Minulla on rytmihäiriöihin jatkuva lääkitys Tambocor retard 200mg ja Verpamil. Nyt olen alkanut miettiä, johtuisiko pahoinvointi ja ripuli lääkkeistä. Molemmat lääkkeet voivat näitä oireita aiheuttaa, ripuli tosin on harvinainen sivuoire.
Haitat ovat tietysti yksilöllisiä, mutta kiinnostaisi kuulla, onko muilla ollut ko. lääkkeitten kanssa näitä (tai muita) sivuvaikutuksia?
Haitat ovat tietysti yksilöllisiä, mutta kiinnostaisi kuulla, onko muilla ollut ko. lääkkeitten kanssa näitä (tai muita) sivuvaikutuksia?
Vastaukset 3
Vanhimmat
magnesium kalsium D-vitamiini olisivat hyviä poistamaan niin suonenvetoa kuin rytmihäiriöitäkin.
Eli olisi vajausta mm. näistä aineista!
Eikös niiden sanota yleensä auttavan lähinnä lisälyönteihin?
Rytmäreitä on niin montaa sorttia,mutta jos lääkeselosteessa mainitaan kuvatunlaisia sivuvaikutuksia,kannattaa mennä vaihtamaan johonkin toiseen - varsinkin jos rytmihäiriö on vaaratonta lajia.