Mutta mistä aikaa puolisolle ja parisuhteen hoitamiselle? meillä poika, 8-v.adhd ja tuntuu että aika ja voimat menee hänen kanssaan. Olen kuullut että hyvin monet ovat eronneet joiden perheessä tälläinen vaativa lapsi. Miten sen voi estää?
mistä aikaa?
3
861
Vastaukset
- Jattanen
... sosiaalikeskuksestanne mahdollisuudesta tukiperheeseen tai tukihenkilöön.
- helpompi hoitaa
Sanoi psykologi, kun pyysimme Aurorassa perheterapiaa vastaavassa tilanteessa. Täällä ne ristiriidat kärjistyy ihan näissä keskusteluissa, joissa "isät pitävät ongelmia koneistosta johtuvina, vaikka ongelma on mielessaä". Tällä linjalla saadaan ja äidit "hoidon taakse" ja isät oppositioon. Tästähän se eroprosessi alkaa...
Kuinka moni kestääkään tässä ristipaineessa, jossa harvoin ymmärretään, missä näissa neurologisissa ongelmissa on todella on kyse. Alttarilla on tässä kokonainen perhe. Jos ei muutoin saada eroa aikaseksi, julistetaan koko perhe mädäksi ja etsitään ehjän perheen lapselle perhekoti "palmu", jossa on yhteiskunnan maksama keinoemo ja keinoisukki vastaanottamassa mukulasi viikonloppuisin...
- asian vuoksi
meillä kävi niin että mies sais tarpeekseen kun aikaa adhd.lapselta ei enää hänelle muka tarpeeksi riittänyt, nykyän olen uusioperheessä ja avun saimme pohjois-karjalasta.
siellä on henkilö joka osa auttaa ja neuvoa tilanteen suhteen, olenkin monille kehoittanut ottamaan häneen yhteyttä (myös näillä sivuilla) sillä hänellä on todella hyvä kokemus asioiden suhteen ja osaa auttaa.
sähköposti: [email protected]
terv. hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024537Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11872- 64866
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826