Ensinnäkin, onko miten vaikeaa saada softa hakemaan valuuttakurssi netistä? vaikka yahoon sivuilta, joissa se on helposti muodossa "1 euro = valuuttaa"? haluaisin toteuttaa tuollaisen yhdessä listboxin kanssa.
Toisekseen, listboxista kysymys..olen varmaan hölmö tai jotain, mutta minulla ei ole mitään käsitystä miten listboxin sai toimimaan. Eli esimerkiksi, mulla on Listbox jossa on 3 vaihtoehtoa sekä yksi tekstikenttä, valitsen boxista jonkin vaihtoehdoista ja tekstikenttään ilmestyy vaikkapa "valitsit vaihtoehdon ", miten tämä toteutetaan?
Pari aloittelijan ongelmaa
........
2
473
Vastaukset
- courset
> onko miten vaikeaa saada softa hakemaan valuuttakurssi netistä?
Riippuu missä muodossa tieto on. Kannattanee etsiä valmis kirjasto, jos tieto on xml -muodossa. - kuntoon
Private Sub ListBox1_Change()
Dim i As Long
i = ListBox1.ListIndex
TextBox1.Text = ListBox1.List(i, 0)
End Sub
Private Sub UserForm_Initialize()
ListBox1.Clear
ListBox1.AddItem ("eka")
ListBox1.AddItem ("toka")
ListBox1.AddItem ("kolmas")
End Sub
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070