suoraveloitusta en - Luojan kiitos - Welhon kanssa tehnyt, sillä lopetettuani ko. "palvelun" tuli vielä KOLME TÄYSIN aiheetonta ja turhaa laskua seuraavalle kuukaudelle! Jos suoraveloitusta olisin käyttänyt, olisi rahat menneet Welholle ja palautusta turha toivoa. Toteankin sinulle, Welhon asiakaspalvelija, että Welho pidätti sählinkiensä takia 5 euroa minun vahingossa maksamaani ylilaskua. Milloinkas aiotte palauttaa ko. hyvityslaskun? - muistutuslaskuista
selittelyn makua kirjoitti:
vähän ontuu noi selitykset sun laskujen maksamisesta. Mihin sä sen maksuttoman muistutuksen hukkasit joka tulee Welholla aina samassa kuoressa uuden laskun kanssa?Helppo syyttää muita kun ei hoida omia asioitaan.
t. nykyisin suoraveloitus voimassa..Mistäs muuten tiedät, että muistutuslaskut tulevat samassa kuoressa? Taidatkin olla itse se, joka karhulaskujen kanssa makselee! Siis sinulle suosittelen sitä suoraveloitusta.
Mutta kuten jo kirjoitettu, Welhon asiakaspalvelustahan tämä viestin on peräisin... Hyvä sinänsä, että seuraatte tätä palstaa. - Oiu7
Tulin juuri siksi näitä lukemaan et mahdanko yksin olla ajatusten kanssa et Dna/Dna Welholla on pahasti laskutus sekaisin. Itse vaihdoin Operaattoreita jo aikaa sitten ja omistan useita liittymiä, nykyään kolmelta eri palveluntarjoalta ja silti perintätoimistolta tuli karhukirje (Welho) vaikka lopetettuani kyseisen palvelun soitin ja kysyin onko kaikki maksettu ja ok, vastaus oli että kyllä. Nyt peritään yli sataa euroa jostain....? Ikinä enää en käytä kyseisiä yrityksiä mihinkään.
- ihanko tosi?
"Netti toimi muutaman tunnin Lauantai iltapäivänä normaalisti, mutta oli toivoton koko Sunnuntai päivän"
Kiva viikonloppu sulla. Huomasit varmasti meteorologian laitoksen nettisivuilta sen, minkä me muut koimme ulkona ollessamme.- tozimies
Jonkun ne työt pitää tehdä ja kun väline (netti), jota tarvitsee työnteossa ei toimi, alkaa keittää - oli keli mikä tahansa!
... Näillä palkoilla ei kun ei voi velvollisuuksia pakoilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1122546- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631732- 561727
- 1641651
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581526Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket271207