Mielellään kuulisin myös hintatietoja ym.
Suosituksia lappeenrantalaisista kampaamoista/meikeistä
2
594
Vastaukset
- tiina kovalainen
mä ajattelin etta lappeenranssa olis se yks liike jossaolis tosi ihaniaa kaumpauksia ja halvalla itse laitoin siella en muista nimeä mutta se oli tosi hyvä se oli aivan keskustassa ja terve meilla päin täällä lapissa olis yks liike kas jossa mailman kauneimmat kanpaukset osittain auki olevija nutturoita ja vaikka mitä siis kaikke mahdollista itse laitoin siella ja tuolla mintukassa kalajoella saa kampauksen ilmaiseksi kun leikkuuttaa ja ne on tosi hienoja menin kerran siellä naimisiin niin teetin kampauksen mintukassa jua sitte helsingin keskustassa on yks paikka jossa on sis ILMAISTA siis kaikki seiltä sai hunnun ja tiarat ja koriste pinnit ja kiakki ilmaiseksi (mutta ne piti palauttaa) ja seltä ostin mun hääpuvunki se mkso siis jonku 500 € vain menin siss siella naimisiin ja sitte mun pariisin hääyt oli parhaat sieltä mä ostin samasta liikkeestä kampauksen tiaran hunnun ja mekon ja mkso yhteen sä 100000€ ja sitte se oli niin kaunis siis niin niin niin niin niin kaunis KAUNIS !!!!!!! okei mun pitää nyt mennä saunaan joten jatkan sitte huomenna mun kertomusta multa saa kysyä neuvoa kaikki jotka on menossa naimisii siis mulla on ainaki viela monet häät edessä mutta just tuli ero ja mies ahukku mua itserakkaaksi ja otti eron ja nyt mulla ol jo uus sulho ens viikolla häät ja sitte kuukauden päästä on seuravat mutta kyllä mun nyt täytyy lopettaa ja odotan kysymyksiä kysykää ihan mistävaan ihan vapaasti ja ei tarvi hävetä ma tiedän siis häistä ihan kaiken ja siis niin paljo että etteuskokkaan me oon ollu jo 10 kertaa naimisissa ja vielä aijon mennä toiset k10 kertaa hei hei hei hei hei hei hei hei hei
- annaleenam
Kaverini kävi häämeikissä Jade Beautyssä ja oli meikkaukseen ja palveluun hyvin tyytyväinen. Ainakin meikki kesti koko pitkän päivän eikä hintakaan ollut paha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876