Kuinka syvälle?

syvä

Kuinka syvälle kyrvän voi työntää anaaliin? Sattuuko jos työntää 20 cm:sen pohjaan asti?

116

17908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies savosta

      Itse haluan siihen asti että kurkkua kutittaa !!

      • Anonyymi

        se kivun jälkeinen nautinto on ihanaa kun pallit tuntuu peppua vasten sitten se alkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se kivun jälkeinen nautinto on ihanaa kun pallit tuntuu peppua vasten sitten se alkaa

        Juurikin niin.


    • T.T

      Riippuu paljon tilanteesta ja asennosta. Kannattaa
      aluksi antaa tytön hoitaa ohjaaminen. Anaaliseksissä kannattaa käyttää aikaa. Hätiköimällä ei tule hyviä muistoja, jos tällätavalla muotoillaan.
      Kannattaa myös muistaa, että anaaliseksi ei ole pelkastään sinne työntämistä. Kannattaa edetä rauhallisesti.

      • Anonyymi

        Niinpä,ajoituksella on merkittävä rooli


      • Anonyymi

        vaimo käski mun ensin kokeilla miltä tuntuu sitten opin oikean vauhdin


    • Anal freak

      Ainakin 30cm voi työntää.Kokeilin itse juuri.

      • Anonyymi

        kivaa varmaankin


      • Anonyymi

        eikö tunnukki mahtavalta


      • Anonyymi

        Hienoa, erittäin hyvä syvyys.


      • Anonyymi

        istun juuri 30cm vibra syvällä täytynee laittaa täysille sillä kyrpäni on tulemaisillaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, erittäin hyvä syvyys.

        annoin vibran vaimon käyttöön hitaasti peppuni otti syvälle 3orkkua aika nopeesti


    • "naattija"

      No senhän voep työntee niin syvälle ku hepissä pittuutta riittää ja "makeelta" tuntuu...

      • Anonyymi

        Niin justihin


    • pamsu

      sitä ei saa työntää niin syvälle vaan pikku hiljaa ja huomaat sitten kun on sopiva toinen osapuoli ilmoittaa asiasta kyllä jos et itse huomaa

      • kolli

        "sitä ei saa työntää niin syvälle"

        Perustele.


    • 20cm

      Semmoset 20cm mahtuu kevyesti. Alussa pitää edetä hitaasti ja lyhyillä työnnöillä. Sitten kun peba alkaa aueta, voi työntöjen pituutta kasvattaa. Ainakin itse olen maaliviivan lähestyessä vedellyt villinä koko pituudeltaan sisään.

    • AnalJade

      43cm tupladildo menee juuri ja juuri

      • aaaaaaaah

        mulla menee sama vielä no. 10-15 cm syvemmälle, silleen ettei tunne sormella peppu reijän kautta, aika kutaa tekee, Nam!!!!


      • Anonyymi

        Nyt ollaan "asian" ytimessä


    • lionred

      Anaali on hyvin joustava ja 20cm uppoa helposti sisään ja sillä nussiminen tekee panon villiksi ja kiimaiseksi

      • Anonyymi

        Siihen pyritään


    • moltsi

      20cm ei ole vielä pitkäkään eihän siitä mene suoleen kun korkeintaan 15cm. 35cm ja halkaisija n.6cm alkaa jo tuntua jossain!

      • Anonyymi

        vau mutta mistä sellasen löytäs


      • Anonyymi

        joo vaimolla 32cm vibra laittaa sen peppuuni pohjaan asti pitää sitä siellä vibra täysillä ja imuttaa kyllä tulee


    • Tyttönenvs88

      Meillä kun tuon miehen kanssa on astetta rajummat leikit, niin täytyy todeta, että kyllä uppoo :) Ja kun hommat osaa, niin aika reippaalla meiningillakin ;)

      • Anonyymi
        UUSI

        Aloitan aina ensin anaaliinpanolla sitten on vielä 2 koloa minne työntyä.Hyvin on toiminut.


    • LaneLaw
    • dwedwe

      Mulla on 18cm ja olen työtänyt juurta myöten. Ei ole sattunut yhtään vaan on tuntunut hyvältä.

    • LaylaLuna

      Ei mene koskaan kovin syvälle, koska mulla on niin pirun tiukka peppu ja suoli siellä sisällä hyvin mutkitteleva. Miehen peniksen mittaa en kerro, kun se ei ole tähän enää oleellinen tieto.

    • Jkojkojko

      Tyttöystävä ei anna työntyä kuin ehkä 3-4 senttiä eli ne harvat kerrat kun peppuseksiä kokeiltu niin on kokemus jäänyt hieman puolitiehen. Haluaisin työntyä kokonaan sisälle ja doggystyle asennossa.

      • LaylaLuna

        Jos sun tyttöystävälläsikin on mutkitteleva, eikä siksi mene pidemmälle? Eri asentoja kokeilemalla voi varmaankin saada suolen vähän oikoisemmaksi...Täällä kokeiltiin kerran doggystyle-asennossa, mutta ei muistaakseni tuonut muutosta aiempaan.
        Jkojkojko: Huolehdi, että olet luottamuksen arvoinen koko yhdynnän ajan ja joka kerta, ehkä sitten alkaa antamaan?


      • Anonyymi

        Työnnä rohkeasti koko kalun mitalla,sattuu aluksi mutta kiima voittaa, ja muijasi saa räjähtävän orgasmin!


    • Fistmaster

      Meillä vaimo saa työnnettyä kätensä reilusti yli kyynärpäätä myöden sisääni. Tosin vuosien harjoittelun tulos. Olen nähnyt videoita missä menee koko käsi, siis aivan koko käsi. Ei vaan nyrkki.

    • Hitaasti aloittaa rauhassa ja pikku hiljaa syvemmälle helposti menee 19cm kyrpä sisään kokonaan sitte voi alkaa paneen ihan kunnolla.naiselle pistää pimpsaan hieromasauvan surraan niin on taivaallista panna kakkosta ;)

      • asdfghjdsf

        Onhan tuo nyt aika homoa....


    • Sykkii.rajusti

      No mulla on 19cm ja 6cm paksu ja paras tapa saada pohjaan on kun nainen käy istumaan niin, että on etupuoli mua päin ratsastaessa.

      Olemme rivoja ja samalla hän levittää vitun huulet ja suihkuttaa virtsaa kohti kasvojani. Siinävaiheessa laukean ja itsekin tyhjennän rakon ja osa menee anukseen puolikovalla kyrvällä ja kun se luiskahtaa pois, loput tähtään klitorikselle.

      Hmmm.... sykkii jo kun ajattelenkin...

      • Anonyymi

        Sehän on paras yhdyntäasento, jossa voi panna todella syvälle, ja antaa muijalle raju orkku !


    • oi.nyt.tulee

      Parasta on myös se, kun kuuluu tuuttuut ja juna tulee vastaan. Eli todella fantastista puskee kyrpää sisään ja muija työntää paskaa ulos.

      Sitten ottaa kalun ulos ja tikulla työntää paskaa vielä kunnolla mulkun reijästä sisään.

      • kolibakteerijuhlat

        ja sen jälkeen kalu naisen suuhun jonka jälkeen sitten kunnon kielarit


    • Voit ihan itse vaikka koittaa sen kokoisella tekopeniksellä. Luulempa ettei kukaan halua noin isoa hanuriinsa. Luulis että sattuis. Yleensä sinne ei muutenkaan mitään työnnellä ja harva nainen muutenkaan lähtee tollaiseen mukaan. Joku pieni pippelinen voi päästä "väärälle" reijälle poikkeuksellisesti.

    • Kyllä mulla menee 20cm ihan tiukasti. Paksuus on oikeasti se määräävämpi juttu.

      • Anonyymi

        ihana tunne varmaankii


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihana tunne varmaankii

        On se. Nautintoon pääsee pienemmälläkin. Tuolla 20cm tulee sellainen voittaja fiilis. Kun se on sisällä ja laukean. Tulee todella hieno tunne. Sitten jätän sen sisälle surisemaan ja menet satulatuoliin istumaan ja avaan netin.
        Etätyöt on kiva juttu.


      • Anonyymi

        Jep paksuushan juuri repii niin vaginaa kuin anaaliakin sopivasti auki


    • Anonyymi

      Ihan pohjaa myöten sen ainakin minulle saa työntää. Pyllistän selkä kaarella ja reikä avoinna ja rakastan lypsää sulkijalihaksillani liikkeessä olevaa munaa kun se liukuu edes takaisin. ;)

      • Anonyymi

        tunne on ihana myös miehelle kun se on pohjassa sitten vaan lypsät ja tunnet sykkeet pepussa


      • Noin se kuuluu tehdä. Ne keiden kanssa olen harrastanut enemmälti niin ihan pohjaan saakka saa työntää. Joskus oikein kunnolla takaapäin kontalleen, sängynreunalla tai nainen mahallaan sängyssä, tyyny lantion alla ja kädet selän takana hartaasti pohjaan vedellen ja joskus taas hellästi lusikassa keinutellen ja välillä nauttien kun nainen lypsää mällit liikkeelle. Ja sinne ne kuuluu ensisijaisesti. Syvälle perseen uumeniin.


      • Anonyymi

        jokaisen miehen pitäs kokeilla miltä kyrpä tuntuu pepussa ja vieläpä suuri


      • Anonyymi kirjoitti:

        jokaisen miehen pitäs kokeilla miltä kyrpä tuntuu pepussa ja vieläpä suuri

        Miestä en sinne ota, mutta jos nainen haluaa sinne työntää jotain lelua, niin antaa tulla, voisi olla kivaakin


      • Anonyymi
        kameli kirjoitti:

        Noin se kuuluu tehdä. Ne keiden kanssa olen harrastanut enemmälti niin ihan pohjaan saakka saa työntää. Joskus oikein kunnolla takaapäin kontalleen, sängynreunalla tai nainen mahallaan sängyssä, tyyny lantion alla ja kädet selän takana hartaasti pohjaan vedellen ja joskus taas hellästi lusikassa keinutellen ja välillä nauttien kun nainen lypsää mällit liikkeelle. Ja sinne ne kuuluu ensisijaisesti. Syvälle perseen uumeniin.

        Jep niin kuuluu toimia,ja tuottaa naiselle valtava orgasmi


      • Anonyymi
        UUSI

        Juurikin näin toimii valistunut osuuskauppaväki.


    • Anonyymi

      20 on ihan helppo setti.
      28 on livenä ennätys mulla. Kumikalu oli 32 pitkä mutta ei se kokonaan sisällä ollut.

      Itsellä pituus ei ole koskaan ollut ongelma, paksuus kylläkin.
      Nykyään tosin kun olen vanha ja ottanut kalua jo 44 vuotta, ei paksuuskaan haittaa. Kaksikin menee sisään mutta kundien pitää olla hyväkyrpäisiä ja niiden pitää tietää mitä tehdään.
      Po...... imaisu auttaa asiaan.

      • Anonyymi

        Uuhh, ois upeen kiihottavaa olla käyttämässä tota sun kumikalua, nauttisit vain käsittelystäni 🍆
        Ehkäpä muutakin tuhmaa samalla 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuhh, ois upeen kiihottavaa olla käyttämässä tota sun kumikalua, nauttisit vain käsittelystäni 🍆
        Ehkäpä muutakin tuhmaa samalla 😉

        Se voisi olla ihanaa.
        Kiinnostaisiko sessio missä olisi mun vakiopoika Nogombo mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voisi olla ihanaa.
        Kiinnostaisiko sessio missä olisi mun vakiopoika Nogombo mukana?

        jos pojalla suuri niin voisin kokeilla aitoo syvällä sinä imisit mun kullia mikä hurmio


    • Anonyymi

      Ihan miehenä. Yksi nainen sanoi suoraan että jos muna on tarpeeksi iso niin sitä ei saa mihinkään aukkoon konnolla.

      Toinen kertoi että se on parasta kun saa munan sisään ja pysyy paikallaan eikä yritä muuta

    • Anonyymi

      niin syvälle kuin senttejä riittää. tässä tapauksessa kaksi.huora

    • Anonyymi

      Kyllä on pohjaan asti painettu (20 / 6 cm).

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jos olisin nainen, tämä olisi mun juttu. Vielä kolmas suuhun.
        2 kyrpää perseessä on valitettavasti mulle liikaa.


    • Anonyymi

      ainakin sauva menee pohjiin kun en aitoo oo saanut

    • Anonyymi

      Tuskin kellään 20cm paksusuoli, ehkä pikkasen pitempi...jos meinaat "pohjaan" asti

    • Anonyymi

      Mun viimeinen yhden yön juttu oli loistava. Panoamme meillä ja oltiin tuiskessa. Muija oli kaunis mutta lahna ja mun piti hoitaa kaikki. Kyllästyin lahnasmiseen ja halusin säpinää ja Panin sitä kysymättä perseeseen. Se vähän esteli mutta alistuu ja varovaisen kun jälkeen perse flätisi kun painoin täysillä. Se huuti lopeta mutta annoin sarjatulta ja vedin isolla kalullani täysillä ja pohjaan. Oli sen perse varman kipeä sen jälkeen ja lähti vihaisen oloisena yöllä kotiin.

      • Anonyymi

        Mistä näitä palstalle fantasioitaan levittäviä väkivalta-voimaantujia tänne työntyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä palstalle fantasioitaan levittäviä väkivalta-voimaantujia tänne työntyy?

        Tuo oli kyllä totta. Etkö tajuu kiimaa? Kyllä kunnolla perseeseen vetäminen on kuumaa ja nannaa! Ja kun keihästä muijan niin vallan tunne on upea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä näitä palstalle fantasioitaan levittäviä väkivalta-voimaantujia tänne työntyy?

        Naulasit sitten tiukasti sen yhden illan likan perseen 🙃


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lujaa ja syvälle perseeseen, mikä vois olla upeempaa kuin nussia kunnolla perseeseen?

      • Anonyymi

        antajalle myös nautinto jos kestää pitkään


      • Anonyymi

        Jep ja muija ulisee kiimasta


    • Anonyymi

      Kyrpä seisoo Turussa

    • Anonyymi

      mulla 20cm vibra paksu kyllä se pohjaan ku rauhassa alottelee on kait hommattava 30cm vibralla kokeilla meneekö

    • Anonyymi
    • Semmone puol metriä

    • Anonyymi

      Mulla menee 17-18cm pitkä hyvin, mut 20cm on liikaa tuntuu et ottaa jonne kiinni. Uppoaa kyllä mut ei tunnu kivalle. Paksuus normi

      Mies 46

      • Anonyymi

        Kävin Hesassa säännöllisesti hierojalla aloin kiihottuu kaverista myös hieroja huomasi tilanteen. Kunnes hän kysyi suoraan voisiko naida mua olet sen tarpeessa. Suostuin saman tien, yllätys kun kaveri kävi vessassa pesulla tuli alasti takaisin. Koskaan nähnyt livenä niin isoa vehjettä, kysyin oletko mitannut vastas 23cm. Kaveri nuoli ja hieroi peräni kunnolla, aloitti hitaasti terskan päällä aukoa perääni, työntyi sentti sentillä syvemmälle. Kunnes painoi kalun kerralla sisääni siinä tunsin pientä kipua, antoi kalun olla hetken pohjassa alkoi naimaan lyhyin vedoin. Hetkessä peräni täysin auki, nussi täysillä tunnin ajan sain itse suoli orgasmin eka kertaa eläissäni. M. 43v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin Hesassa säännöllisesti hierojalla aloin kiihottuu kaverista myös hieroja huomasi tilanteen. Kunnes hän kysyi suoraan voisiko naida mua olet sen tarpeessa. Suostuin saman tien, yllätys kun kaveri kävi vessassa pesulla tuli alasti takaisin. Koskaan nähnyt livenä niin isoa vehjettä, kysyin oletko mitannut vastas 23cm. Kaveri nuoli ja hieroi peräni kunnolla, aloitti hitaasti terskan päällä aukoa perääni, työntyi sentti sentillä syvemmälle. Kunnes painoi kalun kerralla sisääni siinä tunsin pientä kipua, antoi kalun olla hetken pohjassa alkoi naimaan lyhyin vedoin. Hetkessä peräni täysin auki, nussi täysillä tunnin ajan sain itse suoli orgasmin eka kertaa eläissäni. M. 43v

        Oispa upeeta päästä sua naimaan kunnolla! M 67v


    • Anonyymi

      Muian kanssa alkuaikoina kulli meni puoliksi sisään anukseen, mutta paljon asian harrastamisen jälkeen lopulta mahtui kokonaan, kun paikat venyivät. Tuohon meni kuukausia että se onnistui.

    • Anonyymi

      itte ainakin ottanu 30cm sauvan pohjaan asti hyvä olla vibra harjoitusta vaatii

    • Anonyymi

      palleja myöten

    • Anonyymi

      70cm dildokin menee pohjaa myöten

      M50

    • Anonyymi

      Olis ihanaa katsella uutena vuotena raketteja sängyltä ja tuntea kun takaapäin työnnytään pohjaan asti. ;P

      • En voi olla miettimästä asiasta mielikuvaa. Näin suoraan ajateltuna olisi aivan uskomattoman hienoa rakettien räiskyessä pistää ihanaa naista berberiin oikein olan takaa... ja vielä vaikka melkein loppuun saakka ja loppuhuipennus suuhun...

        Käytännössä perinteisesti on tullut tuohon puolenyön aikaan oltua jo usein sen verran turvat, että ainoa joka seisoo, olisi järki. Aamulla sensijaan homma maistuisi oikeinkin hyvin.


    • Anonyymi

      Kuinka syvälle hirvi voi mennä synkkään metsään?

    • Anonyymi

      TYÖNNÄ NIIN SYVÄLLE ETTÄ TULEE SUUSTA ULOS, MENEE SUN SUUSTA SISÄÄN JA TULEE SUN PERSEESTÄ ULOS JA SITTEN MENEE PIKKUVAUVAN PERSEESEEN

    • Anonyymi

      Eiköhän se vastaanottaja kerro!

    • Anonyymi

      Olin taannoin panemassa toista miestä. Hän sanoi että työnnä aivan syvälle sisään, se tuntuu niin hyvältä ja käski myös liikuttaa penistäni edestakaisin. Itselle se tuntui kuin pohjattomaan kaivoon olisi työntynyt ei juuri miltää.Mutta se tunnetaso, kun sai antaa komealle kundille. sulkijalihas tuntui peniksin juuressa kuin olisi ollut pieni kumilenkki munan ympärillä. Se tunne, että sai toisen tavallan omaksi, oli mukavaa. Loppupäivän vietimme ulkona shoppailemassa ja kävimme myös syömässä. Olin silloin 33 vuotias.

    • Anonyymi

      Hei! Om­­a str­­­eam. Sisäänkäynti k­­aiki­­­lle, jotk­a haluav­­­at pi­­tää hauskaa 👉 http://7vip.biz/H/E6h3K2

    • Pohjaan asti vaan. Kyllä se kertoo jos sattuu.

    • Anonyymi

      Peppuun työntyessä ratkaisevimmat ovat ne ekat 3-4 cm, jossa sulkijalihas sijaitsee. Kun saa ensimmäiset sentit varovaisesti paineltua ja nainen rentoutuu, niin kalu työntyy ihan vaivattomasti kokonaan sisälle. Kannattaa huomioida, että asento vaikuttaa esim. vatsallaan on helpoin työntyä kokonaan sisälle. Doggy-asennossa pääsee työntämään syvemmälle ja ainakin meillä vaimon kanssa ekoilla kerroilla en saanut voinut kokonaan sisälle, vaan työnnöt jäi n. 2-3 senttiä "vajaaksi".

    • Anonyymi

      Nuuhkasepas mittanauhas päätä... Ettei vaan haise paskalle.. Eli oikeasti jotakin 13cm.
      Ei sitä mitata peräreiästä alkaen... höh...

    • Anonyymi

      U­­u­si s­ek­si­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­ome­­­en! Ku­­tsu­mme kai­­­kk­­i­. Il­­­mo­­­it­tautum­­­inen ry­­­hmäämm­­e tä­­­äl­lä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/P4n5N7

    • Anonyymi

      Mä sain yhdeltä hierojalta olin nojatuolissa pyllistin kun nai syvälle peppuun 22senttiä.
      On siinä oikein ottamista.
      Mutta Kondomi ja vaseliini auttaa.
      Mattia kiittäin Joensuusta💓

    • Anonyymi
    • Paksusuoli on 1,8 metriä pitkä. Suolisto päättyy 15–20 senttimetrin mittaiseen peräsuoleen. Ruoansulatusjärjestelmän tehtävänä on hyödyntää syödystä ruoasta ravintoaineet ja säilyttää syntynyt jäte ulostamiseen asti.
      --
      https://www.google.fi/search?q=peräsuolen+pituus&ei=hyEsZIHMJ66SrgTejIOYBg&ved=0ahUKEwjBq4CVppD-AhUuiYsKHV7GAGMQ4dUDCA8&uact=5&oq=peräsuolen+pituus&gs_lcp=Cgxnd3Mtd2l6LXNlcnAQAzIFCAAQgAQyBggAEBYQHjoKCAAQRxDWBBCwAzoHCAAQDRCABEoECEEYAFDbB1iaIWDeKGgBcAF4AIABNYgBtwOSAQIxMJgBAKABAcgBCMABAQ&sclient=gws-wiz-serp
      --
      Ja kyllä se varmasti venyy kanssa hiukan jos pohjaan asti työnnät.

    • Anonyymi

      U­­us­i s­­­ek­­si­tea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­­ome­­­en! Kutsumme kaikk­i­­­. Il­­mo­­it­­tau­­tumine­n ryhmä­­­ämm­e tä­­äll­­ä 👉 https://seksi24.online/H/Z1h4B9

    • Anonyymi

      Panokaverini kolmikymppinen jäbä haluaa, että työntäisin mahdollisimman syvälle. Hän sanoo aina, että voiih työnnä syvälle syvemmälle. Hän saa siitä suurta nautintoa.

    • Anonyymi

      Uu­s­i s­­­eksi­tea­tteri ava­utu­­­u Suome­­en! Ku­­tsu­­mme kaikki­­­. Ilmo­it­­tau­­tum­­ine­­­n ry­hmä­­­ämme tääl­­­l­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N3y7Y3

    • Anonyymi

      Itsellä eka kokemus kun mies panee pehvaani hierojalla. Vaki nuorempi urheileva mies jolla käynyt kymmenisen kertaa, alussa aistin että voisi olla homohtava. Enerkiat synkäs yhteen aloin kiihottuu hierottaessa, viimein hän kertoi tykkää panna miestä. Kertoi myös kalu kooltaan 23cm pitkä, sanoi saan mun perän auki ilman kipua, tuun nauttii kun panen sua. Nyt pannut kohta kymmenen vuotta joka hoidon yhteydessä. M 59

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HK:n Sininen uppoaa helposti ja varsin oikean tuntuinenkin, tai luulen sen olevan kun en ole oikeaa kullia saanut perseeseeni.
      Myös varsin pitkällä ja paksulla kurkulla olen ottanut anaaliorkkuja, vielä kun kuorii, niin ei tarvita juuri liukkariakaan.
      Saisipa joskus oikein isomelaiselta nätiltä shemalelta.
      M55.

    • Anonyymi

      U­­u­­si sek­sitea­tteri ava­­utuu Suome­en! Ku­tsumme kai­­­kk­­­i­­. Ilmo­ittautumine­­n ry­hmä­ämm­­e tääl­­­l­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D1l6E7

    • Anonyymi

      Taipumattoman esineen voi työntää lähelle miekkalisäkettä. Sen verran tilaa löytyy vatsaontelosta.

    • Anonyymi

      He­i! Ku­­­ts­um­me sinu­t kä­­ym­­ään u­­­ude­ss­­­a chatis­­sa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D1l9V0

    • Anonyymi

      Kysyin juuri vaimolta, sattuuko jos työntyy syvemmälle ja hän sanoi, että sattuu ainoastaan aluksi sisälle työntyessä ja kun saa kalun kokonaan sisälle, niin sitten ei enää tunnu niin pahalta eikä merkitystä, kuinka syvälle työntyy.

      Oma kalu on n. 18 cm pitkä ja doggy-asennossa olen työntynyt peppuun ihan kokonaan sisälle.

    • Anonyymi

      Varmaan niin syvään kuin kyrpä ylettyy.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Paljonko on matkaa anuksesta hieman miekkalisäkkeen alapuolelle? Sinne asti on tilaa vatsaontelossa työnnellä, kunhan työntelee rauhallisesti.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se sinne menee

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      30cm ottanut ratsastaen hiljalleen pohjaan asti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Se menee sen 11 cm, mitä Suomen pisin slaikkari on pitkä

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe