Olen käyttänyt Neurotol Slow lääkettä 15 vuotta ja olen 30v mies.Onko tietoo pitkästä käytöstä, vaikuttaako esim. miehen laukeamiseen jollain tavalla? Itse olen huomannut selkeän muutoksen viime (1-2v) aikana että ei meinaa tulla millään.Tuli mieleen että vaikuttaakohan lääke jotenkin tässä asiassa?Annos 2x300mg/vrk.
Epilepsialääke ja seksi
4
1837
Vastaukset
- naisena
Vielä kesällä -01 käytin karbamatsepinia, sama valmiste voimakkaammalla päivittäisannoksella. Tuolloin tulin silti raskaaksi, joten se ei vaikuta ainakaan naisten hormoneihin. Miehelläni ei ole epilepsiaa, joten en osaa suoraan neuvoa sinua.
Yleensä valmisteen haittavaikutuksissa mainitaan, jos lääke vaikuttaa kehon muihin osiin, mm. kilpirauhas- ja sukupuolihormonit, maksa, suolisto,... - nain en
vaikuttavat epilepsia,verenpaine ja masennuslääkkeet, mutta eivät kaikilla.
Keskustelin juuri asiasta lääkärin kanssa. Kirjoitin palstalle äskettäin (28.5) Mielenkiintoisesta tutkimuksesta jossa on liitteenä artikkeli jossa ko. asiaa on tutkittu. Käyttämäsi lääkkeen vaikuttava aine on Carbamazepiini jonka tuossa tutkimuksessa on todettu heikentävän vapaan testosteronin määrää.
T. Artsi- kaiholla muistelen...
Niitä orkkuja ennen epilääkitystä. Oli aikamoinen ero nykyiseen "puolitunnottomuuteen". Silloin sai tosissaan huutaa hekuman hetkellä, nyt vaan ähisee. No onneksi sentään kiihottuu ja laukeaa jotenkin, ja läheisyys oman miehen kanssa siinä on tärkeintä kuitenkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata962683Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051705- 1171618
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 81954
- 45877
- 62849