Kertoisitteko hyviä kosmetologeja Kuopiosta? Eli sellaisia, missä työ tehdään kunnolla, asiakasta kohdellaan yksilönä ja palvelu on mukavaa?
Hintatasolla ei nyt ole niin suurta merkitystä, mutta tietenkin otan mielellään myös edullisen.
hyvä kosmetologi
3
1161
Vastaukset
- Täällä olen käynyt
Svedun kauneudenhoito on ihan mukava paikka. Olen käynyt siellä silloin kun se oli vielä H-talossa, nyt se on kai Kuninkaankadulla.
Palvelu oli tosi ystävällistä ja henkilökohtaista. Toki jotain yhtä tiettyä tuotesarjaa suositeltiin kovasti käyttämään, mutta niinhän kai tehdään yleisesti muuallakin.
Voin suositella! - tästä ei neuvotella
Etsimäsi henkilö on ehdottomasti Kankkusen Eva! Mahtavan pirtsakka persoona, jonka luo saa mennä hiljaa rentoutumaan tai mukavasti rupattelemaan. Sopivan pakkomielteinen työnsä suhteen - kun jotain aloitetaan, se tehdään kunnolla loppuun, vaikka aika pitäisi nipistää omasta lounastauosta (näin kävi edellisellä visiitilläni, kun oli naama päässyt kukkimaan). Erittäin perusteellinen!
Hyvät vinkit saa ihonhoitoon siinä samalla, ja vaikka hän tiettyä tuotesarjaa tietysti kannattaa, niin vinkit löytyy myös tällaiselle rutiköyhälle opiskelijaparalle ihan Sokoksen hyllyiltä.
Vuosia olen käynyt, samoin sisareni, äitini ja kälyni. Suosittelen lämpimästi!
http://www.sky-kosmetologieva.fi/ - Anonyymi
Edullinen, mutta hyvä kosmetologi Kuopiossa?
Ehdotuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704