Ensinnäkin, onko miten vaikeaa saada softa hakemaan valuuttakurssi netistä? vaikka yahoon sivuilta, joissa se on helposti muodossa "1 euro = valuuttaa"? haluaisin toteuttaa tuollaisen yhdessä listboxin kanssa.
Toisekseen, listboxista kysymys..olen varmaan hölmö tai jotain, mutta minulla ei ole mitään käsitystä miten listboxin sai toimimaan. Eli esimerkiksi, mulla on Listbox jossa on 3 vaihtoehtoa sekä yksi tekstikenttä, valitsen boxista jonkin vaihtoehdoista ja tekstikenttään ilmestyy vaikkapa "valitsit vaihtoehdon ", miten tämä toteutetaan?
Pari aloittelijan ongelmaa
........
2
488
Vastaukset
- courset
> onko miten vaikeaa saada softa hakemaan valuuttakurssi netistä?
Riippuu missä muodossa tieto on. Kannattanee etsiä valmis kirjasto, jos tieto on xml -muodossa. - kuntoon
Private Sub ListBox1_Change()
Dim i As Long
i = ListBox1.ListIndex
TextBox1.Text = ListBox1.List(i, 0)
End Sub
Private Sub UserForm_Initialize()
ListBox1.Clear
ListBox1.AddItem ("eka")
ListBox1.AddItem ("toka")
ListBox1.AddItem ("kolmas")
End Sub
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403470Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132858- 282544
- 622060
- 182031
- 422017
- 561871
- 581656
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101518- 171385