seksi ilman suutelua

likka

auttakaa!
minulla on ihmeellinen suhde mieheen...saamme kuukauden sisällä lapsen,mutta emme ole yhdessä. (lapsi sai alkunsa yhdestä illasta,emme tunteneet toisiamme). nyt sitten viime kuukautena olemme harrastaneet seksiä. olemme hyviä ystäviä,ja tulemme todella hyvin toimeen. minä olen ihastunut häneen,ja hän tietää sen...ja nyt tosiaan olemme päästyneet sänkyyn...mutta emme ole kertaakaan suudelleet?
seksiä ilman suukkoja?mitä se oikein meinaa??

8

5755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäkö meinaa

      100% varmasti syy on siinä että miehesi on oikeasti homo ja pettää sinua autokorjaamon Ranen kanssa.

    • ehh...

      Siis olet "vain" ihastunut tulevan lapsesi isään...
      ei jumalauta... Puhu hänelle siitä :O

    • panevamies

      kyllähän tyhmemmänkin pitäis tietää mistä tämä suutelemattomuus johtuu.
      sä oot sille äijälle pelkkä hoito jonka reijässä se käy hoitamassa painetilojaan.
      ei se tunne sua kohtaan mitään rakkautta vaan on sun seurassa seksin takia.
      kohta kyllästyy ja lähtee etsimään uuden hoidon....

    • Suukki ja suudelma, kaksi niin erilaista läheisyyden ja välittämisen osoitusmuotoa :)

      Suukin voit antaa poskelle, ostalle, nenälle jne. periaatteessa kenellevain, sinulle rakkaalle ja läheiselle ihmiselle, joista välität. Suudelma ja intohimosuudelma...taas kaksi eri tunteenilmaisumuotoa. Jos välittää ja rakastaa toista, on suudelma senmukainen. Se viestittää toiselle, että olet tärkeä ja rakastan sinua. Intohimosuudelma on se jolla viestitetään tahdon rakastella kanssasi, mutta se ei sulje pois suukkimista eikä suudelmaa.

      Jos kaverisi ei sinulle suo suudelmia ei suukkoja...mielestäni hän viestittää ettei hänen tunteensa ole mukana, ekä hän suinkaan rakastele kanssasi vaan olet hänelle vain seksihyödyke. Näin mie ajattelen tuon asian. Suudelmasta tietää kuin paljon toinen välittää sinusta. Kuin myös monesta muustakin asiasta sen voi vaistota.

      Noilla suukoilla ja suudelmilla ko viestitään niin monia sanomattomia sanoja :)

      Älä hukkaa nuoruuttas, epäkypsäänsuhteeseen ja tunteettomaan..soon miun neuvo :) Aina on joku, joka todella välittää ja rakastaa...eli jokkaisella on oikeus rakkauteen, vilpittömään. Hyvää kesää siul ja voimia päätöksiesi tekemissee :)

    • Jussi Jukolasta hei

      Ei vaikuta yhtään mihinkään....
      Mies joka ei muista suudella...
      -Oiskoha siit 10 vuot viime suukost?

    • ninnu*

      minä käsittäisin sen, että jos mies ei suutele lainkaan, hänellä ei ole sen syvempiä tunteita...
      Minä ainakaan en suutele sellaisia ketkä eivät merkkaa minulle oikeasti paljoakaan ihmisenä(tiedän, koska olen harrastanut yhden illanjuttuja, enkä muuten ole siitä ylpeä, mutta jokatapauksessa...), joten uskon sen pätevän miehiinkin.

      • on asiat

        En suutele naista, josta en todella oikeasti
        pidä. Voin harrastaa seksiä ilman suutelua.
        Suuteleminen on "intiimimpää" (niin hassulta kuin
        tuo kuulostkaakin).

        T:Keski-ikäinen kokenut mies


      • näin..
        on asiat kirjoitti:

        En suutele naista, josta en todella oikeasti
        pidä. Voin harrastaa seksiä ilman suutelua.
        Suuteleminen on "intiimimpää" (niin hassulta kuin
        tuo kuulostkaakin).

        T:Keski-ikäinen kokenut mies

        Olen ollut aviossa parikymmentä vuotta, eikä meillä suudella intohimoisesti. Vain pieniä helliä pusuja ja muita hellyyden osoituksia esim. kädestä kiinni pitämistä. Se vain on jäänyt vuosien kuluessa pois. Naidaan ilman suutelua. Ei oikeastaan tarvitakkaan mitään esileikkejä, kun on aina valmis(pari kertaa kahen viikon välein) En kuitenkaan allekirjoittasi tuota juttua, ettei meillä olis tunteita toisiamme kohtaan, vaikkei suudeltaiskaan. Aika merkillinen juttu, kun satun joskus esim. laivalle tyttöjen kans, niin aivan vieraan (hyvännäköisen)miehen kans haluan suudella tulisesti ja pitkään, mutta en naida. Rakastan miestäni, enkä vaihtais häntä kehenkään, mutta tuota suutelua kylläkin kaipailisin. Ukkoni ei ole koskaan ollut mikään intohimoinen suutelija. Sen takia se sitten on pikkuhiljaa hupentunutkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4185
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      124
      1640
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1436
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1412
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1274
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      48
      1160
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1096
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1081
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      61
      1050
    Aihe