VAIMO HALUAA USEAA MIESTÄ

Aviomies

Vaimoni haaveilee seksistä usean miehen kanssa, on kuulemma taivaallisen kiihottavaa ajatella olevansa useamman rakastajan keskipisteenä. Kuumimmat fantasiat ovat sellaisia, missä tuntemattomat miehet pakottavat hänet mukaansa, vievät syrjäiseen synkkään majaan, jossa käyttävät hyväkseen koko yön.

Nyt vaimoni on alkanut tosissaan harkita fantasian toteuttamista, kiihottaa niin paljon. Mitä teen, ilman lupaani hän ei sanonut menevänsä, uskallanko antaa hänet tuntemattomien käsiin?
Kaiken maailman pervoja liikkuu ja kalastelee uhreja. Ajatus ei ole minunkaan mielestä vastenmielinen, päinvastoin! On todella kiihottavaa ajatella oma seksikäs vaimo useamman miehen keskipisteenä.

Onko olemassa jonkinlaisia klubeja, jossa voisi turvallisesti toteuttaa leikki ja lopettaa, jos tuntuu että homma ei toimi! Asumme Tampereen lähellä.

Onko olemassa jokin kerho netissä, jossa voisi keskustella muiden kanssa ja vaihtaa mielipiteitä, olen joskus nähnyt jonkin aisankannattajien systeemin!?

62

19692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nisse

      voisin järjestää, muutaman kaverin kanssa, homman kondikseen:)

    • "typsyli"

      semmoisesta minäkin olen haaveillut (2 miestä yhtä aikaa) ja siitä sulhaseni kanssa myös keskustellut eikä hän yhtään asiaa ainakaan vastustellut... eikä kyllä luvannutkaan... =)

      • Waltsu

        Ottakaahan yhteyttä. Järjestetään.....
        Hoidan mahdollisen kustannuspuolen....


      • Aviomies
        Waltsu kirjoitti:

        Ottakaahan yhteyttä. Järjestetään.....
        Hoidan mahdollisen kustannuspuolen....

        Kerro vähän, mitä olet ajatellut, tuleeko monta miestä, minkä ikäisiä, minnepäin. Jonnekin mökille vai kaupunkiin. Näytin viestisi vaimolle,uteliaan jännittynyt ilme!


      • Herrasmies

        Moi !
        olen hoikka,terve,siisti,luotettava,mukava,asillinen herrasmies pk-seudulta.
        Voisin tulla toteuttamaan unelmasi yksin tai vastaavan kaverini kanssa?
        Upeaa kiiretöntä seksiä josta nautimme pitkään.
        Kokemusta on muutamasta kerrasta kolmantena pyöränä ja kimpasta kaverini kanssa,
        ota yhteyttä niin katsotaan mitä kehittyy


      • Wille & co
        Aviomies kirjoitti:

        Kerro vähän, mitä olet ajatellut, tuleeko monta miestä, minkä ikäisiä, minnepäin. Jonnekin mökille vai kaupunkiin. Näytin viestisi vaimolle,uteliaan jännittynyt ilme!

        Vaimosi kaipaa selvästi lujaa miesten kättä, minulla olisi ehdotus!
        Meillä on viiden miehen jengi, ollaan tiukkoja kuntosalikundeja, tehdään ruumiillista työtä, mennään taas viettämään kesän avausta Vapun jälkeen perjantaista sunnuntaihin mökille Satakuntaan. Me voitaisiin ottaa vaimosi mukaan, sovitaan tapaaminen jossakin paikassa Huittisten lähellä, sopiiko! Tai siis sopiiko vaimollesi, mitään väkisin viemisiä emme hyväksy vaikka voitaisiin leikkiä sinun joutuvan lahjoittamaan hänet meille. Sitoisit kädet ja nilkat, silmät peitettyinä nostaisimme meidän toisen auton takapenkille. Ja palautus samaan paikkaan sunnuntai-iltana.Takaan vaimosi saavan kyrpää joka reikään ja tarpeeksi, välillä voimme sitoa leidisi roikkumaan kattokoukkuun ja hieman ruoskia ja sitten taas takaa ja edestä!


    • myös aviomies

      Kannattaa kokeilla ehdottomasti, kun eka puhutte asiat keskenään selviksi ja sovitte pelisäännöt, miehiin kannattaa tutustua eka, tekstailla, meileilla, jutella puhelimitse jne..siten saa tarvittavaa luottamusta/tuntemusta toisista. Meillä on vaimo käynyt useita kertoja panettamassa kunnolla vieraissa ja kaikki sujunut hyvin kotielämässä, seksi jopa värikkäämpää nyt kotonakin eli suosittelen...

      • Harkitseva

        Onko vaimosi törmännyt mihinkään epämukavaan systeemiin, onko hänellä vakirakastaja vai useita.
        Onko ollut samaan aikaan useamman kanssa


      • Täällä myös aviomies

        Meillä myös on harrastettu useamman vuoden ajan tuota "vaimolle vierasta"-kuviota, ja se toimii aivan uskomattoman upeasti. Suosittelen !!!!

        On todella kiihottavaa, kun vaimo saa kunnolla vierasta kyrpää ja sitten pääsee "luikkaille".
        Tuo mahtavan latauksen seksielämään !!!!


      • liukkaille
        Täällä myös aviomies kirjoitti:

        Meillä myös on harrastettu useamman vuoden ajan tuota "vaimolle vierasta"-kuviota, ja se toimii aivan uskomattoman upeasti. Suosittelen !!!!

        On todella kiihottavaa, kun vaimo saa kunnolla vierasta kyrpää ja sitten pääsee "luikkaille".
        Tuo mahtavan latauksen seksielämään !!!!

        Haluaisin vaimosi, eikä haittaisi jos pääsisin hakuliukkaille. Vastatkaa ja tutkaillaan


    • Tietoa haluava

      Hyvä herra, kerro vaimostasi, vaikka onkin "seksikäs", ikäluokka, muoto jne. millaisia miehiä hän haluaa, ikä jne. on vaikea muodostaa mitään mielikuvaa viestisi perusteella!

      • SE VAIMO

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.


      • Nainen
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Mieti nyt rouva hyvä onko fantasian toteuttaminen sen väärti! Mikset tyydy eplkkään fantasiointiin? Vaikka ajatus toteutuksesta on kiihottavaa, uskon että tapahtuma "lyö kiilaa" miehesi ja sinun väliin.
        Mieti siis!


      • Heti valmis
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        No "Tanja", jos miehesi on poissa kotoa ja asut lähellä Tamperetta, nyt liikkeelle!
        Täällä on valmiina kaksi urosta toteuttamaan kuvitelmasi vaikka ensi yönä!
        Näen jo sinut makuuhuoneen päätyihin sidottuna ja me kaksi teemme kaikkemme sinun laukaisemiseksi.
        Tehdäänkö kerrosvoileipä! Viestittele pian!


      • Hyvä neuvo
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Hei vaan. Mielestäni kannattaa kuitenkin vielä parikin kertaa miettiä mihin ryhtyy. Kyllä itsekin joskus olen haaveillut kimppakivasta (N 2M, olen viriili O.K. näköinen heteromies), mutta jos suinpäin heittäytyy jonkun vieraan, kutakuinkin tuntemattoman miesporukan käsittelyyn saattaa seuraukset vaikuttaa koko loppuelämääsi. Kannattaa muistaa että nettisivujen "mukavat ja hienot tyypit" saattaa olla täysiä pervoja ja sadisteja ja en usko etteikö negatiivisia vaikutuksia avioelämääsi tule ensikokeilustakaan. No... Voihan olla että kuvittelen vaan. Mutta muista: täytyy sitä kuitenkin tulla toimeen itsensä kanssa loppuelämänsä... Iloista illanjatkoa...


      • Sirpa
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Hyvä Rouva-kulta!
        Jos olet vähänkään kuvailemasi näköinen ja tapainen, saat herrasmiehiä niin paljon kuin haluat luotettavista paikoista. Tällaiset nettihommat ovat kiihottavia fantasiointiin, oudot miehet ja mökkiyöt kaikkine temppuineen, jos ne kiihottaa.
        Käykää yhdessä asia lävitse miehesi kanssa ja miettikää, onko molemmat valmiita leikkiin.
        Kiihottaako sitominen sinua oikeasti ja usean miehen armoilla oleminen?
        Kerron asian kokemuksesta!
        Voin kertoa lisää, jos sinua kiinnostaa.


      • M & N
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Sokkoleikki, saat tuttuja ja turvallisia. Tunnut kovin pitävän ja haluuvan useampaa urosta ja lisäksi pientä leikkiä sitomisella ja pikku piiskausta. Pelkäät lähteä vieraiden kyytiin, se on ihan oikein. Luin saamiasi juttuja, en lähtisi niihin sinuna. Vaikka varmaan kiihottaa, mutta mielikuvissa vain.
        On kuuma vihje, joka saa eroottisen mielesi kihisemään. Se on toiminut meillä, vaatii rohkeutta, antaa paljon.
        Siis, ota ”orgioihin” tuttuja ihmisiä, jotka tunnette ja tiedätte. Varmasti sinullekin on tehty ehdotuksia ja tiedät ketkä ovat sinusta kiinnostuneita. Miehellesikin on varmaan rohkeimmat ehdotelleet joskus yhteishauskaa sinun kanssa.
        Esitä kutsu yhdelle sinun ihastuksellesi, pyydät hänen kutsumaan seuraavan ja sitten tämän kutsuu kolmannen. Rohkenen epäillä kolmen karskin miehen riittävän sinulle ainakin eka kerralla.
        Kutsun voi aloittaa myös miehesi, jolloin sinä et tietäisi kenenkään henkilöllisyyttä.
        Kaikki vieraat ovat huput päässä ja viitat päällä, vain aseet on näkyvillä. Kukaan ei saa sanoa sanaakaan. Miehetkään eivät saa nähdä toisiaan, heidän pitää pukeutua eri huoneissa. Vain kutsuja tietää kutsuttunsa. Kutsuttu ei saa tietää kutsujan henkilöllisyyttä. Ja SINUT tuntee, kokee ja näkee kaikki. Olet juhlien tähti, keskipiste, sitten voi laajentaa. Meillä on nyt vaimon hoidossa viisi kutsuttua.
        Voit uskoa, että alat käydä kuumana, kun kolme hahmoa lähestyy, siittimet ojossa sinua.
        Sinä teet lain, mitä ei saa tehdä ja turvasanan, jos esimerkiksi piiskaus alkaa tuntua liian kipeältä.
        Eli sinun sanaasi on kaikkien toteltava.
        Miehesi sitoo sinut valmiiksi ja voi jäädä mukaan, katsomaan, hän ei saa muiden aikana sinuun koskea. Kannattaa hommata muutamat erilaiset kahleet ja pari ruoskaa. Niitä tullaan aina tarvitsemaan.
        Huoneesta kuuluu vain sinun voihkintasi ja kostea litinä, pussit hakkaavat rytmikkäästi ja mies vaihtuu. Niin, rakastelua et voi kieltää, se jatkuu niin kauan kuin paukkuja riittää!
        Miltä kuulostaa, eikö ole jännä liikkua sen jälkeen ja yrittää miettiä, ketkä ovat olleet mukana.


      • Mark
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Viesteissä mainittiin anonyymit aisankannattajat "kerho", jossa on kyse siis //groups.msn.com/AnonyymitAisankannattajat -sivustosta. Tuolla samanhenkiset (219 jäsentä) keskustelevat, kertovat ja fantasioivat aiheesta. Ei siis kuitenkaan mikään fyysinen kerho.

        Tervetuloa tutustumaan. (Anteeksi pieni mainostus)

        tv. Mark


      • tyydytettynä takaisin
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Hei innostuppa asiasta ja ota yhteyttä. Voin olla aluksi yksin ja hoitelen useamman kerran illan aikana. Tarvittaessa saan kaverin mukaan, sinun ehdoillasi...


      • tahtoo
        M & N kirjoitti:

        Sokkoleikki, saat tuttuja ja turvallisia. Tunnut kovin pitävän ja haluuvan useampaa urosta ja lisäksi pientä leikkiä sitomisella ja pikku piiskausta. Pelkäät lähteä vieraiden kyytiin, se on ihan oikein. Luin saamiasi juttuja, en lähtisi niihin sinuna. Vaikka varmaan kiihottaa, mutta mielikuvissa vain.
        On kuuma vihje, joka saa eroottisen mielesi kihisemään. Se on toiminut meillä, vaatii rohkeutta, antaa paljon.
        Siis, ota ”orgioihin” tuttuja ihmisiä, jotka tunnette ja tiedätte. Varmasti sinullekin on tehty ehdotuksia ja tiedät ketkä ovat sinusta kiinnostuneita. Miehellesikin on varmaan rohkeimmat ehdotelleet joskus yhteishauskaa sinun kanssa.
        Esitä kutsu yhdelle sinun ihastuksellesi, pyydät hänen kutsumaan seuraavan ja sitten tämän kutsuu kolmannen. Rohkenen epäillä kolmen karskin miehen riittävän sinulle ainakin eka kerralla.
        Kutsun voi aloittaa myös miehesi, jolloin sinä et tietäisi kenenkään henkilöllisyyttä.
        Kaikki vieraat ovat huput päässä ja viitat päällä, vain aseet on näkyvillä. Kukaan ei saa sanoa sanaakaan. Miehetkään eivät saa nähdä toisiaan, heidän pitää pukeutua eri huoneissa. Vain kutsuja tietää kutsuttunsa. Kutsuttu ei saa tietää kutsujan henkilöllisyyttä. Ja SINUT tuntee, kokee ja näkee kaikki. Olet juhlien tähti, keskipiste, sitten voi laajentaa. Meillä on nyt vaimon hoidossa viisi kutsuttua.
        Voit uskoa, että alat käydä kuumana, kun kolme hahmoa lähestyy, siittimet ojossa sinua.
        Sinä teet lain, mitä ei saa tehdä ja turvasanan, jos esimerkiksi piiskaus alkaa tuntua liian kipeältä.
        Eli sinun sanaasi on kaikkien toteltava.
        Miehesi sitoo sinut valmiiksi ja voi jäädä mukaan, katsomaan, hän ei saa muiden aikana sinuun koskea. Kannattaa hommata muutamat erilaiset kahleet ja pari ruoskaa. Niitä tullaan aina tarvitsemaan.
        Huoneesta kuuluu vain sinun voihkintasi ja kostea litinä, pussit hakkaavat rytmikkäästi ja mies vaihtuu. Niin, rakastelua et voi kieltää, se jatkuu niin kauan kuin paukkuja riittää!
        Miltä kuulostaa, eikö ole jännä liikkua sen jälkeen ja yrittää miettiä, ketkä ovat olleet mukana.

        Olisiko mahdollista päästä jonon jatkoksi


      • SE VAIMO
        tyydytettynä takaisin kirjoitti:

        Hei innostuppa asiasta ja ota yhteyttä. Voin olla aluksi yksin ja hoitelen useamman kerran illan aikana. Tarvittaessa saan kaverin mukaan, sinun ehdoillasi...

        Alkoipa kiinnostaa ja kiihottaa, kerro lisää itsestäsi!


      • tyydytettynä takaisin
        SE VAIMO kirjoitti:

        Alkoipa kiinnostaa ja kiihottaa, kerro lisää itsestäsi!

        Niin, asia voidaan tehdä niin kuin haluatte.Voin tulla ja miehesi luovuttaa sinut käyttööni. On myös mahdollista, että hän näkee tai osallistuu tyydyttämis sessioon. Jos miehesi haluaa nuolla sinut ennen ja jälkeen se on ok. Se on sanomattoman raastavaa ja kiihoittavaa kun näkee/
        aistii vasta käytetyn oman rakkaan pimpin.Liukas valuva vieraan miehen sperma se on nuoltava/pyyhittävä hellästi ja rakkaudella pois.

        Olen tavallinen lähinnä "normaali" mies 43v iso kokoinen ainut pahe on kun on liikaa virtaa ja joutuu aktien välillä tyydyttämään itsensä jos jonkun laisiin nyrkkikyllikeihin, toivoisin tapaamista. Asun 300 km päässä mutta hyvän asian puolesta ei ole välimatkoja.Haluaisin tavata yli aktiivisia.


      • Aviomies
        M & N kirjoitti:

        Sokkoleikki, saat tuttuja ja turvallisia. Tunnut kovin pitävän ja haluuvan useampaa urosta ja lisäksi pientä leikkiä sitomisella ja pikku piiskausta. Pelkäät lähteä vieraiden kyytiin, se on ihan oikein. Luin saamiasi juttuja, en lähtisi niihin sinuna. Vaikka varmaan kiihottaa, mutta mielikuvissa vain.
        On kuuma vihje, joka saa eroottisen mielesi kihisemään. Se on toiminut meillä, vaatii rohkeutta, antaa paljon.
        Siis, ota ”orgioihin” tuttuja ihmisiä, jotka tunnette ja tiedätte. Varmasti sinullekin on tehty ehdotuksia ja tiedät ketkä ovat sinusta kiinnostuneita. Miehellesikin on varmaan rohkeimmat ehdotelleet joskus yhteishauskaa sinun kanssa.
        Esitä kutsu yhdelle sinun ihastuksellesi, pyydät hänen kutsumaan seuraavan ja sitten tämän kutsuu kolmannen. Rohkenen epäillä kolmen karskin miehen riittävän sinulle ainakin eka kerralla.
        Kutsun voi aloittaa myös miehesi, jolloin sinä et tietäisi kenenkään henkilöllisyyttä.
        Kaikki vieraat ovat huput päässä ja viitat päällä, vain aseet on näkyvillä. Kukaan ei saa sanoa sanaakaan. Miehetkään eivät saa nähdä toisiaan, heidän pitää pukeutua eri huoneissa. Vain kutsuja tietää kutsuttunsa. Kutsuttu ei saa tietää kutsujan henkilöllisyyttä. Ja SINUT tuntee, kokee ja näkee kaikki. Olet juhlien tähti, keskipiste, sitten voi laajentaa. Meillä on nyt vaimon hoidossa viisi kutsuttua.
        Voit uskoa, että alat käydä kuumana, kun kolme hahmoa lähestyy, siittimet ojossa sinua.
        Sinä teet lain, mitä ei saa tehdä ja turvasanan, jos esimerkiksi piiskaus alkaa tuntua liian kipeältä.
        Eli sinun sanaasi on kaikkien toteltava.
        Miehesi sitoo sinut valmiiksi ja voi jäädä mukaan, katsomaan, hän ei saa muiden aikana sinuun koskea. Kannattaa hommata muutamat erilaiset kahleet ja pari ruoskaa. Niitä tullaan aina tarvitsemaan.
        Huoneesta kuuluu vain sinun voihkintasi ja kostea litinä, pussit hakkaavat rytmikkäästi ja mies vaihtuu. Niin, rakastelua et voi kieltää, se jatkuu niin kauan kuin paukkuja riittää!
        Miltä kuulostaa, eikö ole jännä liikkua sen jälkeen ja yrittää miettiä, ketkä ovat olleet mukana.

        Oletpa tehnyt kovan ehdotuksen vaimolleni ja minulle. Eilen illalla luimme juttuasi yhdessä ja täytyy sanoa värinää olleen ilmassa. Mutta, kai se on parasta jättää fantasian asteelle, liian moni tulisi tietämään ja kieli on varomaton !
        Meillä oli tosi mahtava erotiikkailta fantasiaasi miettiessämme!
        Kiitos!
        Vaimo näyttää ottaneen aktiivisen otteen kirjoitteluun!


      • tapsa
        SE VAIMO kirjoitti:

        Alkoipa kiinnostaa ja kiihottaa, kerro lisää itsestäsi!

        Sinuna todellakin miettisin tarkkaan sillä ensiksi
        jututtaisin niitä jotka on raiskattu sekä muuta
        väkivaltaa tehty. sillä sen jälkeen ei ole enää tulevaisuutta elämässäsi koska kokemasi on niin
        suuri taakka jotta et yksinkertaisesti jaksa elää
        vaan riistät itseltäsi hengen.

        tämä on faktuaalista rikostilastoa jotta voimakkaan väkivaltaisen kohtalon omaavat ovat riistäneet 90% hengen itseltään. ja toivon jotta et päädy tähän tilastoon.
        voit menettää sukupuolielimesi repeytymän vuoksi ns. väkisin sekä muulla tavalla voimakaan seksuaalisen uhrina ja todellakin sitten olet UHRI OMIEN FANTASIJOIDESI VUOKSI.
        et tule enää koskaan nautimaan normaalista sukupuolisesta kanssakäymisistä sillä voi olla jotta et ole myöskään sielullisesti normaali ja et haudo muuta kuin kostoa ja itsariasi sen jälkeen.
        jokainen tekee mitä haluaa ja myöskin on kantava vastuu tekemisistään. toivotavasti sulla ei ole lapsia jotka joutuu kärsimään tekemisiesi vuoksi.


      • Tietoa haluava
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Kiitos viestistäsi, olet varmaan seksikäs pakkaus. En vaan ymmärrä ettei miehesi rakastele kanssasi. Onko hän kykenemätön vai mitä?
        Jos kerran asutte Tampereen lähellä, tavataan täällä. Ota miehesi mukaan, tutustutaan ensin.Voisitte varmistua etten ole mikään häirikkö ja perverssi, kuten monet tuntuu olevan täällä palstalla.Sidontaleikitkin tietysti onnistuu, jos haluat, sinun ehdoilla!
        Käytäisiin oluelle ja juteltaisiin, olen vapaa 40 vuotias, sopusuhtainen terve mies.Ylempi toimihenkilö.
        Uskon meidän tulevan toimeen ja haluaisin antaa sinulle sitä oikeaa rakastelua.


      • M & N
        Aviomies kirjoitti:

        Oletpa tehnyt kovan ehdotuksen vaimolleni ja minulle. Eilen illalla luimme juttuasi yhdessä ja täytyy sanoa värinää olleen ilmassa. Mutta, kai se on parasta jättää fantasian asteelle, liian moni tulisi tietämään ja kieli on varomaton !
        Meillä oli tosi mahtava erotiikkailta fantasiaasi miettiessämme!
        Kiitos!
        Vaimo näyttää ottaneen aktiivisen otteen kirjoitteluun!

        Hyvä että kiihotti teitä. Jos pelkäätte leimautuvanne kotipuolessa tulkaa Poriin luoksemme.Vaimosi pääsisi tuuraamaan vaimoani, kiinnostaako?! Tapahtuman tiedän sinällään olevan teidän mielestä just haluamaanne.
        Seuraava sessio olisi kolmen viikon kuluttua. Vastaile rohkeasti


      • Se vaimo
        tyydytettynä takaisin kirjoitti:

        Niin, asia voidaan tehdä niin kuin haluatte.Voin tulla ja miehesi luovuttaa sinut käyttööni. On myös mahdollista, että hän näkee tai osallistuu tyydyttämis sessioon. Jos miehesi haluaa nuolla sinut ennen ja jälkeen se on ok. Se on sanomattoman raastavaa ja kiihoittavaa kun näkee/
        aistii vasta käytetyn oman rakkaan pimpin.Liukas valuva vieraan miehen sperma se on nuoltava/pyyhittävä hellästi ja rakkaudella pois.

        Olen tavallinen lähinnä "normaali" mies 43v iso kokoinen ainut pahe on kun on liikaa virtaa ja joutuu aktien välillä tyydyttämään itsensä jos jonkun laisiin nyrkkikyllikeihin, toivoisin tapaamista. Asun 300 km päässä mutta hyvän asian puolesta ei ole välimatkoja.Haluaisin tavata yli aktiivisia.

        Tunnut olevan aikamoinen viriili pakkaus. Taidat olla liian iso minunlaiselle pienelle naiselle, en taida jaksaa vehdata sinun kanssasi.
        Olen tosin uneksinut isosta miehestä, joka tekee minulle halujensa mukaan, enkä voi estää.
        En todellakaan ole rakastellut vuoteen, joten paikkani joutuisivat koville sinun kanssasi.
        Kun ilmeisesti olet suuri joka suhteessa.
        Luin juttuasi eilen illalla mieheni kanssa, joka kyllä kiihottui nuolemisestani ennen, mutta jälkeen huh huh


      • SE VAIMO
        Tietoa haluava kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi, olet varmaan seksikäs pakkaus. En vaan ymmärrä ettei miehesi rakastele kanssasi. Onko hän kykenemätön vai mitä?
        Jos kerran asutte Tampereen lähellä, tavataan täällä. Ota miehesi mukaan, tutustutaan ensin.Voisitte varmistua etten ole mikään häirikkö ja perverssi, kuten monet tuntuu olevan täällä palstalla.Sidontaleikitkin tietysti onnistuu, jos haluat, sinun ehdoilla!
        Käytäisiin oluelle ja juteltaisiin, olen vapaa 40 vuotias, sopusuhtainen terve mies.Ylempi toimihenkilö.
        Uskon meidän tulevan toimeen ja haluaisin antaa sinulle sitä oikeaa rakastelua.

        Kiitos viestistäsi, tunnut ihan mielenkiintoiselta
        Juttelen illalla mieheni kanssa, miten suhtaudumme ehdotukseesi.
        Sinä kiinnostat kyllä, olisi ihan ok, että tavattaisiin ja juteltaisiin ilman velvoitteita
        Kirjoitellaan!


      • Ville & co
        SE VAIMO kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi, tunnut ihan mielenkiintoiselta
        Juttelen illalla mieheni kanssa, miten suhtaudumme ehdotukseesi.
        Sinä kiinnostat kyllä, olisi ihan ok, että tavattaisiin ja juteltaisiin ilman velvoitteita
        Kirjoitellaan!

        Aiotteko jättää homman kesken, joku kädestäpitäjä siis kiinnostaa enemmän kuin kunnon kevätretki.
        Miettikää vielä, perjantai on pian.
        Vastaa edes!


      • Innokas
        Se vaimo kirjoitti:

        Tunnut olevan aikamoinen viriili pakkaus. Taidat olla liian iso minunlaiselle pienelle naiselle, en taida jaksaa vehdata sinun kanssasi.
        Olen tosin uneksinut isosta miehestä, joka tekee minulle halujensa mukaan, enkä voi estää.
        En todellakaan ole rakastellut vuoteen, joten paikkani joutuisivat koville sinun kanssasi.
        Kun ilmeisesti olet suuri joka suhteessa.
        Luin juttuasi eilen illalla mieheni kanssa, joka kyllä kiihottui nuolemisestani ennen, mutta jälkeen huh huh

        Minäkin haluun mukaan katsomaan ja kokemaan miten tuo iso mies antaa sinulle vuoden nussimiset kerralla. Se on ihan oikein, kun kerran olet niin kauan joutunut olemaan ilman.
        Voin nuolla ilomielín turvonneen pimpsasi kaikista nesteistä ja saat vielä uuden orkun. Siinä äijäsi katselee ja runkkaa, kun sinua oikein nussitaan.


      • Tietoa haluava
        SE VAIMO kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi, tunnut ihan mielenkiintoiselta
        Juttelen illalla mieheni kanssa, miten suhtaudumme ehdotukseesi.
        Sinä kiinnostat kyllä, olisi ihan ok, että tavattaisiin ja juteltaisiin ilman velvoitteita
        Kirjoitellaan!

        Hienoa sinun mielenkiintosi. Toivottavasti miehesi on samaa mieltä, meillä voisi olla tosi eroottista.
        Rakastelisin sinua, jos haluat............
        Mutta kirjoitellaan ja jutellaan ensin, jos ei asia tunnu kiinnostavan, lopetetaan ja sanotaan moi vaan!


      • Repe
        Se vaimo kirjoitti:

        Tunnut olevan aikamoinen viriili pakkaus. Taidat olla liian iso minunlaiselle pienelle naiselle, en taida jaksaa vehdata sinun kanssasi.
        Olen tosin uneksinut isosta miehestä, joka tekee minulle halujensa mukaan, enkä voi estää.
        En todellakaan ole rakastellut vuoteen, joten paikkani joutuisivat koville sinun kanssasi.
        Kun ilmeisesti olet suuri joka suhteessa.
        Luin juttuasi eilen illalla mieheni kanssa, joka kyllä kiihottui nuolemisestani ennen, mutta jälkeen huh huh

        Et siis tosiaankaan ole saanut munaa vuoteen
        ihmettelen miehesi touhuja.Lähde nyt ihmeessä liikeelle ja nauti elämästäsi, olet nuori ja seksikäs, ainakin omasta mielestäsi
        Minä voisin nussia sinua monta kertaa yön aikana, vastaatko!?


      • Kolme partasuuta
        SE VAIMO kirjoitti:

        Mieheni lähti työmatkalle ja tulee lauantaina, pyysi seuraamaan viestejä, tää on kiihottavaa, täytyy myöntää.
        Millainen olen, 161 senttinen 55,3 kiloinen liikunnallinen rouvaihminen. Tarja Karpelan näköiseksi on parikin tanssittajaa kehunut, toki minulla on mahonginpunainen tukka ja rinnat valitettavasti pienet, mutta terhakkaat, painonnosto on kummasti auttanut. Ikäisekseni nuorekas.
        Miksi olen alkanut tällaiseen leikkiin? Sitä olen kyllä kysynyt itseltänikin, mutta haluaisi vaan saada joskus oikein kunnon aitoa rakastelua. Mieheni hallitsee sormi- ja kielileikit, mutta SITÄ en ole saanut ainakaan vuoteen, jostakin syystä.
        Haluaisin päästä alkuun jotenkin turvallisesti, vaikka jonkun kerhon tms. kautta, tuokin kuntokoulujengin viesti oli ihan riittävän raju, asiaa sinänsä, mutta oudot tyypit, joihin ei voi luottaa. Olenhan itsekin uneksinut miesjoukun ryöstöstä ja majaan viemisestä. Siellä olen sitten maannut haarat levällään sidottuna pöydällä partaisten miesten keskellä. No, se on sitä turvallista mielikuvitusseksiä.
        Waltsun viesti oli kiihottavan salaperäinen!
        Viestitelkää vinkkejä kerhoista jne. ja se aisankannattajat-juttu kiinnostaa myös.

        Voi tyttökulta, et ole saanut vuoteen ja kuvittelet olevasi partasuiden armoilla mökissä!
        Täällä apu siihen vaivaan, kolme iloista metsänpeikkoa tahtoo hyvää sinulle.Kirjoittele meille, viemme sinut järvenrantaan mökille ja teemme kaikki temput, mistä olet uneksinut.Otamme sinut hellästi ja rajusti, halusi mukaan.Välillä saat siivota mökkiämme ja sitten taas!!!!
        Jätä tommonen äijäsi, joka ei ymmärrä mitään hyvän päälle.


      • Aviomies
        M & N kirjoitti:

        Hyvä että kiihotti teitä. Jos pelkäätte leimautuvanne kotipuolessa tulkaa Poriin luoksemme.Vaimosi pääsisi tuuraamaan vaimoani, kiinnostaako?! Tapahtuman tiedän sinällään olevan teidän mielestä just haluamaanne.
        Seuraava sessio olisi kolmen viikon kuluttua. Vastaile rohkeasti

        Keskusteltiin viime yönä myöhään vaimon kanssa, hänellä on oma ajatus, tuo tamperelainen mies kiinnostaa häntä ja taidan joutua taipumaan.
        Sinänsä sinun ehdotus on saakelin kiihottava, Vaimo on usein puhunut haluavansa olla sillälailla, ettei tunne eikä tule tietämään, kuka rakastelija on. Toisaalta hän haluaisi kokeilla useampaa. Jaa-a, pitänee kuitenkin jättää fantasiaan. Kiitos kumminkin! Terveisiä vaimollesi!


      • SE VAIMO
        Ville & co kirjoitti:

        Aiotteko jättää homman kesken, joku kädestäpitäjä siis kiinnostaa enemmän kuin kunnon kevätretki.
        Miettikää vielä, perjantai on pian.
        Vastaa edes!

        Juttunne on ihan jees fantasioissani, mutta todellisuudessa ei rohkeuteni riitä moiseen. Lähteä viiden täysin vieraan bodarin mukaan sidottuna jonnekin hämärään paikkaan.Pitäkää hauskaa ja ajatelkaa minua, minäkin uneksin teistä! Minulla on villi eroottinen mielikuvitus ja mieheni hyväksyy sen!


      • M & N
        Aviomies kirjoitti:

        Keskusteltiin viime yönä myöhään vaimon kanssa, hänellä on oma ajatus, tuo tamperelainen mies kiinnostaa häntä ja taidan joutua taipumaan.
        Sinänsä sinun ehdotus on saakelin kiihottava, Vaimo on usein puhunut haluavansa olla sillälailla, ettei tunne eikä tule tietämään, kuka rakastelija on. Toisaalta hän haluaisi kokeilla useampaa. Jaa-a, pitänee kuitenkin jättää fantasiaan. Kiitos kumminkin! Terveisiä vaimollesi!

        Anna vaimosi itse vastata, miksi epäröitte. Vaimollasi on hirveä halua päästä oikeasti tuollaiseen leikkiin, suo se ilo hänelle. Meitä olisi kolme minun lisäksi, yksi mies on todella komeakullinen. Mieti sitä, "Tanja". Vaimoni hutaa aina himosta saadessaan sitä, joko innostut? Haluatko sinä vaimoani hyväillä, sekin sopii! Uhkea blondi. Ottakaa nyt rohkea askel!


      • SE VAIMO
        M & N kirjoitti:

        Anna vaimosi itse vastata, miksi epäröitte. Vaimollasi on hirveä halua päästä oikeasti tuollaiseen leikkiin, suo se ilo hänelle. Meitä olisi kolme minun lisäksi, yksi mies on todella komeakullinen. Mieti sitä, "Tanja". Vaimoni hutaa aina himosta saadessaan sitä, joko innostut? Haluatko sinä vaimoani hyväillä, sekin sopii! Uhkea blondi. Ottakaa nyt rohkea askel!

        Moi! Oletpa sitkeä, taidat arvata hyvinkin ajatukseni. Valehtelisin jos kieltäisin tuon ehdotuksesi kiihottavan minua, on minun unelmissa.
        Missä te kokoonnutte,miten tapaisimme jne. Mieheni ei oikein lämpene, mutta minähän saan keskustella kanssasi fantasioistani.Uskon teidän olevanluotettavia, kun vaimosikin on mukana!Se isoaseinen vähän hirvittää, kun en ole saanut sisääni vuoteen penistä!Viestitellään! Tää on todella himottavaa kirjoitella


      • Veera
        SE VAIMO kirjoitti:

        Juttunne on ihan jees fantasioissani, mutta todellisuudessa ei rohkeuteni riitä moiseen. Lähteä viiden täysin vieraan bodarin mukaan sidottuna jonnekin hämärään paikkaan.Pitäkää hauskaa ja ajatelkaa minua, minäkin uneksin teistä! Minulla on villi eroottinen mielikuvitus ja mieheni hyväksyy sen!

        On siinä muija, kirjoittelee ja härnää miehiä. Saisitkin oikein kunnon röykytyksen, nauraisin paskaisen naurun.


      • vaimo tyydytettynä ..
        Se vaimo kirjoitti:

        Tunnut olevan aikamoinen viriili pakkaus. Taidat olla liian iso minunlaiselle pienelle naiselle, en taida jaksaa vehdata sinun kanssasi.
        Olen tosin uneksinut isosta miehestä, joka tekee minulle halujensa mukaan, enkä voi estää.
        En todellakaan ole rakastellut vuoteen, joten paikkani joutuisivat koville sinun kanssasi.
        Kun ilmeisesti olet suuri joka suhteessa.
        Luin juttuasi eilen illalla mieheni kanssa, joka kyllä kiihottui nuolemisestani ennen, mutta jälkeen huh huh

        Se vaimo !
        Eipä tässä ole, eikä ole ollut, tarkoitus machoilla.
        Minusta on vain supi suomalainen mies kertonut mitä haluaa / halajaa. Jos ei miehesi helli sinua sen jälkeen, kun vieras mies tai miehet on käyneet en voi muuta sanoa että oletteko oikeasti valmiit siihen? No ei auta täytyy etsiä, jos jostain löytyisi halukas nainen. Eikä se määrä vaan asiaan vihkiytyminen.
        Oletko varma että haluat miestä ? Jos ei niin voihan sitä reilusti kertoa ja kirjoitella ja jos rohkeutta riittää niin vaikka turvautua puh sextailuun.
        Kerroit miehesi osaavan sormi ja kieli hommat mutta et kertonut laukiatko joka kerta. Jos kaikki on hyvin ei kai siitä pamputuksesta enää nainen saa irti niin paljon etteikö pärjäisi.
        Hyvää kevättä ;-) ,jos kirjoitellaan niin yksityisesti ps. anna miehellesi se sähköposti os.anonyymit aisankannattajat mainio klubi alan harrastajalle


      • Se vaimo
        vaimo tyydytettynä .. kirjoitti:

        Se vaimo !
        Eipä tässä ole, eikä ole ollut, tarkoitus machoilla.
        Minusta on vain supi suomalainen mies kertonut mitä haluaa / halajaa. Jos ei miehesi helli sinua sen jälkeen, kun vieras mies tai miehet on käyneet en voi muuta sanoa että oletteko oikeasti valmiit siihen? No ei auta täytyy etsiä, jos jostain löytyisi halukas nainen. Eikä se määrä vaan asiaan vihkiytyminen.
        Oletko varma että haluat miestä ? Jos ei niin voihan sitä reilusti kertoa ja kirjoitella ja jos rohkeutta riittää niin vaikka turvautua puh sextailuun.
        Kerroit miehesi osaavan sormi ja kieli hommat mutta et kertonut laukiatko joka kerta. Jos kaikki on hyvin ei kai siitä pamputuksesta enää nainen saa irti niin paljon etteikö pärjäisi.
        Hyvää kevättä ;-) ,jos kirjoitellaan niin yksityisesti ps. anna miehellesi se sähköposti os.anonyymit aisankannattajat mainio klubi alan harrastajalle

        Ei ollut tarkoitus loukata, pelästyin vain sinun suorasukaisuuttasi! Ehkä kuitenkin pelkään lähteä suhteeseen, vaikka siitä unelmoin! Hyvää jatkoa!


      • M & N
        SE VAIMO kirjoitti:

        Moi! Oletpa sitkeä, taidat arvata hyvinkin ajatukseni. Valehtelisin jos kieltäisin tuon ehdotuksesi kiihottavan minua, on minun unelmissa.
        Missä te kokoonnutte,miten tapaisimme jne. Mieheni ei oikein lämpene, mutta minähän saan keskustella kanssasi fantasioistani.Uskon teidän olevanluotettavia, kun vaimosikin on mukana!Se isoaseinen vähän hirvittää, kun en ole saanut sisääni vuoteen penistä!Viestitellään! Tää on todella himottavaa kirjoitella

        Hyvä, sinähän alat lämmetä! Jatketaan tätä viestittelyä, joohan?
        Me kokoonnumme omakotitalossa, voisimme tehdä teille kartan. Ette näkisi kumpikaan minua, vaimoni kylläkin. Vaimoni sitoisi sinut patjalle lattialle ja sitten odottaisit! Minä olisin yhtenä rakastelijoistasi ja kolme muuta.Se isoaseinen tekee sinulle varmasti hyvää, miehen mukaan 22 cm pitkää ja paksua rakkaudensauvaa.
        Kirjoittele taas!


      • Wille & co
        SE VAIMO kirjoitti:

        Juttunne on ihan jees fantasioissani, mutta todellisuudessa ei rohkeuteni riitä moiseen. Lähteä viiden täysin vieraan bodarin mukaan sidottuna jonnekin hämärään paikkaan.Pitäkää hauskaa ja ajatelkaa minua, minäkin uneksin teistä! Minulla on villi eroottinen mielikuvitus ja mieheni hyväksyy sen!

        Olet mielessä ja näen sinut sidottuna mökillä puuta vasten. Kiihottaako?


      • Narttu
        Wille & co kirjoitti:

        Olet mielessä ja näen sinut sidottuna mökillä puuta vasten. Kiihottaako?

        Turhaan kirjottelet, toi vaimo on pelkkä onanoiva vanhapiika!


      • Se vaimo
        M & N kirjoitti:

        Hyvä, sinähän alat lämmetä! Jatketaan tätä viestittelyä, joohan?
        Me kokoonnumme omakotitalossa, voisimme tehdä teille kartan. Ette näkisi kumpikaan minua, vaimoni kylläkin. Vaimoni sitoisi sinut patjalle lattialle ja sitten odottaisit! Minä olisin yhtenä rakastelijoistasi ja kolme muuta.Se isoaseinen tekee sinulle varmasti hyvää, miehen mukaan 22 cm pitkää ja paksua rakkaudensauvaa.
        Kirjoittele taas!

        Vappu meni! Oli aika eroottista mieheni kanssa, katseltiin pari videota ja lueskeltiin alan lehtiä. Eilen oltiin kylässä, naapuri hyöri koko loppuillan kimpussani, mieheni ei ollut ollenkaan vihainen.
        Sinun ehdotus on mielessä, kihelmöi, mutta... en taida rohjeta moiseen leikkiin. Silti haluaisin jatkaa kirjoittelua kanssasi, voitko antaa sähköpostiosoitteen! Mieheni luvalla tietenkin!


      • M & N
        Se vaimo kirjoitti:

        Vappu meni! Oli aika eroottista mieheni kanssa, katseltiin pari videota ja lueskeltiin alan lehtiä. Eilen oltiin kylässä, naapuri hyöri koko loppuillan kimpussani, mieheni ei ollut ollenkaan vihainen.
        Sinun ehdotus on mielessä, kihelmöi, mutta... en taida rohjeta moiseen leikkiin. Silti haluaisin jatkaa kirjoittelua kanssasi, voitko antaa sähköpostiosoitteen! Mieheni luvalla tietenkin!

        Enpä taida viitsiä jatkaa, kun et kuitenkaan ole valmis siihen rohkeaan askeleeseen! Ilmeisesti haluat vain anonyyminä kirjoitella ja saat siitä eroottisen latauksen! Jatkoja sinulle ja miehellesi!


      • Tietoa haluava
        SE VAIMO kirjoitti:

        Kiitos viestistäsi, tunnut ihan mielenkiintoiselta
        Juttelen illalla mieheni kanssa, miten suhtaudumme ehdotukseesi.
        Sinä kiinnostat kyllä, olisi ihan ok, että tavattaisiin ja juteltaisiin ilman velvoitteita
        Kirjoitellaan!

        Miksi et ole vieläkään vastannut? Olen koko ajan odottanut viestiäsi, haluan jatkaa sinun kanssa , vastaa nyt ihmeessä!


      • SE VAIMO
        Tietoa haluava kirjoitti:

        Miksi et ole vieläkään vastannut? Olen koko ajan odottanut viestiäsi, haluan jatkaa sinun kanssa , vastaa nyt ihmeessä!

        Anteeks, etten ole vastannut aikaisemmin! Olen jotenkin jo valmistautunut jatkamaan sinun kanssasi, miehenikin sanoo ok!
        Tästä voi tulla sitä, mitä olen etsinyt?! Kirjoittele, vai mennäänkö sähköpostipuolelle!?
        Koska voitaisiin tavata Tampereella?


      • Tietoa haluava
        SE VAIMO kirjoitti:

        Anteeks, etten ole vastannut aikaisemmin! Olen jotenkin jo valmistautunut jatkamaan sinun kanssasi, miehenikin sanoo ok!
        Tästä voi tulla sitä, mitä olen etsinyt?! Kirjoittele, vai mennäänkö sähköpostipuolelle!?
        Koska voitaisiin tavata Tampereella?

        Kiva kuulla sinusta, minulle sopii heti kun lupaat tulla! Voit lähettää jatkossa viestit [email protected].


    • Prätkäjengi

      isomahaisia Harrikkamiehiä 3 kpl ja pari alle satakiloista kyykkykuskia. Joka keväinen ajoviikonloppu kaipaa nussittavaa ja tarjoaa pilluun tärinää niin satulan kuin kullien kautta.

      Kypärä päähän, kulli suuhun etc.? Kiinnostaako?

      FXLD

      • Marjo24

        Mistäpäin olette??

        Mä haluisin teidän mukaan...

        Marjo


      • Pärtkäjengi
        Marjo24 kirjoitti:

        Mistäpäin olette??

        Mä haluisin teidän mukaan...

        Marjo

        Ollaan Stadista. Akateemisia, fiksuja, varakkaita Bikereita. Talvipäivät haaveilemme kahvan kiertämisestä, oluesta, ZZ Topista, kuumasta asfaltista ja vähäpukeisista naisista. Illat ja kesät menevät lähinnä ajaessa, Euroopassa ja Pohjoismaissa.

        Mitään ei ole pakko tehdä, mitä ei halua. Jokainen jätkä on panomies ja joka jätkä osaa myös ajaa. Joten housut on märkänä varmasti.


      • Marjo
        Pärtkäjengi kirjoitti:

        Ollaan Stadista. Akateemisia, fiksuja, varakkaita Bikereita. Talvipäivät haaveilemme kahvan kiertämisestä, oluesta, ZZ Topista, kuumasta asfaltista ja vähäpukeisista naisista. Illat ja kesät menevät lähinnä ajaessa, Euroopassa ja Pohjoismaissa.

        Mitään ei ole pakko tehdä, mitä ei halua. Jokainen jätkä on panomies ja joka jätkä osaa myös ajaa. Joten housut on märkänä varmasti.

        teiltä kovaa käsittelyä ja paljon.

        Jos lähden mukaanne niin haluan, että kimpussani on kokoajan joku ja mielellään jotkut...


    • huh

      Mikähän tässä nykyajan yhteiskunnassa on, kun uskollisuus ei enää merkitse mitään? Mielestäni sinun ei kyllä pitäisi antaa vaimoasi muille miehihille höylättäväksi. Ainakin itselläni tuottaisi suurta tuskaa olla (tulevan) vaimon kanssa, jos tietäisin, että hän käy painamassa muita miehiä. Ei oikein mahtaisi seksihommat enää sujua.

      Seksi on tarkoitettu yhden miehen ja yhden naisen välille koko elämän ajaksi, sillä lailla homma toteutuu parhaiten, eikä tarvitse katua 10 vuoden päästä mitä teki.

      • Sivustakatsoja

        Tässä samalla sivulla näet otsikon Uskonnot. Sen alla on herätysliikkeillä oma osastonsa, ja sieltä löytää kirjoittajia, jotka eivät haaveile ryhmäseksistä. Ainakaan eivät tunnusta.


      • huh
        Sivustakatsoja kirjoitti:

        Tässä samalla sivulla näet otsikon Uskonnot. Sen alla on herätysliikkeillä oma osastonsa, ja sieltä löytää kirjoittajia, jotka eivät haaveile ryhmäseksistä. Ainakaan eivät tunnusta.

        herätysliikkeitä tai ei, niin ei ryhmäseksi silti ole luonnollista.


      • groupie
        huh kirjoitti:

        herätysliikkeitä tai ei, niin ei ryhmäseksi silti ole luonnollista.

        pirun mukavaa. Kannattaa kokeilla, se helpottaa kun vanne kiristää päätä.


      • pellervo
        huh kirjoitti:

        herätysliikkeitä tai ei, niin ei ryhmäseksi silti ole luonnollista.

        Ryhmänainti kuului jo muinaisten suomalaisten luonnonmukaiseen kulttuuriin..


      • Anonyymi

        Minäkään en tykkäisi jos vaimo kävisi vieraissa.
        Meillä pannaan vaimoa sovussa vuorotellen 6-10 yötä kuukaudessa.
        On hienoa katsoa kun vakkarin kulli työstää vaimon pillua.
        Vaimon on vaikea saada orgasmia yhden miehen kanssa.
        Kimpassa pannessa ollaan miehet tultu usein 2-3 kertaa ennen vaimon saamaa orgasmia.
        Teen vaimolleni suulla ensimmäisen orgasmin kaksin ollessamme muuten yksi mies ei riitä.


    • Anonyymi

      Vaimo on liti märkä jos puhun että miehet vois naoda sitä puoliksi pakolla, sovittiin kun lähtee ravintolaan kokeilee sievästi onnistuuko, kolmannella kerralla soitti saako lähteä kolmen miehen kyytiin kyselivät kyytiin ovat tuossa lähellä, sanoi että ei tunne niitä, sanoin hädissään lähde mutta tule kotiappäin sanoin onhan meillä aitta jos soltä tuntuu. Kävin aitassa siellä oli käsipyyhe pöydällä alkoi heti kalu kasvaa. Menin liiterin puolelle kopautin oksan laudasta pois kokeilin puhelin kameraa näkyi hyvin. Kuulin kun auto tuli varaston viereen, yksi nousi kuselle oven taakse. Vaimo nousi takapenkiltä mies perässä, kävivät eskustelua antaako edes pusua kaikille, takapenkillä ollut suuteli ja kädet kävi pakaroilla ja siirtyi etupuolelle antoi toiselle miehelle suudelman edellinen mies työnsi sormet pilluun ja hieroi kunnolla vaimo sanoi mennään aittaan.
      Vaimo oli heti alasti vain kesämekko ja housut. Laitoin kameran kuvaamaan katsoin näkyy hyvin.

      Miehet lähti ja vaimo laitteli mekkoaan ja sisälle. Kuulin kun nousi ylös livahdin vessaan tulin sieltä kun vaimo tuli alas. Meni vessaan odottelin makkarissa laitoin yhteyden puhelimeen kun tuli viereen kuiskas mitä pornoa olet katsonut sanoin kuulin auton äänet kun menin vessaan vaimo kujerti pojat toi kysyin vain toivat eikö muuta kuiskas ei paljoa.
      Laitoin näkymään ensin pätkä aitasta sitten puhetta ja vaimon riisunta, puristi käsivarresta sinä kuvasit voi hitsi sanoin katso kuinka iso tuolla pojalla kuiskas tuo tansitti kalu kovana sitä vähän härnäsin, kuiskasin onneksi.
      Miten niin onneksi pommittiko muut, kuiskas tanssitti, no sitten tiedän seurasivat sinua olit vapaata riistaa.
      Kuvassa vaimoa pantiin heti voimalla seisoi haarat levällään kauniin pyöreät reidet tyrkyllä huusi kun ensimmäinen työntyi ja laittoi latialle kontallleen ja heti suuhun kalua sanoin katso olet huorana imet hurjana vaimo kaivoi kalua housusta kuiskas halusin hulluna luoja kun olen huora kaikki pani minua kahdesti katso kun kiittävät sievällä pusulla. Vaimo nousi päälle ja nai hulluna kestin pitkään kun ajattelin kuinka halusi, vaimo halusi vielä kerran takaa makasi aivan selkä notkolla ja kiljui.

      Molemmat sai visva suulän vittumainen hoitaa, vaimo sanoi saa loppua tähän tlulee vielä pahempaa. Ollaan joskus aina katsottu ja pantu eri paikoissa kotona, joskus otan yllättäen ja tykkää, kannattaa varoa antaako paljaalla vaikka se tuntuu hurjalta niinkuin vaimo sanoi.

    • Anonyymi

      Minun mies yllytti minua olemaan toisenkin miehen kanssa ja lupauduin.
      Sovimme että mies järjestää miehen meidän mukaan.
      Kysyin mitä hän oli kertonut tälle kaverille niin oli sanonut meidän kokeilevan kolmenkimppaa ja haluaako hän tulla "panemaan"minua.
      Olisi kuulemma tullut käymään pikaisesti koiraa ulkoiluttaessa ja perjantaina tulisi koko yöksi.
      En halunnut heti kun kuukautiset oli pahimmillaan juuri silloin.
      Nyt kyllä jännittää perjantai ja jännittää kun näkee tämän miehen ja hän tietää minun antavan hänelle pillua perjantaina.

      • Anonyymi

        Annoitkos? ;) Kuinkas meni?


    • Anonyymi

      Mene mukaan

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe