Niin ihmettelen vaan miten hiljasiksi ootte armaat Piikkiöläiset heittäytyny?!
Ai niin mutta kun teidän tapoihin kuuluukin paapattaa vaan niissä omissa pikku piireissänne.
Ja ton paapattaa voi lukea myös että haukkua naapureita yms kylänmiehiä kenestä nyt vaan jotain paapattamista löytyy :)
Miks te yleensä asutte Piikkiössä jos näin netin välitykselläkin pitää vaan haukkua omaa kuntaa?
Eikö täältä muka tosiaan löydy mitään positiivista?
Löytyy! Olen nyt asunut täällä n.15 vuotta ja musta tää on ihan kiva kunta!
Ei tarvii kuunnella niitten piiripienipyörii-porukoittein marmatuksia vaan tervejärkinen ihminen etsii niitä oikeita ihmisiä ja nuoretkin on täällä ihan mukavia!
Eli jospa nyt annettais hieman iloisempaa kuvaa tästä meidän ihanasta pikku kunnasta eikä puututtais tollasiin turhanpäiväsiin asioihin?!
Ja oltais puheliaampia täälläkin :)
Hiljasta...
Täällä
1
553
Vastaukset
- puhu eikä pussaa
Jos alettais porukalla miettimää oikein hyviä provoja?
Tai sitten kerrotaan totuus ja kehutaan Piikkiötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006