Poden jatkuvaa hiivatulehdus kierrettä ja olen jättänyt ruokavaliosta pois hiivan, sokerin ja vehnän. Nyt sitten onkin tunkenut ongelmaa sen suhteen, että mitäs alkoholipitosta sitä voi kurkustaan alas kaataa. Tuntuu siltä, että kaikessa muussa, paitsi raa'assa viinassa on ainakin yhtä edellä mainituista. Onko siis jotain sellaista olemassa, mitä tällaista ruokavaliota ylläpitävä voi juoda? Neuvoa kaivataan..
Hiivaton/sokeriton/vehnätön alkoholi juoma. Onko mahdollinen?
Laura19
4
5786
Vastaukset
- nesteetöntä
juomaa! SE taitaisi sopia sinulle juuri nappiin.
- ongelma...
Minun käsittääkseni alkoholi tarvitsee käymisprosessiinsa sekä sokeria että hiivaa. Lisäksi yleisimmät etanolit (Suomessa) ovat viljapohjaisia.
Sinun täytyy kokeilla kirkkaalla viinalla, mikä on lopputulos. Ehkä tislaus on poistanut suurimman osan sokerista ja hiivasta...
- Anonyymi
Tisle on 94% alkoholia, ei pitäs olla jäämänä hiivaa tai sokeria. Sit lantrataan vedellä.
- Anonyymi
Tisle on 96%:sta alkoholia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284