Pimpero sykkii

Katarina

Miehen kanssa en ole saanut orgasmia koskaan mutta käsisuihkulla olen kokenut jotain "sinne päin", en kuitenkaan mitään maailmoja räjäyttävää. Suihkutan klitorista niin kauan että hyvänolon tunne yhtäkkiä lisääntyy ja sitten pääsee suustani jo äänikin, kohta pimpero sykkii.... Sen kaiken teen salaa muilta, en ole kertonut edes miehelleni että tämä on minun uusi salainen pikku harrastukseni...

13

13614

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voin auttaa

      Seksi on taitolaji.
      terveisin Lauttasaarelainen!

    • mällipää

      Ihanko totta?!

    • onnea,pitkää iloa

      ja menestystä valitsemallasi tiellä.Jokainen ottaa orgasminsa sillä tavalla minkä parhaaksi näkee ja kokee.Ei se tyyli,vaan se orgasmi;))

    • Rekattunainen anonyyminä :)

      Olen 44v nainen ja voin sanoa omastapuolestani, olen järisyttävimmän ja pidempikestoisimman orgasmin saanut vain itsetyydytyksellä. Apunani on nystyrävibra jolla härnään klitoristani hyvin varovasti, kiusoitellen. Kun tunnen hyvänolontunteen laitan emättimeeni yhden tai kaksi sormea, tunnen polttavan kosteuden joka kiihotta minua yhä enemmän. Hellästi ja välillä hiukan rajummin pyörittelen sormia märässä luolassani, samalla jatkaen klitoriksen kiihotusta ja ahhhhhhhh...tunnen kuinka maailma räjähtää sisälläni, se tunne on valtava...menee pitkin selkärankaa ja saa minut huutamann ääneen. En ole koskaa saanut miehen kanssa tuntea niin suusta nautintoa , kuin tuo on. Suosittelen hyvät kanssasisareni tutustumaan omaan kehoon noinki, voit kokea jotakin sellaista mistä moni vain uneksii.

      Onnea hyvät naiset ja kesää hyvää :)

      • psyykkeri

        Yritä vapautua hyvä nainen!


      • uuuhhh
        psyykkeri kirjoitti:

        Yritä vapautua hyvä nainen!

        kannatti todellakin kokeilla käsisuihkua.... ite kävin äskön suihkussa, ja istuin polvillani suihkun lattialla päästäen "tavallisesta" suihkusta lämmintä vettä rinnoilleni ja käsisuihkusta vettä klitorikseen :) nam.. tuntu erittäin hyvältä ;) en ole eläissäni saanu orgasmia ilman että jotain olisi sisälläni... kiva olo nyt :)


    • Löyty video
      • Näytti namilta

        Kyllä alkoi tehdä mieli itsenkin, vaikka nainen olen ja miehistä tykkään. Tosi kaunis ja aito video!


      • Kaunista!

        Harvemmin noin aitoa orkkua pääsee noin läheltä katsomaan. Kaunista!


      • ....
        Kaunista! kirjoitti:

        Harvemmin noin aitoa orkkua pääsee noin läheltä katsomaan. Kaunista!

        itekkin saan vaan suihkusta orkun. ja hyviä semmosia sieltä tuleekin! ihanaa :p toi video oli kyl hyvä ku oli niin aito, miehet tehkää paljon tommosta!


    • Anonyymi

      Ihana kirjoitus.
      Toivottavasti olet löytänyt sen itsesi, joka elämässä tärkeintä, elämänkumppanin/sielunymmärtäjän kanssa.
      Rakkautta ja onnellista elämää.

      Kerran me.

    • Anonyymi

      Nainen kiihottuu ja laukeaa niin helposti ja niin tavattoman monella apuneuvolla, ihan pullasutikin toimii mainiosti. Se edellyttää vain sen että mies on hallitsemassa sitä apuneuvoa. Mies tuo puuhaan tarvittavan seksuaalisen jännitteen josta seuraa että naisen erogeeniset alueet syttyvät.

      • Anonyymi

        Kyllä meillä lelut on aina mukana leikeissä. Mahtavaa on seurata kuinka pillu rupeaa tosiaan sykkimään ja supistelemaan juuri ennen orkkua. Usein avaan vielä pimperoa että näkee tilanteen kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe