MIKÄ VAIVAA PNON SRK:N TYÖNTEKIJÖITÄ????? TAASKO YKSI PAPEISTA LÄHTEE POIS TYÖNTEKIJÖIDEN JA LUOTTAMUSNAISTEN TAKIA??? VAI PITÄISKÖ PUHUA MOLEMMISTA YKSIKÖSSÄ. TUOMIOKAPITULIIN ON LÄHDÖSSÄ KIRJE USEAN HENKILÖN ALLEKIRJOITUKSELLA. PARASTA VARMAAN OLISI, ETTÄ KAIKKI ELÄKKEELLE JOTKA OVAT SIINÄ IÄSSÄ JA LOPUILLE LOPPUTILI JA PAIKAT UUSIO HAKUUN.ETTÄ NÄIN TAAS PARKANOSSA!!!! MONESKO PAPPI ON LÄHDÖSSÄ JA AINAKO PAPISTA LÖYTYY VIKA???!!!!
PARKANON SEURAKUNTA
6
3912
Vastaukset
- AINAKIN TÖITÄ
on löytynyt Seurakunnan mailta. Gryndaahan Erkki rivitaloja seurakunnan maille. (ei taida Kehitysparkin hommat kauheasti rasittaa??.
Vois muuten kelvata papiksikin on sen verran toisen taskulla oleva,että miksei me Parkanolaiset jo uskota,että kun euro kistuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa.. - Pappeus
Se siitä tulee, kun naispapit tulevat seurakuntaan. Lisäksi on vielä hallinnossa naisvaltaa, niin ei sekavuutta tarvitse ihmetellä.
- ???????
Mut kertoisko joku näin uteliaalle ulkopaikkakuntalaisellekin, et mikä taho siä Parkanos on saanu noi seurakunnan asiat tohon kuntoon???
- VILJAM
NAISET JA ISOLLA!!!!!!
- syyttää naisia...
VILJAM kirjoitti:
NAISET JA ISOLLA!!!!!!
Kyllä miehellä täytyy olla vakavia ongemia jos tosiaan syyttää naisia ongelmista. Mitenköhän peniksen omaaminen vaikuttaa ihmisen suhteeseen Jumalan kanssa tai kanssakäymiseen muiden ihmisten kanssa?
Seurakunnassa ei ole ollut naisten takia ongelmia, olihan meillä "pieniä" pappiongelmia jo miespappiaikoina. ;> Että menkääpäs syyttelemään muualle. Vastaus löytyy varmasti vain ihmisten sopeutumiskyvyn puutteesta tms.
Joka ei ole syntiä tehnyt, heittäköön ensimmäisen kiven.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275